fb vakoilu
Mua ihmetyttää, että miksi vaimoni vakoilee, tai käy katsomassa mun yhden kaverin vaimon fb profiilia todella usein. Melkein päivittäin, vaikkei tunne koko henkilöä juurikaan... siis tämän mun kaverin jotenkin tuntee.. siis vaimoni ei ole kummankaan kanssa fb kavereita.. Kysyin asiasta, niin suuttui mulle ja kiisti, ettei ole katsonut.. siis minäkin sivuhistoriasta asian tiedän..
Kommentit (7)
Vaimosi on ihastunut kaveriisi! Minä ainakin tunnustan, että käyn katsomassa ihastukseni naisen fb profiilia. Uskon, että muutkin tekevät näin. Vaikkaa varattuihin ei pitäisi sotkeentua =)
Jos kyseinen nainen on kaunis, saattaa kokea tämän myös uhkaksi itselleen. Esimerkiksi että sinä iskisit silmäsi tähän naiseen.
Miksi sinä vakoilet vaimosi nettipuuhia?
Alunperin katsoin sivuhistoriasta lapsien tekemisiä, kun ovat yksin kotona.. niin huomasin asian, aluksi en kiinnittänyt siihen huomioita, mutta nyt olen alkanut kiinnostamaan... siis tämä profiili ei ole julkinen ja lähinnä kuva näkyy...
Jollain tavalla vaimo on ehkä vähän kateellinen tai vähän kuin ihannoi jostain syystä sitä naista. Haluaisi jotain mitä hänellä on? Mun täytyy myöntää, että yhteen aikaan kävin aika usein katsomassa lapsemme erään kaverin äidin profiilia vaikka silläkään ei näy kuin se profiilikuva. Kävin aina katsomassa onko se vaihtanut kuvaa tai jotain. Mä hiukan kadehdin sitä naista. Sillä oli (on) kaikki mitä olen aina haaveillut; iso perhe, hieno koti, rahaa ja ainakin ulkopuolisen silmiin hyvä parisuhde. Joskus vieläkin tekee mieli käydä katsomassa profiilia, mutta olen yrittänyt pysyä erossa, kun ei tuollainen nyt järkevintä toimintaa ole...
Voihan olla, että selain tekee myös temppuja. Eli joskus käy niin, että jos olet käynyt vaikka jollain fb-sivulla ja suljet selaimen, niin seuraavalla kerralla osoiteriviltä facebookin avaamisen yhteydessä tuleekin tuon suljetun sivun osoite. Tällöin sivuhistoriaan jää uusi jälki tuon henkilön sivulla käymisestä...
Kateellinen, utelias, tylsistynyt?