Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sijaisilla teetättää enemmän töitä?

Vierailija
21.07.2014 |

Saako sijaisilla teetättää enemmän työtä täysin samassa työpaikassa vain siksi koska ovat sijaisia? Vakituisilla ei ole mitään ns korvaavaa työtä joka oikeuttaisi eron? Pitäisikö soittaa liittoon, minusta kuulostaa syrjinnälle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt 3 vuotta määräaikainen työntekijä. Paljon oikeuksia lähti kun vakitöistä jäin pois, ruokataukoja saa jättää väliin, tyhypäiviin en ole tervetullut, joulutervehdystä en saa kahdenkaan vuoden tauottoman työssäolon jälkeen, koulutukset on omaa aikaa, työtehtäviä pitää hoitaa nopeammin ja enemmän kuin vakkareiden ja kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa minusta tai työstäni. Kaduttaa, että lähdin opiskelemaan lisäpätevyyttä.

Vierailija
2/8 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erot näkyvät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä että minä teen työt ja he istuvAt kahvilla

Vierailija
4/8 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Sama työmäärä jokaiselle!

Vierailija
5/8 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen miettinyt, harmi etten voi tässä avata tilannetta kokonaan paljastumisen pelossa. En kyllä ymmärrä tätä työmääräeroa, koska tilalle ei tule muita tehtäviä vaan ne siirretään sijaiselle, koska meillä pitää olla enemmän tunteja. Ei käy minun järkeen :/

Vierailija
6/8 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sijaiset tekee sen perustyön eikä hoida asioden jatkuvuutta muuten kuin jättämällä viestin hoidettavasta asiasta, aina ei edes sitäkään. Tietysti ovat myös ehdottamassa kaikkia mahdollisia "parannuksia". Vakituiset tekevät perustyön että hoitavat asiat jotka vaativat asioiden eteenpäin viemistä ja seuraamista että asia tulee hoidettua, sijaiset eivät vastaile puhelimiin, joista koituu hoidettavia asioita. 

Sijaiselle perustyötä enemmän kuin vakituisille, pitäisi ottaa tämä seikka huomioon, niin olisi sitten tasapeli. Sijaisia tarvitaan ja kaikki kunnioitus heille.

Vierailija
7/8 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no onhan tuokin totta, mutta mitä kun eivät hoida juokseviakaan asioita? Ja kyllä ainakin minä sijaisena osaan hoitaa puhelinasiat ja joudunkin koska olen 3 kk sijaisena samassa paikassa. Monet ns vakituisienkin hommat ovat semmoisia, että kuka nyt ensimmäisenä huomaa niin tekee.

Mutta olet oikeassa ja ymmärränkin tämän ja olen valmis tekemään enemmän suorittavaa työtä, JOS näen/tiedän heidän käyttävän aikansa tehokkaammin kuin facebook tai juoruilu kahvipöydässä.

Vierailija
8/8 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutonen vastaa seiskalle. Hienoa että ymmärsit mitä tarkoitan. Tarkennan vielä että meillä ei ole aikaa vakituisilla(kaan) surffailla Facebookissa tms. Työaika kuluu töiden hoitamiseen. Ainakin meidän työyhteisössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän