Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisi kauheaa näin 40v naisena jos mieheni olisi 50v.

Vierailija
18.06.2014 |

Tuntuisi todella vanhalta. Onneksi mieheni on muutaman vuoden nuorempi kuin minä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:12"]

Sittenkö se nuorempi mies jaksaa sua hoitaa kun sairastut rintasyöpään, ei kyllä se ettii rinnallisen. Vanhemmalle miehelle tuo ei ole enää oleellista parisuhteessa.

[/quote]

Ei meidän suvussa ole kellään ollut rintasyöpään joten miten luulet juuri minun siihen sairastuvan?

Vierailija
22/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 09:51"]

Sitten kun eturauhasvaivaista miestä pitää alkaa hoitaa ja ymmärtää, alkaa kyllä jurppia. Ymmärrän hyvin sinua ap. En itsekään haluaisi mitään pappaa, ellen itse olisi myös jo mummeli-iässä.

[/quote]

Niin ne eturauhasvaivat voivat kyllä vaivata jo nuoremmillakin ja kannattaa muistaa että sitä voi jonain päivänä sairastua myös itse.

[/quote]

Kyllä olen ottanut kaikki nuo huomioon en vain todellakaan halua enää ikinä olla itseäni vanhemman miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 09:28"]Minä en halua enää omaishoitajaksi alkaa. Ex-mies oli paljon vanhempi kuin minä ja omaishoitajuutta oli loppuvuodet sitä se voi olla sinullakin nro 3 ja nro 4. Nyt on ihanaa nauttia viriilistä miehestä joka on fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa. ap

[/quote]

Ensinnäkin omaishoitajuus ei katso ikää, toinen voi sairastua missä iässä tahansa ja toiseksi oletko varma, että mies alkaa sitten sinulle omaishoitajaksi? Toivottavasti.

[/quote]

Suurempi mahdollisuus on joutua miehen omaishoitajaksi jos mies on reilusti vanhempi ja kyllä me osataan mennä vanhainkotiin sitten kun hoitoa tarvitaan.

Vierailija
24/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:19"]

Sitten kun eturauhasvaivaista miestä pitää alkaa hoitaa ja ymmärtää, alkaa kyllä jurppia. Ymmärrän hyvin sinua ap. En itsekään haluaisi mitään pappaa, ellen itse olisi myös jo mummeli-iässä.

[/quote]

Niin ne eturauhasvaivat voivat kyllä vaivata jo nuoremmillakin ja kannattaa muistaa että sitä voi jonain päivänä sairastua myös itse.

[/quote]

Kyllä olen ottanut kaikki nuo huomioon en vain todellakaan halua enää ikinä olla itseäni vanhemman miehen kanssa.

[/quote]

Hyvä. Koskaan ei vaan kannata sanoa ei koskaan.

Vierailija
25/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hyvä. Koskaan ei vaan kannata sanoa ei koskaan.

[/quote]

No en nyt vaan ikinä enää ota itseäni vanhempaa miestä.

Vierailija
26/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele sairastumisia koska ei se ikää katso.

mut itse en vois kuvitella seurustelevani vanhemman äijän kanssa. Mikä siinä on niin vaikea käsittää? Ei vaan sovi mun luonteelle eikä ulkonäölle.

Kaikki saa tehdä kuten parhaakseen kokevat.

Vierailija
27/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:12"]

Sittenkö se nuorempi mies jaksaa sua hoitaa kun sairastut rintasyöpään, ei kyllä se ettii rinnallisen. Vanhemmalle miehelle tuo ei ole enää oleellista parisuhteessa.

[/quote]

Ei meidän suvussa ole kellään ollut rintasyöpään joten miten luulet juuri minun siihen sairastuvan?

[/quote]

Joopa joo, rintasyöpään voi sairastua kuka vaan, vaikkei suvun naisilla olisi sitä ollutkaan.

Vierailija
28/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun miehestäsi kauheaa olla kanssasi, kun olet muutaman vuoden häntä vanhempi?

Vierailija
29/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen ei ole avioliitossa eikä aio mennä, mutta silti on luvannut omaishoitaa miehensä. Tosin vielä se 70-vuotias juoksi viime viikolla maratonin, mutta meistä kumpi tahansa voi tarvita sitä omaishoitoa vuoden sisällä vaikka olisi kuinka terve nyt, tiedän montakin tapausta tuttavapiiristäni.

Sitä paitsi 20 huonon avioliittovuoden jälkeen ajattelen, että olen onnellinen, jos saan edes kymmenen hyvää parisuhdevuotta vielä. Viisi olen jo saanut ja niistä olen kiitollinen.

