Jääkää te Suomeen jäätymään, meikä lähtee Turkin lämpöön!
Suomen juhannussäät nyt aina on mitä on, joten vapiskaa köyhimykset täällä Suomessa, meikä lähtee rusketusmagneetiksi Analyaan rannalle loikoilemaan ja näin blondina ja sinisilmäisenä vähän miehien haluja ja kaluja kiusoittelemaan ;)
Olen niiiin onnellinen <3
Kommentit (36)
Jos lähtisit kreikkaan olisin pienesti kade, Turkkiin en lähde vaikka maksettaisiin.
Hyvää matkaa ! Parhaat bileet on siellä missä paras seura. Suomi ♥♡♥
Miten musta tuntuu, että pahin köyhimys tässä on ap itte, kun pitää jotain 200e äkkilähtöä luksuksena johon vain harvalla on varaa...
Florida +30, aurinko paistaa ja vesi on lämintä...niiin lämmintä. :)
Olin tulossa tänne hyvää matkaa toivottelemaan ja kertomaan omista juhannusmatkasuunnitelmistani. Jätän nyt kuitenkin toivottamatta, sen verran typerä aloitus oli. "Kaluja kiusoittelemaan"... Voi luoja.
1)turkkiin lähtee vaan ne,joilla ei oo varaa lähteä muualle (huom.turkkiin äkkilähtö 199e,kreikkaan/espanjaan 400-500e)
2)mitä nähtävää turkissa on muutakuin ne helvetin yököttävät karvaranteet?
ei käy kateeksi,mielummin raadan töissä kesän ja lähden syksyllä kahdeksi viikoksi miamiin ;-)
Hahah, eikö ollut varaa matkustaa johonkin sivistysmaahan, persaukiset matkustaa johonkin Turkkiin.
Sama kuin 26. Olin tulossa sanomaan että pidä hauskaa ja nauti sekä kertomaan omista ulkomaanmatka suunnitelmistani. Sen sijaan pistin alapeukun. Oli niin typerä aloitus, huh huh..
Turkki, hyi! Ennen vedän turkin päälleni täällä suomessa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:56"]
Suomen juhannussäät nyt aina on mitä on, joten vapiskaa köyhimykset täällä Suomessa, meikä lähtee rusketusmagneetiksi Analyaan rannalle loikoilemaan ja näin blondina ja sinisilmäisenä vähän miehien haluja ja kaluja kiusoittelemaan ;)
Olen niiiin onnellinen <3
[/quote]
Siellä ei tarvii olla ees blondi, kaikki rakasta sinua kuitenkin joka päivä. Liian sinisilmäinen ei kannata olla.
Enpä valita. Erittäin kivasti mun makuun nää ilmat nyt :) en tykkää liiasta lämmöstä, 20 astetta on ihan hyvä. Käyhän kattoon tippukiviluolia jos oot alanyassa (analyasta en tiiä nähtävyyksiä ;D)!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 01:09"]Köyhimykset? Otapa koppi, kun heitän sulle köyhimyspallon takaisin, sillä meillä on sentään varaa lähteä juhannukseksi Dubaihin.
[/quote]
ihan näin ohimennen, että Dubaihin on näin kesällä törkyhalpoja lähtöjä, koska siellä on niin mielettömän kuuma, että itse Dubailaisetkin tulevat taas eurooppaan sieltä.. nim. Kuusi viimeisintä uuttavuotta Dubaissa viettäneenä (silloin siellä on kalleinta, nyt kun tälle linjalle lähdettiin..).
Terveisiä Pariisista! Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja odottelen tässä että lapset saisivat itsensä lähtövalmiiksi kaupingille.
:DDDD Selvä.