Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vituttaa tää huono sää!

Vierailija
17.06.2014 |

Oltais menty tänä vkloppuna lintsille, mut ei päästä näin paskan sään takia! Kai pitää sekin siirtää. Onkohan oikeesti koko kesäloman ajan tällänen huono sää?! Olisin niin halunnu päästä kamujen kaa sinne, mut ei. Oi tämä Suomen kesä!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina Espanjaan, +30 astetta.

Vierailija
2/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole lämpöisiä vaatteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä satoi aamulla lunta noin tunnin ajan.

Vierailija
4/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihana keli. Ihana kun ei tarvitse hikoilla.

Vierailija
5/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sä annat jonkun sään pilata suunnitelmat? Voithan sä mun puolesta nyhjätä kotonas. En vaan ymmärrä teitä tyhjästä valittajia.

Hesaan luvattiin hyvää säätä jussiksi.

Vierailija
6/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:21"]Miksi ihmeessä sä annat jonkun sään pilata suunnitelmat? Voithan sä mun puolesta nyhjätä kotonas. En vaan ymmärrä teitä tyhjästä valittajia.

Hesaan luvattiin hyvää säätä jussiksi.

[/quote]Tyhjästä valittajia? Musta on tosi tyhmää mennä sinne jos on jotain +15 astetta. Mee nyt siinä sitten vesilaityeisiin, kun ei aurinkokaan paista! Sitä paitsi ollaan aina menty lintsille niin, että siellä tarkenee t-paidassa. Ja ei, en todellakaan aikonut nyhjätä kotona, vaan teen jotain muuta. Ap

Vierailija
7/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli hetki sitten räntää ja ilman lämpötila oli +3 :-| Suomen kesä, ah.

Vierailija
8/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:18"]Eikö teillä ole lämpöisiä vaatteita?

[/quote]Minä en kylmällä säällä sinne mene.

Vierailija
9/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:24"]Meillä tuli hetki sitten räntää ja ilman lämpötila oli +3 :-| Suomen kesä, ah.

[/quote]Ah, vittu kun on ihanaa. Ap

Vierailija
10/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle olis paljon hauskempi.

Vierailija
11/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:27"]Helle olis paljon hauskempi.

[/quote]jepjep

Vierailija
12/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ketuttaa ja rankasti. Olis ihana olla päivät ulkona lasten kanssa ja syödäkin pihalla, mutta ei paljon inspaa kun vettä tulee kaatamalla ja lämpöä +5. Tätä on jo syksyt ja keväät täynnä tälläistä ilmaa, nyt helteet takas!

Vierailija
13/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais ottaa yhteyttä DNA:n! Voisit päästä mainokseen :). Totta puhuakseni, jos valittaa säästä, niin elämässä on kaikki loistavasti. Muistakaa, itse valitsette, oletteko tyytyväinen ja iloinen, ei säällä ole sen kanssa mitään tekemistä. Mahtavaa Juhannusta kaikille!

Vierailija
14/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun juhannus menee reisille näiden säiden takia... missään ulkona ei viitti olla värjöttelemässä :/ kohta on syksy ja saadaan taas vesisateita kerrakseen.

Vierailija
15/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli lähteä ulos puistoon tai metsäretkelle muttakun ei tiedä milloin se ruiskasee kaatamalla kylmää vettä niskaan. Ei siinä paljoa ulkoilupuvut ja huput auta kun varttitunnin on rankkasateessa, on läpimärkänä hupusta kenkiin asti.

Vierailija
16/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää on takuuvarma small-talkin aihe. Aina on jonkun mielestä liian kuuma, kylmä tai on satanut liikaa tai ollut liian kuivaa.

Vierailija
17/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvät kelit. Ei tukahduttava helle. Kylmässä ilmassa voi lisätä vaatetta, mutta hellepätsissä ei auta, vaikka olisi alasti. Toivottavasti nämä lämpötilat jatkuisivat koko kesän!

Vierailija
18/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lämpimämpi saisi olla, sellaiset +20 minusta ja minulle ideaali, tämä +6 on kyllä aika vilakkaa kesäsääksi, ei oikein lapsetkaan tykkää kun ei voi sortseilla ja t-paidoilla painaa menemään.

Mutta hellettä vihaan!

Vierailija
19/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:36"]

Nyt on hyvät kelit. Ei tukahduttava helle. Kylmässä ilmassa voi lisätä vaatetta, mutta hellepätsissä ei auta, vaikka olisi alasti. Toivottavasti nämä lämpötilat jatkuisivat koko kesän!

[/quote]

Entäs kun saat kylmää sadevettä ja rakeita niskaasi ja hyytävä viima puhaltaa läpimärkien vaatteiden läpi?

Vierailija
20/20 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:36"]

[/quote]

Mä niin komppaan sua. Mulla on sairauksia ja välillä näidenkin kanssa hatuttaa ihan kiitettävästi. En tarvitse helteen tuomaa lisäextraa (ketutukseen ja huonoon oloon) tähän enää.