Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani opiskelee lääketieteellisessä. Kuinka kateellisia olette av-mammat?

Vierailija
17.06.2014 |

Mahtaa teitä vituttaa.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:30"]

Nuoret mieslääkärit ovat yleisesti homppeleita. ei kyl mua haitttaa.

[/quote]

Perustuu mihin? Muuttuuko ne sitten vanhemmiten hetskuiksi?

Vierailija
22/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla kateellinen, kun elät poikasi kautta? :) Joko napanuora on leikattu?

Ja ei, en ole kateellinen. Olen 16-vuotias teini, tavoitteena lukea lääkäriksi ja koko mun elämä on vielä edessäpäin, vituttaako ap? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani käy Ylilaudalla, jossa sinäkin taidat käydä aktiivisesti. Oletko tästä kateellinen?

Vierailija
24/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kateeksi, kävin itsekin kerran huvikseni koittamassa ihan lukematta millaiset on legendaariset lääkiksen pääsykokeet ja jäi vissiin kahta pistettä vaille sisäänpääsy. Ei se oikeasti mikään vaikea koe ole, jos yleistiedolla pääsee noin lähelle (olisin päässyt ruotsinkielisestä hausta jo tuolla pistemäärällä helpostikin sisään).

Potilaiden sörkkiminen ei vaan olisi mun hommaani niin tutkija minusta lopulta tuli. 

Vierailija
25/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei APsta tulee semmoinen mummu joka muistaa tuikituntemattomallekin sanoa heti huonoilla aasinsilloilla että poika on lääkäri:(

"Hei"

AP "Hei vaan onkos sulla lääkäriasiakkaita?"

"Kyllä varmaan, en ole kaikilta kysynyt"

AP "Ai no poikanani on lääkäri!"

"No sehän on kiva"

AP "Sen nimi on Matti Kullinen, oot varmaan kuullut, ansioitunut neurologi HYKSissä"

"En kyllä valitettavasti ole"

AP "Ai no se on tosi arvostettu, siis poikani, lääkäri"

olen joskus käynyt tällaisen keskustelun eli ap älä nolaa itseäsi ketään ei kiinnosta t. Äiti ylilääkärinä eikä kiinnosta vittuakaan huudella sitä mihinkään, päinvastoin:D

Vierailija
26/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun tietääkseni suurimmalla osalla lääkiksen opiskelijoita on yksi tai kaksi vanhempaa. En tiedä paljonko heitä on, ehkä jotain satoja? Miksi pitäisi olla kateellinen juuri sinulle? Hyvän tuttavan tytärkin opiskelee lääkiksessä. Edes hänelle en ole kade, koska olisihan se kamalaa, että pojat, jotka ovat jo pienestä saakka olleet hyvin teknisesti orientuneita ja lahjakkaitakin, lähtisivät alalle, joka ei heitä kiinnosta. 

Mutta jos kade pitää olla, on mulla serkku, joka on lääkäripiireissä aika tunnettu ja arvostettu tapaus ja tehnyt alan hommia pitkään. Riittääkö se kompensoimaan asiaa?Tietääkseni on lääketieteen proffa. 

Vierailija
27/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:02"]

Siellä sitten uittaa sormiansa visvaisissa ja hiivaisissa pilluissa ainakin yhden kurssin ajan. Ei käy kateeksi, ei.

[/quote]

Saisikin. "Pienryhmät" ovat nykyisin niin suuria, että hyvä jos yhden tai kaksi gynen statusta pääsee kurssin aikana tekemään. Siinä ei kyllä sormia pilluissa kyllästymiseen asti pääse lilluttelemaan.

t. v. 2012 valmistunut LL

[/quote]

Sun kyllä kannattaa sitten vielä harjoitella vaimolla/tyttöystävällä/naapurilla, jotta ei sitten vastaanotolla mene sormi väärään reikään (suuhun) ;)

Vierailija
28/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreiden tyttärenä ja tyttärentyttärenä en ole koskaan ymmärtänyt tuollaista lääkäreiden hypettämistä. Tavallisia ihmisiä ovat. Osa on mukavia, osa vähemmän mukavia.

Vierailija
29/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalle tässä siis pitikään olla kateellinen; AP:lle vai AP:n pojalle?

Vierailija
30/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pääsi Helsingin lääkikseen, niin onhan sillä ihan hyvää aivotoimintaa. Muiden kaupunkien lääkiksiin (Tampere, Turku, Oulu, Kuopio) pääsee vähän tyhmemmätkin.

Vierailija
31/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:49"]Lääkäreiden tyttärenä ja tyttärentyttärenä en ole koskaan ymmärtänyt tuollaista lääkäreiden hypettämistä. Tavallisia ihmisiä ovat. Osa on mukavia, osa vähemmän mukavia.

