Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani opiskelee lääketieteellisessä. Kuinka kateellisia olette av-mammat?

Vierailija
17.06.2014 |

Mahtaa teitä vituttaa.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:10"]Mun sisko kirjoitti 6 lLaudaturia ja pääsi ja pääsi heti opiskelemaan alaa, jonne tosivaikea päästä. Mieheni tienaa vuodessa 400 000 €. Itse olen kaunis ja pitkä. Lapset menestyvät kaikessa eikä heidän tarvitsisi päivääkään tehdä töitä...kummunkin kun fiksuja ovat niin joko NHL tai lääkis...
[/quote]

Älä ota enää : D

Vierailija
62/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:10"]Mun sisko kirjoitti 6 lLaudaturia ja pääsi ja pääsi heti opiskelemaan alaa, jonne tosivaikea päästä. Mieheni tienaa vuodessa 400 000 €. Itse olen kaunis ja pitkä. Lapset menestyvät kaikessa eikä heidän tarvitsisi päivääkään tehdä töitä...kummunkin kun fiksuja ovat niin joko NHL tai lääkis...
[/quote]
Mutta itselläsi luki-ja kirjoitushäiriö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas lapsellinen aloitus.

Opiskelen itsekin lääketieteellisessä, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.

Poikasi on varmaan ylpeä kun hänellä on sinunlaisesi äiti.

Vierailija
64/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on lääkäri ja toivoo, ettei lapsista tule lääkäreitä. On todella vaativa ammatti. Yliopistosairaaloiden virkoihin pitää olla väitellyt. Lääkärit myös eroavat usein.
Itse olen ihaillut lääkäreitä,, mutta en hoitovirhelääkäreitä enkä valelääkäreitä

Vierailija
65/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:02"]

Miksi kenenkään pitäisi ajatella tästä mitään kummallista? Hienoa kuitenkin, että tunnut itse olevan ylpeä lapsestani.

Kyllä minäkin olen usein ylpeä lapsistani, mutta millä perusteella ihmisten pitäis olla kateellisia siitä mitä jonkun toisen lapsi tekee?

[/quote]

Ehkä siksi jos on itse kasvattanut lapsen, jolla menee heikosti. 

Vierailija
66/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:10"]Mun sisko kirjoitti 6 lLaudaturia ja pääsi ja pääsi heti opiskelemaan alaa, jonne tosivaikea päästä. Mieheni tienaa vuodessa 400 000 €. Itse olen kaunis ja pitkä. Lapset menestyvät kaikessa eikä heidän tarvitsisi päivääkään tehdä töitä...kummunkin kun fiksuja ovat niin joko NHL tai lääkis...
[/quote]
Mutta itselläsi luki-ja kirjoitushäiriö?
[/quote]ei kun vtuttaa noi ääliöaloitukset. Rillit jossain...

Vierailija
67/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5% lopettaa ekan vuoden jälkeen ja aina on niitä joita tiedekunta ei vaan päästä ulos.. Jotenkin pahemmin päästään vialla olevia, joille ei vaan voi antaa työlupaa..

Vierailija
68/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kateeksi mutta myönnän suosiolla että kiva ois jo oma poikanikin olisi halunnut lääkkikseen...vaan kun  häntä ei kiinnistanut ko ala pätkääkään niin minkäs teet.

Vierailija
69/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:58"]Mahtaa teitä vituttaa. [/quote] :D Olen lääkäri, miehenikin on, yhteinen vastaanotto kolmena pvänä vkossa. Tyttäremme on lääketieteen tohtori ja johtaa amerikkalaista yhtiötä (lääketutkimus). Poikamne on diplomi-ins., tällä hetkellä Saudeissa johtajana hakkeessa, jonka kustannusarvio (lue hänen palkkionsa) on tähtitieteellinen, siis niin iso etten ymmärrä. Toivottavasti poikasi joskus valmistuu....ja saa töitä.

[/quote] Just joo...jos noilla koulutuksilla ja liksoilla ei ole ihmisellä muuta tekemistä kuin palstailla täällä niin en ole näköjään menettänyt mitään vaikka oonkin ammatiltani vain graafinen valokuvaaja.

Vierailija
70/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, koska en halua lapsia. Säälin sinua kyllä vähän vähemmän kuin monia muita vanhempia, koska lapsestasi on todennäköisesti vähemmän surua ja huolta. Tosin varmahan siitäkään ei voi olla.

Vierailija
71/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:10"]

Mun sisko kirjoitti 6 lLaudaturia ja pääsi ja pääsi heti opiskelemaan alaa, jonne tosivaikea päästä. Mieheni tienaa vuodessa 400 000 €. Itse olen kaunis ja pitkä. Lapset menestyvät kaikessa eikä heidän tarvitsisi päivääkään tehdä töitä...kummunkin kun fiksuja ovat niin joko NHL tai lääkis...

[/quote] Jos mun mies tienais 400 000vuodessa niin en taatusti palstailisi täällä. NIH!

Vierailija
72/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kait se, opiskeleeko putkiasentajaksi, rekkakuskiksi tai vaikka lääkäriksi, sillä yhtä tärkeitä ammatteja kaikki ja kunhan itse alasta pitää niin sehän se on tärkeintä.

Pitäisikö jostain syystä olla kateellinen? Hienoahan se vain on, että poikasi on sinne päässyt ja hyvä jos olet ylpeä asiasta. Mutta yhtä hienoa se on vaikka opiskelisi johonkin duunari ammattiin. Ei mitään pidä väheksyä.

Mun mieskin on lääkäri, välillä toivon että olisi enemmän kotona mutta hän nauttii työstään ja on ollut hänen unelma ammattinsa jo nuoresta lähtien.

Vierailija
73/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi lääkäreitä, ihmisiä kuolisi. Jos ei olisi roskakuskeja, ihmiset hukkuisi paskaan. Jos ei olisi kaupoissa työntekijöitä, niin ihmiset kuolisi nälkään.

Tärkeitä ammatteja kaikki, toisiin opiskellaan enemmän ja toisiin vähemmän :)

Vierailija
74/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa oudosti asetettu kysymys. Mitä poikasi ajattelisi, jos tietäisi sinun kyselevän netissä tällaista. Poikasi on varmasti kateellinen kaikille, joilla on tasapainoinen ja sivistynyt äiti - mitä sinä et ilmeisimmin ole. Poor boy.

Vierailija
75/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä ei ole vanhempaansa voinut valita. Lapseni opiskelee myös samaisessa koulutuksessa, mutta ei se minun nokkaani ylös nosta. Taitaa olla kuitenkin provo.

Vierailija
76/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä SINÄ olet opiskellut?

T. AMK-insinööri sekä DI

Vierailija
77/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun molemmat Siskot myös.toinen tosin eläinlääketieteen parissa.en ole kateellinen.miksi pitäisi? Itse olen työtön.ei ammatilla ja statuksella ole mitään tarvetta leuhkia..turhaa.tärkeintä on millainen olet ihmisenä.

Vierailija
78/82 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mutta ei vituta yhtään. Miksi olisin kateellinen? Minulla on jo opiskelupaikka oikealla alalla. Lääkis ei olisi tippaakaan minun juttuni.

Vierailija
79/82 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pojallesi mutta et voi mielestäni kerskua loppu elämääsi vaan poikasi saavutuksilla jos oma elämäsi on päin helvettiä :) Näitäkin näkee..

Vierailija
80/82 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly ei ole periytynyt ainakaan sinulta, ap.