Mikä on sinusta sopiva paino 157 senttiselle nuorelle naiselle?
Kommentit (43)
Mä painan 50kg ja olen tyytyväinen. Saatta välillä hypätä 55kg. Ja olen täysin saman pituinen
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 01:04"]Jaa-a, en tiedä, 55-60kg? Olet todella lyhyt, ja jos on todella hoikkakin näyttää varmasti pojalta...
[/quote]
Meikäläisen rintamuksella ei kyllä pojalta näytetä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:51"]
Ja miksi?
[/quote]
Se paino missä kyseinen henkilö kokee voivansa parhaiten.
Kyllä 60 kg noin lyhyessä varressa näyttää aika tuhdilta.
Mä olen 156 ja mielestäni olen sopusuhtaisin ollut 49-51-kiloisena.
Itse 43 kg ja en ole mielestäni liian laiha. Siro kylläkin, vaatekoko 32. Painavimmillaan olen ollut 52kg, silloin olo oli tukala mutta en mielestäni näyttänyt lihavalta vaan ihan normaalipainoiselta.
Oon 158cm ja painoa 41kg aivan liian vähän, pitäs ainakin 41kg saada nousemaan
Se riippuu ihmisen varresta eli onko hintelä ja kapealanteinen.
Vai onko leveälanteinen.
Minä olen samanpituinen, ja painan 42 kg. Ja tiedoksi, en näytä pojalta.
Ai kamala, mä olen 157cm ja 50kg ja jotenkin tuli lihava olo kun luen näitten 40kg vastauksia :o en todellakaan tunne itseäni lihavaksi tällä painolla ja en edes haluaisi painaa 40kg, näyttäisin ihan kamalalta kun nyt jo kylkiluut näkyy. Mulle on kyllä noita rintoja suotu sen verran että ne tekee varmasti omansa painooni ja kyllähän tuota lihastakin löytyy kiitos saliharjoittelun.
Oon pari senttii lyhyempi ja painan 52 kg, on se vähän kauhistus jos vaan numeroita tuijottaa, mutta ihan kiva ettå on tissit ja peffaakin :D
Varmaan 40-65 kg. Riippuu kehonkoostumuksesta, elintavoista ja siitä, mihin henkilö itse on tyytyväinen.
"Sopiva paino"??? Mikä se on? Tarkoittaako se normaalin painoindeksin rajoissa olevaa painoa (joka löytyy googlella) vai jokaisen vastaajan silmää miellyttävää eri lihamäärää? Kysymys on ympäripyöreä. Ja surullinen.
Ei minun mielestäni 50 kg ole mitenkään paljon tuon pituiselle. Itse siis painan 42 kg, ja toivoisin enempi massaa. Mutta jostain syystä sitä ei oikein kerry. Itse tahtoisin isommat rinnat, vaikka ovat nämäkin ihan ok:t kun ajattelee miten siro olen. B-kuppi olisi toivottava, C-kuppiin jo olisi vähän totuttelemista ja voisivat näyttää minulla härskeiltä.
Mun tyttö tuon pituinen ja painaa 61 kg. Terkkarin mielestä sopivan painoinen (BMI 24,7)
Lisää mielipiteitä? Ap