naapuri ei suostunut tulemaan samaan hissiin mun kanssa..
..vaan lähti mieluummin sipsuttelemaan tukevasti raskaana mieluummin 8.kerroksesta alas portaita pitkin. Wtf?!
Oli odottamassa hissiä ja tulin siihen myös odottelemaa. Lähti siitä sitten ja sanoi että mene vaan hissillä..
Mitä tästä pitäis ajatella? Haisenko minä? Whaat?? Iso uusi hissi, ettei sinakaan tilanpuutteesta johtunut.
Kommentit (29)
Joo, naapurilla oli iso vatsa? Mitäs sitten?
Mikä on ongelma? Mene hissiin ja anna muiden päättää mitä tekevät. Ihme pähkäilyä jonninjoutavasta. Kyllä täytyy olla pienet ympyrät.
Jos se odotti viitosia ja hississä luki että max 6 henkilöä. (sinä + naapuri + viitoset = 7)
Meinaan tukehtua nauruun kun luin tämän ketjun.. Huoooh
5: on kyllä pienet piirit. Toisinaan mietin miksei eräs toinen naapuri tervehdi. Nyt sain sen lisäksi uutta pohdittavaa tästä hissi-episodista.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:10"]Meinaan tukehtua nauruun kun luin tämän ketjun.. Huoooh
[/quote]
Älä viitsi. Tämä on tärkeää. Mieti nyt omalle kohdalle. Vähänkö jäisit miettimään, että missä vika?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:10"]Meinaan tukehtua nauruun kun luin tämän ketjun.. Huoooh
[/quote]
Älä viitsi. Tämä on tärkeää. Mieti nyt omalle kohdalle. Vähänkö jäisit miettimään, että missä vika?
[/quote]
Menettäisin yöuneni, niin kuin apkin.
Olen nyt 10minuuttia nauranut tälle. Menkää pliis nukkumaan xDDdDD
Ap näytti varmaan pelottavalta, ehkä oulun vauvapakastajalta? Lähti äkkiä lipettiin vauva masussaan.
Oletko ap lihava? Varmaan pelkäsi että hissi romahtaisi alas liian kovaa.
Joillakin voi olla ahtaanpaikankammo, eivätkä siksi kulje hissillä.
Mulla on lievä sosiaalisten tilanteiden pelko, ja on todella ahdistavaa olla puolituttujen, kuten naapureiden kanssa ahtaassa tilassa.
17: Naapuri siin oli menossa hissiin, kunnes muutti mieltään pian sen jälkeen kun itse tulin myös jonottamaan hissille.
16: en ole lihava, pikemminkin laiha.
15: olen sellaisen herkän eloveenatytön näköinen, eli ei tämä pelottava-noita aspektikaan ihan toimi.
Mulla on hissikammo, en käytä hissiä kuin todella poikkeustilanteissa.
Onko jo selvinnyt miksi meni rappusia?