Lue keskustelun säännöt.
Uskaltaako juoda?
17.06.2014 |
Tommonen jääkaapissa säilytettävä maitokahvijuoma jäi laukkuun 5-6 tunniksi.
Kommentit (5)
Otatko kakkonen vastuun, jos nyt juon sen ja kuolen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No ei siihen nyt ainakaan kuole :D saattaa masu mennä kipeeksi/löysäksi.
Oikeesti luulin, että voi kuolla. Henki vielä pihisee kuitenkin.
Ei ne niin nopeasti pilaannu. Käytän vanhoja elintarvikkeita jatkuvasti, kuumennus tappaa bakteerit. Parasta ennen 2012 lääkkeitä. Koskaan ei ole ollut pahoja oireita. Ei luolaihmisillä ollut jääkaappia.
helposti.