Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani opiskelee lääketieteellisessä. Kuinka kateellisia olette av-mammat?

Vierailija
17.06.2014 |

Mahtaa teitä vituttaa.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pojallesi, mahdat olla hänestä ylpeä!:) t. Oikiksessa opiskeleva

Vierailija
42/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:00"]

Poikani pääsikin ensimmäisellä haku kerralla oikeustieteelliseen.

[/quote]

Toivottavasti hän hallitsee yhdys sanat paremmin kuin äitinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:06"]

Valmistumisprosentti lääkiksestä on jotain 99,9% käytännössä jokainen sisäänpäässyt valmistuu.

[/quote]Oikeasti valmistumisprosentti on 91 luokkaa. 

Vierailija
44/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes av-mamma, mutta olen superkateellinen.

Vierailija
45/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas jottain! Meillä on kaksospojat, jotka ovat lääkäreitä, vieläpä tohtoreita. Pitäskös tuon aiheuttaa nyt ihan tuplakatteutta??? Työtään vaan tekkeevät.

Terveisin äippä ja iskä Pielavedeltä

Vierailija
46/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:58"]Mahtaa teitä vituttaa.

[/quote]

Tiedäthän, että lääkärit tekevät selvästi eniten itsemurhia kaikista ammattikunnista? Heissä on myös todella paljon alkoholisteja ja masentuneita.

Onnea sinulle! ;)

Vierailija
47/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:04"]

eri asia valmistuuko

T. lääkäri ja poika "vaan" opiskeli

[/quote]

Valmistumisprosentti lääkiksestä on jotain 99,9% käytännössä jokainen sisäänpäässyt valmistuu.

[/quote]

Juuh, mun sisko lopetti kesken tokana vuonna kun menetti uskonsa lääkkeiden pumppaamiseen.

Vierailija
48/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olisin ylpeä, mutta olen ylpeä muutenkin aina lapsistani, esikoinen suoritti kolmoistutkinnon, ja jatkaa vuoden au pairina olon jälkeen opiskeluja haluamassaan koulussa. Mulle on ihan yks hailee mikä mun lasten ammatti tulee olemaan, kunhan pärjäävät ja ovat onnellisia. Poikani ovat vielä alle kouluikäisiä, mutta en usko että kumpikaan haluaisi olla lääkäri, toinen haluaa olla räppäri, kokki ja joskus jopa kampaaja, toinen poika on ollut pienestä asti automies ja pieni insinöörin alku, hän kerran sanoi että voisi isona alkaa lääkäriksi, kysyin sitten vähän tarkennusta, että niin että hoitaisit kaikkia sairaita ihmisiä, kun niillä olisi kaikkia ällöjä haavoja ja tauteja, sillä sekunnilla poika muutti mielensä, että ei hän alakaan lääkäriksi :D

Missään nimessä ei tulisi mieleenikään olla kateellinen jonkun ammatista, tai jonkun lapsen ammatista. Jos esimerkiksi lapselleni sattuisi jotain pahaa, niin ehkä silloin heikkona hetkenä olisin katellinen niille joiden lapset ovat onnellisia, olisivat sitten vaikka paskakuskeja.

Vierailija
49/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikasi vapailla markkinoilla?

Olen 22-vuotias lähihoitaja, kosmetologi ja nyt opiskelen sairaanhoitajaksi. Työmoraalia löytyy. Olen kaunis, pitkä ja hoikka urheilullinen blondi. Geenieni ansioista lapset olisivat kauniita. Olen tällä hetkellä varattu mutta pääsen kyllä nopeastikin nykyisestä eroon (eron syynä miehen saamattomuus ja negatiivisuus...)

Vapaa-ajalla luen ja kirjoitan. Olen taiteellinen.

Niin onko poikasi millainen? Luonne tai ulkonäkö? Ikä? Missä poikaasi voisi törmätä?

Olisin muuten maailman paras miniä myös...

