Loppukuuksi rahaa 9e. Mistä lisää?
Laskujenmaksun jälkeen loppukuuksi jäi rahaa tilille ruhtinaalliset 9e. Normaalisti tilanne ei olisi näin paha, mutta maksoin muiden laskujen lisäksi erään vanhan velan pois, johon meni 250e, joten nyt sitten ollaankin persaukisena.
Lainaaminen ei tule kysymykseenkään, en yksinkertaisesti kehtaa enää lainailla ihmisiltä rahaa kun sitä olen niin paljon tehnyt, vaikka aina olen lainani takaisin maksanutkin.
Olen listoilla eräällä firmalla ja minulla on silloin tällöin osa-aikatöitä, kysyin pomolta että olisko vuoroja mitä voisin tehdä mutta ei ollut.
Ideoita kehiin, mistä keksin rahaa? Varastaminen, lainaaminen, pikavipin otto tai huoraaminen ei tule kysymykseen.
Oisko jollakin tarjolla jotain hommia, mitä voisin tulla tekemään ja ansaitsemaan rahaa? :)
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:12"]
Hei ap, jos sulla ei ole juhannuksena mitään, niin täällä olisi tarjolla suht hyvällä liksalla töitä! Asumme Vaajakoskella ja tarvitsisimme hoitajaa kahdelle tytölle, iältään 8v ja 10v. Molemmat ovat rauhallisia ja käyttäytyvät asiallisesti, eli raskasta työtä tämä ei siinä mielessä olisi.
Jos kiinnostusta löytyy, niin työaika olisi lauantai-illasta sunnuntai-iltaan. Kokonaispalkaksi voisimme tarjota sopimuksen mukaan 500€ ->, meille olisi nyt todella tärkeää löytää nopeasti hoitaja, kun sukulaisille ja tutuille ei käy juhannusmenojen taikka muiden syiden takia.
Maksaisimme myös bensakulut ja ruokarahaa, bonuksena halutessasi vähän käytetty Acer Aspire -läppäri omaksi (ei käyttöä uuden läppärin vuoksi).
Jos kiinnostusta löytyy, ota ihmeessä yhteyttä: s.niemela76@gmail.com
:-)
[/quote]
Joo aivan varmasti, 500e palkkaa vuorokaudesta :DD
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:12"]Hei ap, jos sulla ei ole juhannuksena mitään, niin täällä olisi tarjolla suht hyvällä liksalla töitä! Asumme Vaajakoskella ja tarvitsisimme hoitajaa kahdelle tytölle, iältään 8v ja 10v. Molemmat ovat rauhallisia ja käyttäytyvät asiallisesti, eli raskasta työtä tämä ei siinä mielessä olisi.
Jos kiinnostusta löytyy, niin työaika olisi lauantai-illasta sunnuntai-iltaan. Kokonaispalkaksi voisimme tarjota sopimuksen mukaan 500€ ->, meille olisi nyt todella tärkeää löytää nopeasti hoitaja, kun sukulaisille ja tutuille ei käy juhannusmenojen taikka muiden syiden takia.
Maksaisimme myös bensakulut ja ruokarahaa, bonuksena halutessasi vähän käytetty Acer Aspire -läppäri omaksi (ei käyttöä uuden läppärin vuoksi).
Jos kiinnostusta löytyy, ota ihmeessä yhteyttä: s.niemela76@gmail.com
:-)
[/quote]
ehkä vähän ilkeää ap:ta kohtaan, anteeksi. mutta lähetin sulle sähkäriä 24. olen kiinnostunut tuosta paikasta, jyväskyläläinen opiskelija siis olen. juhannuksena ei ole mitään menoa, rakastan lapsia ja hoitokokemusta löytyy. toivottavasti tärppää, rahat on aina nollilla ja läppärikään ei olisi pahitteeksi opiskeluja ajatellen!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:03"]
Juhannus tulee, ja niin tulee tyhjiä pulloja kaupunkijuhannuksen viettäjiltä.
Pari vuotta sitten yks nainen jako ihmisille muovimukeja ja halus vastikkeeks pantinnisen pullon/tölkin joka tuli siitä kun kaatoi avatun juomansa siihen mukiin. Eli voit iskee näin mummojen ohi :)
[/quote] Toi olikin nerokasta! Yläfemma!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:12"]
Hei ap, jos sulla ei ole juhannuksena mitään, niin täällä olisi tarjolla suht hyvällä liksalla töitä! Asumme Vaajakoskella ja tarvitsisimme hoitajaa kahdelle tytölle, iältään 8v ja 10v. Molemmat ovat rauhallisia ja käyttäytyvät asiallisesti, eli raskasta työtä tämä ei siinä mielessä olisi.
