Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit ottaneet luvatta lainaan ja tärvelleet lahjaksi menevän tavaran!!

Vierailija
17.06.2014 |

Elikkä eilen tapahtunutta nyt haluaisin puida ja kysellä mielipiteitä:

Olen ostanut tuttavaperheen taaperolle synttärilahjaksi sellaisen taaperomopon. Spraymaalasin siitä uniikin yms yms. Noh, itse vekotin ollut tuossa meidän (omalla) etupihalla kuivumassa, että voin vielä kuvioida sen myöhemmin. Juhlat olisivat tänään.

Noh, leivoin eilen ja tuossa oli mulla keittiön ikkuna auki. Kuulin siinä kun oli vierusnaapureita yms pihalla ja lapsensa siinä kitisivät ja vinkui. Kuulin jotain kun puhuivat lainaamisesta. Suljin ikkunan enkä muutenkaan miettinyt koko asiaa sen kummemmin. Sen vain että pihalta kantautui kauheaa mekkalaa toki kun lapsia paljon. 

Noh, äsken meinailin ottaa taaperomopetin sisään, että jatkaisin sprayausta kylppärissä, kun tuolla vähän enteilee sadetta. No, huomasinpas että on muuten kärri kurassa ja käytetty!! Ai että mua vihloo päähän. Meidän omalta pihalta haettu lainaan ja leikitty! Ei tässä muuten, mutta mopedi pitäisi putsata hyvin ennen uutta maalia, mutta edelinen kerros ei ole vielä kastelukuiva, ainoastaan kosketuskuiva. En tiedä missä kunnossa maali on tuon kaiken paskan alla, ja mitenkähän jtkan ko. lahjaa.

Voi olla, että lapsilla ei ole ollut lupaa lainata ja että oma mielikuvitus saa nyt muistamaan että olen kuullut vanhempien jtn puhuvan lainaamisesta eilen, mutta mitä tekisitte? 

Mun tekis kyllä mieli kävellä tonne ovelle rähjäämään... Uutta mopoa turha vaatia ostamaan, kun en kerkeä sitä enää maalaamaan :( Kylläpä pistää vihoiksi....!!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 12:37"]Ap on kesälomalla ja hänellä on vauva. Minkäikäinen vauva?

[/quote]

Mitäs se sulle kuuluu?

Vierailija
62/63 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11kk vauva. Pidän työpaikan kesälomat nyt. Olin töissä sen välin, kun lapsi oli 6-10kk ja mies oli vanhempainvapaalla tuolloin (paitsi 1kk hoitovapaata, kun joku takertuu tuohon kohta kuitenkin). Itse jäin kk sitten kesälomalle ja olen elokuuhun asti.  Miten tämä nyt mitenkään liittyy mihinkään....? 

Ihme porukkaa täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 12:37"]

Ap on kesälomalla ja hänellä on vauva. Minkäikäinen vauva?

[/quote]

Sielläkö joku aloitteleva vainukoira sai nyt kunnon tuntuman nenään :D Että mitenkä sitä nyt voi olla vauva ja kesäloma samaan aikaan :)