Mistä tietää näyttääkö vanhalta
muiden mielestä?
Olisi kiva tietää miltä näytän muiden mielestä. Luulen näyttäväni ihan ikäiseltäni mutta voi olla, että muut luulevat vanhemmaksi kun tukassani on harmaata.
Kommentit (17)
Kun kehtais laittaa vaikka pelkästä poskesta kuvan ja ihmiset veikkais ikää..
Kysy mieheltäsi. Jos vastauksesta tulee riita ja mökötystä, niin miehesi vastasi rehellisesti. Jos ei, niin hän valehteli.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:31"]
Kysy mieheltäsi. Jos vastauksesta tulee riita ja mökötystä, niin miehesi vastasi rehellisesti. Jos ei, niin hän valehteli.
[/quote]Miehen mielestä olen nätti ja seksikäs yhä. Se himoaa mua lähes joka päivä. Tosin sillä on silmälasit, että näkökykyyn ei aivan ole luottamista .........
Flirttaileeko tuntemattomat? Tunnetko itsesi viehättäväksi kun olet laittautunut?
Käy Pataässässä ja jos ei herrat katso sillä silmällä, niin näytät jo aika vanhalta. Olet todella vanhan näköinen, jos joku herra sammuu viereesi ja nostaa hetkiseksi vielä katseensa ja mutisee ikään kuin enemmäkseen itsekseen, että lähdetään meille, voisin mä sua panna, kun olen niin kännissä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:36"]
Flirttaileeko tuntemattomat? Tunnetko itsesi viehättäväksi kun olet laittautunut?
[/quote]Ei mulle ole koskaan tuntemattomat juuri flirttailleet. Suomessa flirttaillaan niin vähän, että ei ole osunut mun kohdalle. Tietysti tunnen itseni viehättäväksi kun olen laittautunut.
Eihän sitä oikein muusta tiedä kuin jos joku kommentoi spontaanisti.
Itse tajusin näyttäväni vanhalta, kun viereen tuli istumaan uusi työkaveri, ja se innokkaasti totesi, että kiva että tässä vieressä on ikäluokkaani oleva ihminen eikä joku nuori! Katsoin hetken pitkään, kun se toinen oli harmaahapsinen ja ryppyinen, että samaa ikäluokkaa, mitä? Hän sanoi että "niin, 55 olen, varmaan suunnilleen samaa ikäluokkaa ollaan?" ja minä siihen nolona, "mä olen 33"...
Jos saat katseita kauppakeskuksissa, tai kaupungilla olet nuoren näköinen
Ennen ei saanut olla baarissa rauhassa ja nyt ei ole mtn muuta kuin rauhaa. ;-)
Lopullinen rauha tulee ja nirvana.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:48"]
Ennen ei saanut olla baarissa rauhassa ja nyt ei ole mtn muuta kuin rauhaa. ;-)
[/quote]
Saman huomannut. Korkeintaan pikkujouluissa on vientiä, tosin sielläkään ei juuri ole miehiä ja jos on, poistuvat jo alkuillasta.
no oma mies tottunut, turha kysellä. jos ei halua suuttua tai pistää ukkoaan valehtelemaan.
itseltäni työelämässä ja harrasteissa useinkin kysytään ikää ja yllättyvät vastauksestani. olettavat poikkeuksetta kymmenisen vuotta nuoremmaksi. ja itse kauhistelen itseni ikäisiä, kun näyttävät ihan vanhoilta kurpilta.
kyllä sen vain tietää. oli harmaita tai ei. ja kuitenkin teininä minuakin luultiin vanhemmaksi kuin olin. 30-vuotiaana olin parhaimmillani, eikä haittaa ollenkaan, että hurjimmat veikkaukset arvioivat vielä parinkymmen vuodenkin päästä minut sen ikäiseksi.
yleisesti ottaen tuntuu naisia kohtelevan erityisen kaltoin 40->50 vuosikymmen. siinä tapahtuu monella järisyttävä romahdus. ihan kasvoissa, rypistyy ja valahtaa. tyynyn vekit näkyy kasvoilla vielä puoliltapäivin:D
elintavoistani en löydä selittävää syytä, vaikken tupakoi tai käytä alkoholia. koska pidän tavattomasti vielä pahemmsta solumyrkystä, sokerista. ja suolasta. kai se on geeneissä, kuten myös siinä, millaiseksi itse itsensä tuntee. nuorekkaaksi ja elämäniloiseksi vai kulahtaneeksi ikälopuksi.
niin ja ihotyyppi! sekaihoinen ja hoikka olen. en ole koskaan laihduttanut ja olen nauttinut auringosta palamatta koskaan.
Jos haluat tietää näytätkö vanhalta, niin kysy sitä lapselta tai nuorelta, mutta jos haluat tietää, näytätkö nuorelta, niin kysy sitä vanhuksilta - seitsemänkymppiseltä tai ysikymppiseltä.
Näin se menee, jos oma lapsesi on 13 v. niin tuskin kertoo äitinsä näyttävän nuorelta, mutta omien vanhempien silmissä näytät vielä nuorelta, puhumattakaan mummeista ja isomummeista.
Ikä on katsojan silmissä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:31"]
[/quote]Miehen mielestä olen nätti ja seksikäs yhä. Se himoaa mua lähes joka päivä. Tosin sillä on silmälasit, että näkökykyyn ei aivan ole luottamista .........
[/quote]
Siis hän valehteli.