exä laittoi viestin väärään numeroon (mulle siis)
Mistä syystä ihminen laittaa viestin väärään numeroon? Exälle. Oli siis menossa kaverilleen.
Olenkohan mielessä vai...?
Kommentit (12)
Tai laittoi tarkoituksella jotta saa tekosyyn olla yhteydessä ja aloittaa keskustelu
leensä kyseessä on vahinko, koska sun numero on ollut listassa ennen tai jälkeen sitä, jolle viesti on ollut tarkoitus mennä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:33"]
*reps*
[/quote]
Tiedän, älä naura :(
Ap
Tai laittoi tarkoituksella jotta saa tekosyyn olla yhteydessä ja aloittaa keskustelu
[/quote]
No ei siitä kovin kummoista keskustelua herännyt, ainakaan hänen puolestaan. Paria päivää aiemmin hän laittoi kyllä söpön kissakuvan minulle (oli yhteinen juttu...).
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:50"]
miten olis vahingossa?
[/quote]
Mä oon laittanut itse vahingossa viestejä a) saman nimiselle b)jos olen ajatellut ko. ihmistä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:50"]
miten olis vahingossa?
[/quote]
Mä oon laittanut itse vahingossa viestejä a) saman nimiselle b)jos olen ajatellut ko. ihmistä.
Voi olla vahinkokin. Mitä viestissä oli?
Mun exä oli niinkin aikuinen, että laitteli "vahingossa" mulle sellasia "tänään sitten *baarin nimi*, tulee mahtava ilta!" -tyylisiä viestejä ja yritti siitä vielä jatkaa keskustelua, vaikka en edes vastannut noihin yleensä :D
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:54"]
Voi olla vahinkokin. Mitä viestissä oli?
Mun exä oli niinkin aikuinen, että laitteli "vahingossa" mulle sellasia "tänään sitten *baarin nimi*, tulee mahtava ilta!" -tyylisiä viestejä ja yritti siitä vielä jatkaa keskustelua, vaikka en edes vastannut noihin yleensä :D
[/quote]
Jotaine harrastussuunnitelmia ne siinä puivat. Ja darrastakin oli puhe.
Nojoo, kuitenkin. Erosta on kaksi viikkoa, ni olisi kiva ajatella, että olen vielä edes vähän hänen mielessään. Epätoivoista, tiedän.
No vahingossa näpännyt väärän vastaanottajan, tai sitten "vahingossa" just sulle laittaa viestejä joista voisit tulla mustasukkaiseksi ja hän pysyy mielessäsi.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:48"]
[/quote]
No ei siitä kovin kummoista keskustelua herännyt, ainakaan hänen puolestaan. Paria päivää aiemmin hän laittoi kyllä söpön kissakuvan minulle (oli yhteinen juttu...).
Ap
[/quote]Puhelin ehdotti automaattisesti samaa vastaanottajaa kuin edelliseen viestiin, ei huomannut vaihtaa.
*reps*