Jos kiinnostusta löytyy, niin työaika olisi lauantai-illasta sunnuntai-iltaan. Kokonaispalkaksi voisimme tarjota sopimuksen mukaan 500€ ->, meille olisi nyt todella tärkeää löytää nopeasti hoitaja, kun sukulaisille ja tutuille ei käy juhannusmenojen taikka muiden syiden takia.
Maksaisimme myös bensakulut ja ruokarahaa, bonuksena halutessasi vähän käytetty Acer Aspire -läppäri omaksi (ei käyttöä uuden läppärin vuoksi).
Jos kiinnostusta löytyy, ota ihmeessä yhteyttä: s.niemela76@gmail.com
:-)
[/quote]
Joo aivan varmasti, 500e palkkaa vuorokaudesta :DD
[/quote]+itellä ei ainakaan tulis mieleenkään palkata jotain radomia av palstalta vahtimaan lapsia..
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:12"]
Hei ap, jos sulla ei ole juhannuksena mitään, niin täällä olisi tarjolla suht hyvällä liksalla töitä! Asumme Vaajakoskella ja tarvitsisimme hoitajaa kahdelle tytölle, iältään 8v ja 10v. Molemmat ovat rauhallisia ja käyttäytyvät asiallisesti, eli raskasta työtä tämä ei siinä mielessä olisi.
Jos kiinnostusta löytyy, niin työaika olisi lauantai-illasta sunnuntai-iltaan. Kokonaispalkaksi voisimme tarjota sopimuksen mukaan 500€ ->, meille olisi nyt todella tärkeää löytää nopeasti hoitaja, kun sukulaisille ja tutuille ei käy juhannusmenojen taikka muiden syiden takia.
Maksaisimme myös bensakulut ja ruokarahaa, bonuksena halutessasi vähän käytetty Acer Aspire -läppäri omaksi (ei käyttöä uuden läppärin vuoksi).
Jos kiinnostusta löytyy, ota ihmeessä yhteyttä: s.niemela76@gmail.com
:-)
[/quote]
Joo aivan varmasti, 500e palkkaa vuorokaudesta :DD
[/quote]
Kuka uskaltaa jättää lapset hoitoo tuntemattomalle av-palstalta löytyneelle??? Ennemmin hakisin hoitajaa vaikka mll sivuilta!
Miksei aloittajat ikinä kerro, miten loppujen lopuksi kävi? Olitko lapsenlikkana vai kamppasitko pullonkärääjämummot?
Mistä rahaa -sivustolla on paljon hyviä ideoita juuri tuollaiseen pieneen rahantarpeeseen. Muutama satanen kuussa lisää auttaa kummasti arjen pyörittämistä. Kannattaa ainakin kokeilla.
http://www.clixsense.com/?10204637
Tuolta rahaa paypal tilille minimi cash out 8$ kyselyitä, addcliks ,pelejä ym...
Soitat kaupat läpi ja kysyt miten voi hakea tuntitöitä kaupoissa, suostut o tunti soppariin
Vierailija kirjoitti:
Laskujenmaksun jälkeen loppukuuksi jäi rahaa tilille ruhtinaalliset 9e. Normaalisti tilanne ei olisi näin paha, mutta maksoin muiden laskujen lisäksi erään vanhan velan pois, johon meni 250e, joten nyt sitten ollaankin persaukisena.
Lainaaminen ei tule kysymykseenkään, en yksinkertaisesti kehtaa enää lainailla ihmisiltä rahaa kun sitä olen niin paljon tehnyt, vaikka aina olen lainani takaisin maksanutkin.
Olen listoilla eräällä firmalla ja minulla on silloin tällöin osa-aikatöitä, kysyin pomolta että olisko vuoroja mitä voisin tehdä mutta ei ollut.
Ideoita kehiin, mistä keksin rahaa? Varastaminen, lainaaminen, pikavipin otto tai huoraaminen ei tule kysymykseen.
Oisko jollakin tarjolla jotain hommia, mitä voisin tulla tekemään ja ansaitsemaan rahaa? :)
Samis. Minulla 7€ loppukuuksi.
Olen sairaseläkkeellä ja minulla on lisäksi lapsi.
Hurjien laskujen ja pienen eläkkeen takia elämme yleensä n. 10 päivää kuulaudesta ilman rahaa.
Juon vettä ja liikun vähän, ettei tulisi nälkä.
Syön joskus nälkääni pelkkiä jauhoja ja sokeria.
Lapsi saa koulussa ruoan, lisäksi jäljelläolevat ruoat annan lapselle,
kun itse olen jo lopettanut sen kuukauden syömisen.
Joskus pyydän että isä ottaa lapsen viikonlopuksi, työssäkäyvä vakavarainen isä voi syödä ruokaa joka päivä. Vaatteet hän saa aina ostettua uutena, ei kulje rikkinäisissä eikä vanhoissa rääsyissä kuten minä.
