Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te tori.fi ostajat luulette, että teille tuodaan

Vierailija
17.06.2014 |

tavarat kotiin asti samaan hintaan? Kun ei itse viitsi noutaa niin tokihan myyjä tuo.. Heh heh! Tuskin. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksessani luki isoilla kirjaimilla, että vain nouto. Sain sähköpostia ihmiseltä joka halusi, että postitan tavaran hänelle ja vähennän 30% hinnasta, niin hän sen sitten ostaa. (Ilmoitus ollut puoli päivää netissä, hinta kohdillaan). En todellakaan lähtenyt postittelemaan eikä hintaakaan tarvinnut laskea kun tavara tultiin hakemaan minulta kotoa kahden päivän kuluttua.

Vierailija
2/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai fb-kirppisten/roskalavojen tyypit. Pyytävät tuomaan halvan tai ilmaisen tavaran jonnekin 50 km päähän kun itsellään ei juuri nyt ole kulkua tavaran suuntaan mutta tavara tulisi niiiin tarpeeseen. Itse asun pienellä paikkakunnalla n. 50 km isosta kaupungista ja vaikka mun ilmoituksissa selvästi lukee että nouto, niin inbox täyttyy "kulkeutuuko tänne kaupunkiin"-viesteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parhaimpia on ne, jotka alkavat kitistä kun ei saa kotiinkuljetusta LAHJOITETULLE tavaralle :D Varmaan mä alan bensoja maksamaan sen takia, että neiti laiskaperse saa puutarhakalusteet kotiovelleen persettään liikuttamatta

Vierailija
4/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niimpä!!!! vittu pistää vihaks oikeesti

Vierailija
5/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä olen autoton eikä korttiakaan ole niin kysyn usein onko mahdollisuutta kuljetukseen korvausta vastaan.

toisekseen paljon ostellu huutiksesta ja torista ja aika usein ihmiset kyl alentaa hintoja kun vaan tarjoo hieman vähemmän. Varsinkin tää huutonetin uus tarjousjuttu on mainio keksintö! Tällaisia kokemuksia mulla :)

Vierailija
6/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä kysyä ja tingata. Minä luovun vanhoista huonekaluistani mielelläni vaikka ilmaiseksi. Pääasia, että saan ne kiertoon eikä tarvitse viedä roskiin. Olisit voinut vastata mihin hintaan lähetät. Asiakas voi maksaa enemmänkin kuin ehdottaa ensimmäisellä kerralla, mutta kaupankäynti loppuu luonnollisesti tylyyn vastaukseen.

Vierailija
7/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupankäyntiin kuuluu tinkaaminen. Älä myy mitään, jos et kestä normaalia kaupankäyntiä.

Vierailija
8/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin sanonut että samaan hintaan en tuo varsinkin jos vähän kauemmas on tarvinnut viedä. Ja varsinkin jos hinta on jo muutenkin alakanttiin. Ostajat ovat kyllä ymmärtäneet ja maksaneet tuontipalkkion, ei mitään ongelmia sen suhteen. Muuten kyllähän niitä kuskata saa vaikka maailman ääriin jos ei kehtaa suutaan avata.

Vierailija
9/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olen minäkin myyjänä autoton ja kortiton?? tulkaa itse hakemaan jos ilmotuksessa lukee niin. perkeleen laiskamadot

Vierailija
10/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita, jotka ovat myyneet käytettyä autoa ilmoituksella netissä tai lehdissä? Tuli kokeiltua, eikä ollut hauskaa. Vaihtotarjouksia tuhottomasti, vaikka netti-ilmoituksessa luki "ei vaihtoa". Osa soittajista agressiivisia, humalassa tai halusivat seuraa (olen nainen). Kaiken kruunasivat oharit näyttötilanteessa: Ajoin 70 km huoltoasemalle vastaan mahdollista ostajaa, joka ei ikinä saapunut tai vastannut puhelimeen.

Vierailija
11/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:05"]

Kaupankäyntiin kuuluu tinkaaminen. Älä myy mitään, jos et kestä normaalia kaupankäyntiä.

[/quote]

Ehkä jossain turkkilaisessa basaarissa.

Kun uudenveroisesta tavarasta on jo vähennetty hintaa -50% ovh:sta, niin miksi siitä pitäisi vähentää vielä 30%? Jos ei ole varaa maksaa niin älä ala kinuta. En minä ole mikään hyväntekeväisyyslaitos joka lahjoittaa ilmaiseksi omaisuuttaan kaikille niin haluaville.