Vierailija
50/82 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta yhtään enkä oo tippakaan kateellinen. En oo koskaan halunnut olla lääkäri. Opiskelen itse yliopistossa ihan toisella alalla, ja se on unelma-alani, lapsia mulla ei vielä oo joten en kyllä oo siis edes mamma.

Vierailija
51/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista vaikeinta päästä lääkikseen ja oikkikseen. Jännittää 3.7.

Vierailija
52/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:36"]Ei käy kateeksi, kävin itsekin kerran huvikseni koittamassa ihan lukematta millaiset on legendaariset lääkiksen pääsykokeet ja jäi vissiin kahta pistettä vaille sisäänpääsy. Ei se oikeasti mikään vaikea koe ole, jos yleistiedolla pääsee noin lähelle (olisin päässyt ruotsinkielisestä hausta jo tuolla pistemäärällä helpostikin sisään).

Potilaiden sörkkiminen ei vaan olisi mun hommaani niin tutkija minusta lopulta tuli. 
[/quote]
Ot, mutta lähellä sisäänpääsyä on suuri osa hakijoista (ja päässeistä). Pisteitä ei voi verrata suoraan ruotsinkielisen linjan rajoihin.

Vierailija
53/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täytynyt kiinnostaa fysiikan.kemian ja biologian verran kenties pitkä matematiikka koska pääsi lääkikseen. Tais olla lukio liian helppo. Turhautuu.

Vierailija
54/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistiedoilla ei pääse vaan osaamalla kemia.fysiikka ja biologia. Helppo päästä di:kai.

Vierailija
55/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, en ole kateellinen. Minunkin poikani opiskelee lääkiksessä.

Vierailija
56/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:58"]Mahtaa teitä vituttaa.
[/quote]

:D

Olen lääkäri, miehenikin on, yhteinen vastaanotto kolmena pvänä vkossa. Tyttäremme on lääketieteen
tohtori ja johtaa amerikkalaista yhtiötä (lääketutkimus). Poikamne on diplomi-ins., tällä hetkellä Saudeissa johtajana hakkeessa, jonka kustannusarvio (lue hänen palkkionsa) on tähtitieteellinen, siis niin iso etten ymmärrä.

Toivottavasti poikasi joskus valmistuu....ja saa töitä.

Vierailija
57/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:58"]

Mahtaa teitä vituttaa.

[/quote]

Ootko aikunen ihminen? Onko sulla alkoholiongelma? Jos oikeasti kirjoitit tämän avauksen tosissaan, niin lähinnä säälin poikaasi.

Vierailija
58/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgin lääkikseen lähtötaso LLLLE ja hkiin vaikeinta päästä . Viime vuonna muistaakseni pisteet 70 ja ruotsinkieliselle 55.

Vierailija
59/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko kirjoitti 6 lLaudaturia ja pääsi ja pääsi heti opiskelemaan alaa, jonne tosivaikea päästä. Mieheni tienaa vuodessa 400 000 €. Itse olen kaunis ja pitkä. Lapset menestyvät kaikessa eikä heidän tarvitsisi päivääkään tehdä töitä...kummunkin kun fiksuja ovat niin joko NHL tai lääkis...

Vierailija
60/82 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:10"]Hgin lääkikseen lähtötaso LLLLE ja hkiin vaikeinta päästä . Viime vuonna muistaakseni pisteet 70 ja ruotsinkieliselle 55.
[/quote]

Minkä takia vedätte nuo kirjotukset mukaan koko ajan?:D kaverini pääs viime vuonna hkl yleiselle, kirjotti C paperit eikä lukenut lukiossa kun fyke pakolliset yhdet kurssit. Tankkas ne sitten kuitenkin parin välivuoden aikana päähänsä. Ei sitä lääkärinuraa ole vielä menetetty, vaikka abivuonna keksisikin kyseisen ammatin:) niin vaan mustakin piti tulla lääkäri, mutta nykyään opiskelen englantia yliopistossa. Kaikki on mahllista jos löytyy motivaatiota ja perslihaksia