Jaksaisitko tehdä säännöllisesti 45 tuntia viikossa?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:16"]En jaksa, teen 20h/viikko ja nettopalkka parempi, koulutus kannattaa..
[/quote]
Kuka sanoi että pph ei ole koulutettu? Moni Lto toimii pph:na
Minä teen 37,5h viikossa töitä ja käteen jää 1200€/kk.
Ei varmaan muutama lisätunti tuntuisi. Mutta onhan tuo surkea summa mikä jää käteen.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 08:14"]
Ap siis tekee, olen pph.
Tuli vaan mieleen, kun tosiaan olen jo loman tarpeessa :)
[/quote]
et saa tehdä tuollaista työtunteja.. kuulut työaika piiriin viikkotunit saa olla 38.15 ja jos menee yli niitä kerrytetään ja yli menevistä saa vapaa päiviä
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:24"]
Ap siis tekee, olen pph.
[/quote]
et saa tehdä tuollaista työtunteja.. kuulut työaika piiriin viikkotunit saa olla 38.15 ja jos menee yli niitä kerrytetään ja yli menevistä saa vapaa päiviä
[/quote]
ehdin vastata ennenkuin laitoit et olet yksityinen.. mikset nosta vanhempien osuutta??
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:24"]
Ap siis tekee, olen pph.
[/quote]
[/quote]
ehdin vastata ennenkuin laitoit et olet yksityinen.. mikset nosta vanhempien osuutta??
[/quote]
Kyllä sitä mielellään nostaa, mutta onko valmiutta maksaa? Näilläkin hinnoilla välillä joutuu pitämään vajaata ryhmää, kun ei ole varahoitoa tarjota.
Helposti, ja teenkin. Mutta en tolla palkalla.
En suostuis vaikka jaksaisin. Kauheeta riistoo.
Varmaan hoitoalalla riistetään kilttejä tyhmiä just noin.
Jaksaisin kun teen tällä hetkellä noin 50 tuntia viikossa, enimmillään menee 70 tuntia. Noin pienellä palkalla vaan en tekisi.
Jaksaisin mutta palkka ei motivoisi siihen. Saisin jossain työmarkkinatukiharjoittelupaikassa käteen noin 985e ja työpäivät 6h.
Ap siis tekee, olen pph.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 08:12"]Varmaan hoitoalalla riistetään kilttejä tyhmiä just noin.
[/quote]
Sinulta kysyisin, oletko valmis maksamaan 400e/kk lapsesi hoidosta?
Tämä on ainoa keino vähentää meitä tyhmiä. Kela maksaa 173,40e/lapsi, neljästä lapsesta saa siis 693,60e. Jos vanhemmat maksavat 250e, saan yhteensä 1693,60e/kk josta hoitolasten ruokiin ja askarteluun ja pyykinpesuun (lakanat, pyyhkeet, muut heidän aiheuttamansa sotkut) menee 116,70*4=466,80e.
Eli itseasiassa tuo 1200e ei ole nettopalkka vaan brutto.
Ap
Kuten 4. Olen tehnyt paljon enemmän vuosikaudet, mutta kunnon palkalla. Projektitöissä joutuu usein tekemään pitkää päivää.
Positiivista on, ettei työmatkaan mene aikaa tai rahaa... Mikset toimi kunnallisena?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 08:44"]Positiivista on, ettei työmatkaan mene aikaa tai rahaa... Mikset toimi kunnallisena?
[/quote]
Saa vielä vähemmän rahaa ja kulukorvauksesta pitää maksaa veroa. Sitten tasausvapaat vähän väliä ja jos ryhmä vajaa pitää mennä päiväkotiin tekemään työvuoro.
Niin, en käytä työmatkaan aikaa ja rahaa mutta kodin siivoamiseen sitäkin enemmän. Koskaan ei ole joutunut näin paljon siivoamaan. En silti valita, rakastan työtäni.
Lapset ovat mulle kaikki kaikessa.
Olen tehnyt viimeiset 8 vuotta n. 90-100 tuntisia viikkoja, 7 päivää viikossa. Vapaapäiviä pidän ehkä 10 / vuosi, nyt on syyskuussa 4 päivää lomaa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 09:06"]Olen tehnyt viimeiset 8 vuotta n. 90-100 tuntisia viikkoja, 7 päivää viikossa. Vapaapäiviä pidän ehkä 10 / vuosi, nyt on syyskuussa 4 päivää lomaa.
[/quote]
Miksi ihmeessä? Eikö sinulla ole perhettä?
Jaksaisin, jos siitä sais palkkaa, eihän se nyt oo paljoa normia enemmän. Mut tosiaan tällä hetkellä olen osa-aikaisena ja palkka tuo sama ja ihan kaupan myyjä olen, että missäköhän työpaikassa noilla tunneilla noin surkea palkka??
En jaksa, teen 20h/viikko ja nettopalkka parempi, koulutus kannattaa..