Vierailija
30/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 43v ja mieheni 58v. Mies on minulle suunnattoman rakas. Jos minun tarvitsee ryhtyä omaishoitajaksi, niin minä ryhdyn. Teen mitä tarvitaan, ihan vain siksi että rakastan häntä.

Vierailija
31/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:12"]

[/quote]

[/quote]

Joopa joo, rintasyöpään voi sairastua kuka vaan, vaikkei suvun naisilla olisi sitä ollutkaan.

[/quote]

Voi sairastua mutta mieheni ei ole ulkonäkökeskeinen vaikka minua nuorempi onkin tiedän että liittomme ei rintasyöpään päättyisi ei vaikka menettäisin molemmat rintani.

Vierailija
32/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun miehestäsi kauheaa olla kanssasi, kun olet muutaman vuoden häntä vanhempi?

[/quote]

Ei ole.

Vierailija
33/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelin 14 vuotta vanhemman miehen kanssa..huh. Siihen ikään se kaatui kuitenkin. Valehteli alkuun ikänsä vielä :/ luojan kiitos erottiin. Perustin perheen miehen kanssa joka 4 v mua vanhempi, tämä on hyvä. Toki hänellä elämäntavat sellaiset että vaikuttanevat helposti elinikään. Kuitenkin ennemmin 30 vernä hänen kanssa kuin 44v kanssa, puhumattakaan 10 v päästä.....

Vierailija
34/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:37"]

[/quote]

Ei ole.

[/quote]

Eli miehesi ei ole ihmishirviö kuten sinä, hieno homma.

Vierailija
35/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:37"]

[/quote]

Ei ole.

[/quote]

Eli miehesi ei ole ihmishirviö kuten sinä, hieno homma.

[/quote]

Mikä ihmishirviö mä olen jos en halua itseäni vanhempaa miestä?

Vierailija
36/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihme vihamielisiä puolustushyökkäyksiä nämä vanhempien miesten kanssa elävät tekevät aina näihin ketjuihin?? Miksi ette voi hyväksyä sitä, että joku ei halua vanhempaa äijää. Kuka mistäkin syystä.

Vierailija
37/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en koskaan ottaisi yli 25 vuotiasta naista. Itse olen 47 vuotias mies ja naisen vaan tulee olla nuori ja hyväkuntoinen, ei millään pahalla. En alkaisi katselemaan rypistyvää akkaa enkä vaihdevuosista kärsivää kiukkuista, jatkuvasti nalkuttavaa ja tyytymätöntä kuivaa ämmää.

Se on mun asia ja sillä selvä.

Vierailija
38/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se 50-v olisi oma rakas mieheni niin eipä siinä mitään kauheaa olisi.

Jos teitä joitain kauhistuttaa vanhemmat miehet niin ok, jätätte vaan olematta yhdessä, jos ikää on liikaa. Turha kuitenkaan yleistää, että kaikki vanhemmat miehet ovat joitain pappoja, koska se riippuu aika paljon yksilöstä missä vaiheessa alkaa ikä alkaa tehdä tehtävänsä. Työssäni olen nähnyt sen verran eri-ikäisiä, että tiedän, että joku 30-v voisi mennä lähemmäs viisikymppisestä ja joku 60-v taas voisi puheittensa ja ulkonäön puolesta olla vaikka 45-v.

Hyvä täällä ihmetellä vanhempien miesten kanssa parisuhteessa olevien "defenssejä", jos itse leimaatte heidät isäkompleksista kärsiviksi lähes haudanryöstäjiksi. Omatpa ovat traumanne, jos olette olleet yhdessä niiden pappakategorian viisikymppisten kanssa.

T. Miehensä kanssa samanikäinen

Vierailija
39/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pitää nuoremmista, jotkut vanhemmista, jotkut haluaa mahdollisimman samanikäisen, ja joillekin asialla ei ole mitään merkitystä. Turha tästä on kiistellä, sillä mielipiteitä on monia, ja jokaiselle se oma mielipide on tässäkin asiassa se oikea.

Vierailija
40/40 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:07"]

Mäkään en koskaan ottaisi yli 25 vuotiasta naista. Itse olen 47 vuotias mies ja naisen vaan tulee olla nuori ja hyväkuntoinen, ei millään pahalla. En alkaisi katselemaan rypistyvää akkaa enkä vaihdevuosista kärsivää kiukkuista, jatkuvasti nalkuttavaa ja tyytymätöntä kuivaa ämmää.

Se on mun asia ja sillä selvä.

[/quote]

Jos olisit rehellinen, kertoisit tytölle jo alkuvaiheessa että hän menee vaihtoon, kun täyttää 25 vuotta. Silloin olisi hyvä varautua asiaan jo etukäteen, kun tietäisi että suhde on alun perinkin tarkoitettu määräaikaiseksi.