Oulussa yksinäisiä juhannuksen viettäjiä?
Kommentit (41)
Onko toi aittatorin juhannus ulkotapahtuma? Nyt on vähän liian kylmä semmoiseen :/
Kyllähän meitä löytyy.. Mitä suunnittelit tekeväsi?:)
Ihan on auki suunnitelmat! Mutta kyllähän baari-ilta hyvässä seurassa voisi tehdä terää :) Mitä suunnitelmia siellä?
ap
hei ihan mahtavaa, jos kukaan paskapäinen provooja ei käynyt pilaamassa tätä(kin), ja kirjoitellut lämpimikseen, niin eikö kannattaisi oikeesti tavata! (mä en siis ole tulossa, kun helsingistä olen)
Onkohan Oulussa juhannuksena oikein mitään baareja auki... viime juhannuksena ei ainakaan ollut, joten päädyin PEPPERSIIN! hyi ei enää ikinä.
Ouluhallissa tapahtuu, siis sinne!
Lieköhän Kaarle auki?
Minkä ikäisiä olette? Naisia vai miehiä?
Kävelin pepperi nohi, oli säälittävää porukkaa terassilla, raskaana oleva pikkupissis veteli röökiä ja joi ties mitä ja kaverit oli yhtä karsean näkösiä, pitääkö tulla julkiselle paikalle itteään esittelemään, että on umpityhmä työtön luuseri ja raskaana,tatskat oli kunnon wt-tyyliä, siellä ja täällä sikin sokin.
Parina viime juhannuksena ei ainakaan ole ollut kaarle auki....
No mitä sanotte, järjestetäänkö porukalla jotain?
N26
Teinihelvetti eli Tivoli näyttää ainakin olevan auki :D
Mä oon tykänny tivolista, mutta huono puoli on että ei kuule oikein kaverin puhetta......
Hei 18v nainen, haluaisitko viettää kanssani juhannusta?
Oohlala Tivoli... siellä pikkupojat aina puristeli perseestä ohi kävellessään. Oksettavaa :D Tulivat myös hinkuttamaan itseään tanssilattialla melko antaumuksella...
^