Vierailija
12/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän muuten johtuu että kun laitoin eilen illalla kaksi ilmoitusta mutta vain jälkimmäinen pääsi seulan läpi. Myynnissä ei kummempaa kuin kaksi mekkoa

Vierailija
13/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä käytetyn tavaran kauppaan kuuluu tinkaaminen. Älyttömintä on ns merkkivaatteet, joista jotkut pyytää käytettynä suurempaa hintaa kun samalla hetkellä saa outletista. Voihan noihin kyselyihin vastata nätisti, että en tinkaa. Itse olen usein tingannut ja saanut hakuhetkellä vielä kaupattua jotakin turhaa tavaraa mukaan. 

Vierailija
14/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi usein kun kysyy niin ostot kulkeutuu esim parin viikon sisällä lähimpään kaupunkiin kun myyjällä muuta menoa. Autottoman kannattaa kysyä. 

Vierailija
15/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viestin numero 10 ei kannattaisi järkyttää mielenterveyttään myymällä vanhoja kamojaan. On se hirviää, kun joku haluaa ostaa ja kysyy kuljetusmahdollisuutta. Siitä kannattaa vetää kilarit

Vierailija
16/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi tietää onko kyse köyhästä kauppiaasta, joka myy vaatteita päältään saadakseen rahaa vai ihmisestä joka haluaa päästä turhasta tavarasta eroon? Minun myymistäni tuotteista saa tingata, kun myyn sellaista pois, joka on minulle ylimääräistä. Mieheni kulkee paljon työmatkoilla, joten tavara saattaa tulla perille asti vaikka ilmaiseksi, jos ostaja sattuu olemaan oikealla suunnalla.

Vierailija
17/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin aina maksanut kaikista ostamitani tavaroista pyydetyn hinnan, olisin vielä köyhempi kuin nyt olen. Jos joku vetää tinkimisestä herneen nenään, se on hänen asiansa eikä liikuta minua vähääkään.

Vierailija
18/20 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuupa mieleeni tapaus vuosien takaa Keltaisen Pörssin kulta-ajoilta. Ilmoitin luopuvani epäkuntoisesta autosta ilmaiseksi ja mainitsin ilmoituksessa, että auto on osittain purettu eikä siinä ole edes taka-akselia, joten sitä ei voida siirtää muulla kuin nosturilla varustetulla kuorma-autolla. Sain useita puheluita joissa kyseltiin onko auto katsastettu ja onhan siihen kahdet renkaat. Lopulta, lauantai-iltana n. klo 22 soitti asiallisen oloinen mies Tampereelta, sanoi omistavansa hiiappiauton ja lähtevänsä hakemaan autoani saman tien, siis yöllä. En mennyt sinä yönä nukkumaan vaan jäin odottamaan noutajaa jota ei tähän päivään mennessä ole näkynyt.

Vierailija
19/20 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:45"]

Ehkä viestin numero 10 ei kannattaisi järkyttää mielenterveyttään myymällä vanhoja kamojaan. On se hirviää, kun joku haluaa ostaa ja kysyy kuljetusmahdollisuutta. Siitä kannattaa vetää kilarit

[/quote]

Totta. Ilman muuta saa kysyä voitko tuoda, mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa. Ja sitten voi ilmaista haluaako tuonnista lisäliksaa. Ihan normaalia. Kannattaa unohtaa kaupanteko jos ei tällaista ymmärrä. Onhan niitä toki tyyppejä jotka käskee tuomaan ja vielä yrittävät tinkata hinnasta mutta sellaiset voikin sitten jättää ihan omaan arvoonsa.

Vierailija
20/20 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen sivustolta, että otin yhteyttä tyttöjen pyörän myyjään halukkuuden ostaa. Mainitsin, että kyyti naapurikaupunkiin hakemaan menisi muutaman päivän päähän. Päivän sisään myyjä soitti että hän voisi tuoda pyörän testattavaksi. Tosi kiva pariskunta tuli paikalle, sääti tyttärelleni satulan sopivaksi, jolla tytär ajoi lenkin onnessaan. Olivat huoltaneet pyörän joka oli muutenkin kuin uudenveroinen. Lenkkiä tytön tehdessä juttelivat, miten heille ei vastata puhelimeen tai lyödään luuria korvaan, kun olivat itse ostajina sisustukseen liittyviä tavaroita.

Kaupat tuli, tottakai ja nämä ihmiset kuljettivat pyörän pyytämättä +25 km kotiovelle, on näitä helmiä; terveiset vain Carraron myyjille Päijät-Hämeessä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän