Loppukuuksi rahaa 9e. Mistä lisää?
Laskujenmaksun jälkeen loppukuuksi jäi rahaa tilille ruhtinaalliset 9e. Normaalisti tilanne ei olisi näin paha, mutta maksoin muiden laskujen lisäksi erään vanhan velan pois, johon meni 250e, joten nyt sitten ollaankin persaukisena.
Lainaaminen ei tule kysymykseenkään, en yksinkertaisesti kehtaa enää lainailla ihmisiltä rahaa kun sitä olen niin paljon tehnyt, vaikka aina olen lainani takaisin maksanutkin.
Olen listoilla eräällä firmalla ja minulla on silloin tällöin osa-aikatöitä, kysyin pomolta että olisko vuoroja mitä voisin tehdä mutta ei ollut.
Ideoita kehiin, mistä keksin rahaa? Varastaminen, lainaaminen, pikavipin otto tai huoraaminen ei tule kysymykseen.
Oisko jollakin tarjolla jotain hommia, mitä voisin tulla tekemään ja ansaitsemaan rahaa? :)
Kommentit (56)
[quote author="melba" time="18.06.2014 klo 13:53"]Millaista sä laitoit 21 myyntiin? Kesällä yleensä kauppa käy huonosti, niin tuo on kyllä huikea suoritus.
[/quote] Arabian kulhoja, lautasia yms.
Ala kirjoittaa blogia! Hyvät tienestit!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:31"]
vie eka kaikki pullot kauppaan ja kiertele jussina ympäriinsä ja kerää pulloja.
[/quote]
Mulla on kyllä pari limsapulloa kaapissa ja aion ne kauppaan viedäkin muutaman euron toivossa.
Heh, tuo pullojen kerääminen on hyvä idea, harmi vaan että mulla on varmasti kilpailijoita kun tällä kylällä on pari vakiintunutta pullomummoa jotka ovat aina jossain keräilemässä pulloja. :D
-AP
[/quote]Kyynärpäätaktiikalla vaan mummojen edelle, tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 01:59"]
Mistä rahaa -sivustolla on paljon hyviä ideoita juuri tuollaiseen pieneen rahantarpeeseen. Muutama satanen kuussa lisää auttaa kummasti arjen pyörittämistä. Kannattaa ainakin kokeilla.
[/quote]
Kiitos vinkistä! Sain jo tänään muutaman kympin kokoon. En tiennyt, että netissä voi oikeasti tehdä pientä lisätuloa. Ei sitä tällä menolla toki rikastumaan pääse, mutta kaikki on kuitenkin kotiin päin. :)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:12"]
Hei ap, jos sulla ei ole juhannuksena mitään, niin täällä olisi tarjolla suht hyvällä liksalla töitä! Asumme Vaajakoskella ja tarvitsisimme hoitajaa kahdelle tytölle, iältään 8v ja 10v. Molemmat ovat rauhallisia ja käyttäytyvät asiallisesti, eli raskasta työtä tämä ei siinä mielessä olisi.
Jos kiinnostusta löytyy, niin työaika olisi lauantai-illasta sunnuntai-iltaan. Kokonaispalkaksi voisimme tarjota sopimuksen mukaan 500€ ->, meille olisi nyt todella tärkeää löytää nopeasti hoitaja, kun sukulaisille ja tutuille ei käy juhannusmenojen taikka muiden syiden takia.
Maksaisimme myös bensakulut ja ruokarahaa, bonuksena halutessasi vähän käytetty Acer Aspire -läppäri omaksi (ei käyttöä uuden läppärin vuoksi).
Jos kiinnostusta löytyy, ota ihmeessä yhteyttä: s.niemela76@gmail.com
:-)
[/quote]
Joo aivan varmasti, 500e palkkaa vuorokaudesta :DD
[/quote]
Kuka uskaltaa jättää lapset hoitoo tuntemattomalle av-palstalta löytyneelle??? Ennemmin hakisin hoitajaa vaikka mll sivuilta!
[/quote]
Varsinkin jos laittaa rahaa noin paljon asiaan, luulisi et haluis tietää mitä sillä rahalla saa, puhumattakaan siitä että tuntematon vahtii lapsia.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:12"]
Hei ap, jos sulla ei ole juhannuksena mitään, niin täällä olisi tarjolla suht hyvällä liksalla töitä! Asumme Vaajakoskella ja tarvitsisimme hoitajaa kahdelle tytölle, iältään 8v ja 10v. Molemmat ovat rauhallisia ja käyttäytyvät asiallisesti, eli raskasta työtä tämä ei siinä mielessä olisi.
Jos kiinnostusta löytyy, niin työaika olisi lauantai-illasta sunnuntai-iltaan. Kokonaispalkaksi voisimme tarjota sopimuksen mukaan 500€ ->, meille olisi nyt todella tärkeää löytää nopeasti hoitaja, kun sukulaisille ja tutuille ei käy juhannusmenojen taikka muiden syiden takia.
Maksaisimme myös bensakulut ja ruokarahaa, bonuksena halutessasi vähän käytetty Acer Aspire -läppäri omaksi (ei käyttöä uuden läppärin vuoksi).
Jos kiinnostusta löytyy, ota ihmeessä yhteyttä: s.niemela76@gmail.com
:-)
[/quote]
Joo aivan varmasti, 500e palkkaa vuorokaudesta :DD
[/quote]
En ole viestin kirjoittaja, mutta me maksoimme viime juhannuksen lapsenvahdista 400€ vuorokaudesta (2 lasta eli tavallaan 200€/lapsi). Ei siis paljon enempää. Juhannus ajankohtana on sellainen, ettei meinaa mistään löytyä lapsenvahtia.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:12"]
Hei ap, jos sulla ei ole juhannuksena mitään, niin täällä olisi tarjolla suht hyvällä liksalla töitä! Asumme Vaajakoskella ja tarvitsisimme hoitajaa kahdelle tytölle, iältään 8v ja 10v. Molemmat ovat rauhallisia ja käyttäytyvät asiallisesti, eli raskasta työtä tämä ei siinä mielessä olisi.
Jos kiinnostusta löytyy, niin työaika olisi lauantai-illasta sunnuntai-iltaan. Kokonaispalkaksi voisimme tarjota sopimuksen mukaan 500€ ->, meille olisi nyt todella tärkeää löytää nopeasti hoitaja, kun sukulaisille ja tutuille ei käy juhannusmenojen taikka muiden syiden takia.
Maksaisimme myös bensakulut ja ruokarahaa, bonuksena halutessasi vähän käytetty Acer Aspire -läppäri omaksi (ei käyttöä uuden läppärin vuoksi).
Jos kiinnostusta löytyy, ota ihmeessä yhteyttä: s.niemela76@gmail.com
:-)
[/quote]
Joo aivan varmasti, 500e palkkaa vuorokaudesta :DD
[/quote]
En ole viestin kirjoittaja, mutta me maksoimme viime juhannuksen lapsenvahdista 400€ vuorokaudesta (2 lasta eli tavallaan 200€/lapsi). Ei siis paljon enempää. Juhannus ajankohtana on sellainen, ettei meinaa mistään löytyä lapsenvahtia.
[/quote]
Miks ei voi olla lasten kanssa juhannusta?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:12"]
Miks ei voi olla lasten kanssa juhannusta?
[/quote]
Jos haluaa juoda ja varmistaa samallla että lapsilla on hyvä ja turvallista olla, niin hoitaja on fiksu veto.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:12"]
Miks ei voi olla lasten kanssa juhannusta?
[/quote]
Jos haluaa juoda ja varmistaa samallla että lapsilla on hyvä ja turvallista olla, niin hoitaja on fiksu veto.
[/quote]
Kukin tyylillään mut jos mun vaihtoehdot ois tuntematon av-palstalainen tai alkoholiton juhannus lasten ehdoilla pitäisin korkin kiinni
Leikitään että ilmoitus on oikeasti totta, tai ainakin hakijat ottaa sen totena. Voiko siihen kuitenkaan luottaa että vastassa on lapsiperhe eikä joku pervo joka sai houkuteltua jonkun likan kämpilleen muka-ilmoituksella...
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:13"]
Leikitään että ilmoitus on oikeasti totta, tai ainakin hakijat ottaa sen totena. Voiko siihen kuitenkaan luottaa että vastassa on lapsiperhe eikä joku pervo joka sai houkuteltua jonkun likan kämpilleen muka-ilmoituksella...
[/quote]
Jos ei ota yhtään riskiä, ei voi elää.
Joo hei mä tarvitsisin kanssa juhannukseksi pupulle hoitajaa Helsinkiin! Palkkaa saisit 1000e lauantai-sunnuntaista, ja bonuksena päälle meidän vanhan Hummerin jos tarvetta on :)
Ottakaa yhteyttä (nuoret) naiset!
Spostini on p.ervo@gmail.net.
Kyllä pullojen kerääminen on yllättävän hyvä, kunhan vaan kiertelee rauhassa.
Kannattaa tietty tsekkailla puistot ja raitit jossa ihmiset viettävät aikaa. Illalla ysin huudeilla kaupunkiin fillaroimaan siellä täällä ruutukaava-alueella. Ihmiset tulevat baareihin ja juovat tullessa tölkit.
Mieti, että 8-10 tölkillä/pullolla saat ostettua itsellesi kilon kaurahiutaleita.
Väitän, että saat kerättyä 3-4 euron edestä kohtuu helposti. Sillä saat jo kaurahiutaleita, hiivaleipäjauhoja ja hiivaa. Paistat vaikka sämpylöitä.
Tulee kuule tippa linssiin, kun syöt itsepaistettua sämpylää tämän köyhyyden keskellä.
Hieno päätös, että et lainaa. Sinnittele tää muutama päivä, niin arvostat kyllä joka lanttia joka seuraavaksi tulee tilille.
Osaatko tehdä jotain, josta voitaisiin maksaa? Pistä Taitotorille ilmoitus voit saada jotain hommia.
vie eka kaikki pullot kauppaan ja kiertele jussina ympäriinsä ja kerää pulloja.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:31"]
vie eka kaikki pullot kauppaan ja kiertele jussina ympäriinsä ja kerää pulloja.
[/quote]
Mulla on kyllä pari limsapulloa kaapissa ja aion ne kauppaan viedäkin muutaman euron toivossa.
Heh, tuo pullojen kerääminen on hyvä idea, harmi vaan että mulla on varmasti kilpailijoita kun tällä kylällä on pari vakiintunutta pullomummoa jotka ovat aina jossain keräilemässä pulloja. :D
-AP
Hommia on aina tarjolla. Aloittaisit nyt kertomalla mistä päin kaipailet hommia ja mitä osaat?
Myy jotain tavaraa tori.fissä. Tyyliin vedenkeitin, mikro tms mitä ilmankin pärjäät ihan vallan hyvin. Jos kaapissa on vaikka kiharrin mitä ei tule käytettyä, joku huonekalu, vaatteita tms tms.
tarjoat naapurin vanhuksille ikkunanpesua ja mattojen pesua kohtuullista korvausta vastaan esimerkiksi.
Taisi tulla nolla liikaa tuohon lapsenlikan palkkatarjoukseen