Lapsen isällä on varaa myös pitää autoa,
polkupyöräkin hänellä on ja jopa luistimet.
Itse saan vain haaveilla moisesta kerskakulutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ky mistään päin asut
Miksi oletat, että 3,5v sitten aloituksen tehnyt olisi vastaamassa?
Itse saan pieniä lisätuloja täyttämällä erilaisia kyselyjä, noin 100e kuukaudessa tulee ekstraa. Enemmänkin mahdollista varmasti saada jos haluaa tehdä erinäisiä tehtäviä sivuston kautta. Luotettava on, maksut tullu mulle aina ajallaan 😊 käykää kurkkaamassa, rekisteröityminen on helppo juttu.
Vanha aloitus mutta vastaan kuitenkin.
Itsellä oli vielä puoli vuotta sitten saman tyyppinen tilanne eli rahat vähissä huolestuttavasti. Perhetutulle tästä avoimesti puhuinkin ja hän talousviisaana sitten neuvoi. Oli itse alkanut Kannawayn myyjäksi sivutyönä (päätyö terveydenhuollossa) ja tienannut muutamassa kuukaudessa n. 2500€. Netin kautta. Kotoa käsin ja pienten lasten vanhempana. Pari tuntia viikossa käytti työhön. Myös puolisonsa oli alkanut työhön kun näki, että kaikilla on tuohon mahdollisuus.
Itse aloitin kuitenkin vasta kuukausi sitten, oman työni ohessa. Olen käyttänyt asian parissa aikaa ehkä kolme tuntia nyt kuukauden sisällä ja tilille olen tienannut tähän mennessä 1130... Aika helkkarin kova aloituspalkka minusta siihen nähden, etten koe tehneeni vielä varsinaisesti juuri töitä.
Meillä kävi samoin niin, että puolisoni aloitti myös sivutyönä saman asian parissa viikko sitten. Vielä ei tiedä toki yhtään miten hänen kohdallaan käy mutta vakuuttavalta näyttää. Uusia ollaan molemmat mutta tällä työllä on mahdollisuus merkittävästikin parantaa omaa talouttaan. Sen olemme läheltä hyvin saaneet nähdä.
Eli jos haluat lisätietoja, osoitteeseen hamppuperhe@gmail.com voit laittaa viestiä, voidaan auttaa muitakin alkuun ja tienaamaan hyvän asian eli päihteettömän cbd-hampun parissa.
Kuka vaan voi tulla mukaan, mies, nainen, iäkäs tai nuori! Lapset, opiskelu tai työttömyys EIVÄT ole esteitä. Aihe on Suomessa vielä aika uusi eli korostan vielä, että työ on TÄYSIN päihteetöntä eli ei liity huumeisiin vaan hyötyhampun tervehdyttäviin vaikutuksiin ihmisille ja myös maapallolle.
Hyvät monipuoliset tuotteet, nettityö, voit tehdä töitä kun itsellesi sopii eli vaikka yöllä sohvan pohjalta tai ulkomailta. Takuukuukausipalkkaan hyvä mahdollisuus. Ynnä muuta ynnä muuta. Kysele lisää sähköpostilla jos kiinnostelee. Rahapulan ei tarvitse jatkua ellet niin halua.
Terkuin, Seinäjoen hamppuperhe
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:12"]Hei ap, jos sulla ei ole juhannuksena mitään, niin täällä olisi tarjolla suht hyvällä liksalla töitä! Asumme Vaajakoskella ja tarvitsisimme hoitajaa kahdelle tytölle, iältään 8v ja 10v. Molemmat ovat rauhallisia ja käyttäytyvät asiallisesti, eli raskasta työtä tämä ei siinä mielessä olisi.
Jos kiinnostusta löytyy, niin työaika olisi lauantai-illasta sunnuntai-iltaan. Kokonaispalkaksi voisimme tarjota sopimuksen mukaan 500€ ->, meille olisi nyt todella tärkeää löytää nopeasti hoitaja, kun sukulaisille ja tutuille ei käy juhannusmenojen taikka muiden syiden takia.
Maksaisimme myös bensakulut ja ruokarahaa, bonuksena halutessasi vähän käytetty Acer Aspire -läppäri omaksi (ei käyttöä uuden läppärin vuoksi).
Jos kiinnostusta löytyy, ota ihmeessä yhteyttä: s.niemela76@gmail.com
:-)
[/quote]
Ihanaa, kun rikkaat(?) ihmiset kantavat kortensa kekoon ja auttavat tällä tavalla vähävaraisempia!
[/quote]
Taitaa ilmoitus oikeasti etsiä hoitajaa isille jolla on erityistarpeita? Ei muuten voi saada vuorokauden lapsien vahtimisesta noin paljon plus muut bonukset.