[/quote]

Halleluja tälle, välillä rupeaa ihan naurattaa kun ihmiset name droppailevat jotain ihan tavallisia lekureita kun ovat veljen vaimon poikia. t. 27

Vierailija
32/82 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa etta geenit ei vaikuta liian paljon... Poika varmaan pitää hyvat välit vanhempiin (yli 500km)

Vierailija
33/82 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 02:31"]

Onko poikasi vapailla markkinoilla?

Olen 22-vuotias lähihoitaja, kosmetologi ja nyt opiskelen sairaanhoitajaksi. Työmoraalia löytyy. Olen kaunis, pitkä ja hoikka urheilullinen blondi. Geenieni ansioista lapset olisivat kauniita. Olen tällä hetkellä varattu mutta pääsen kyllä nopeastikin nykyisestä eroon (eron syynä miehen saamattomuus ja negatiivisuus...)

Vapaa-ajalla luen ja kirjoitan. Olen taiteellinen.

Niin onko poikasi millainen? Luonne tai ulkonäkö? Ikä? Missä poikaasi voisi törmätä?

Olisin muuten maailman paras miniä myös...

[/quote]

Anopissa sen sijaan olisi toivomisen varaa, mutta sopisitte toisillenne (kauhun tasapaino)

Vierailija
34/82 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:04"]

So. Taitaa itseäsi vituttaa kun meitä muita ei täällä vituta!

[/quote]

Älä kiroile. Ketju häviää.

Vierailija
35/82 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä jokainen vanhempi ole ylpeä lapsestaan. Mutta tämä ammatin kautta muita alentaminen on todella typerää. Mitäpä se lääkäri tekisi, jos kaupassa ei olisi tavaraa kun rekat ei kulkisi tai kaupan henkilökunta ei niitä muroja paikoilleen laittaisi. Tai mihin se lääkäri veisi lapset työpäivän ajaksi, jos päiväkoteja ei olisi. Oletko ap miettinyt asiaa siltä kantilta?
Me tarvitsemme kaikki toisiamme täällä, lääkärit siivoajia ja toisin päin!

Vierailija
36/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Toivon vaan, että hänestä tulisi hyvä lääkäri, eli potilastaan oikeasti kuunteleva ja aina häntä arvokkaasti kohteleva. Myös, että hänessä olisi etsivän "vikaa" eli että hän aina haluaisi selvittää jonkin oireen syyn eikä vain hoitaa oiretta. Valitettavan moni lääkäri tyytyy edelliseen, ja sitten mennään vuosikausia hoidellen vaivaa, joka olisi heti voitu hoitaa pois, jos vain olisi tutkittu kunnolla.

Vierailija
37/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lääkäri. Sääliksi käy poikaasi kun on noin moukkamainen äiti, minua ainakin hävettäisi.

Vierailija
38/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koulukavereista ne, joita ei lukiossa oikein opiskelu kiinnostanut, opiskeli lääkäreiksi. Toinen heistä sanoi menneensä lääkikseen vain siksi, kun ei olisi pystynyt opiskelemaan muualla. Akateeminen vapaus ei olisi toiminut hänelle, hän kaipasi koulumaisempaa opiskeluympäristöä. 

Jotenkin tuo lääkäreiden sädekehä on karissut, kun on nähnyt millaisista hulttioista tulee lääkäreitä.

Vierailija
39/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:02"]

Siellä sitten uittaa sormiansa visvaisissa ja hiivaisissa pilluissa ainakin yhden kurssin ajan. Ei käy kateeksi, ei.

[/quote]

Saisikin. "Pienryhmät" ovat nykyisin niin suuria, että hyvä jos yhden tai kaksi gynen statusta pääsee kurssin aikana tekemään. Siinä ei kyllä sormia pilluissa kyllästymiseen asti pääse lilluttelemaan.

t. v. 2012 valmistunut LL

[/quote]

APlle: ei vituta ei kun lääkiksen pojat ovat innokkaita tulemaan meidän yh-av-mammojen luo kotikäynneille omalla ajalla ihan ilmaseks tekee sisätutkimuksia! Mikäs sen mukavampaa kotiläksyä on kun lääkärileikit

Vierailija
40/82 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mennyttä aikaa kyseisen ammattistatuksen hypettäminen.

Jos opiskelee lääkäriksi vain hakien arvostusta ja rahaa... Surullista.

Toisaalta tehden sitä ruumis muuttuu väjistenkin kyyniseksi. Maailmaa et voi muuttaa vaikka kuinka tahtoisit. Kiitos idiotismi poliitikkojen ja shpiirien säästöjen. Jos lääkärit voisivat tehdä työtään ja siihen olisi aikaa. Vaan ostolääkärit ja yksi viikonloppu päivystäjä. Moraalittoman hommaa. Narsisti ja psykopaatti tulee omakin olla että ruumista selviää.

Puhu vasta kun tiedät mistä puhut.

Kunhan valmistuu ja yrittää olla tappamatta ketään.