Radiokirppis Tampere
Myyjät ja asiakkaat, kertokaa kokemuksia? Kannattaako varata pöytä ko. kirpparilta?
Kommentit (17)
Edelliseen vielä: käyn melkein viikottain asiakkaana, ihan hyviä löytöjä olen tehnyt.
Millaisia ne myyjät ovat ? Olen nimittäin useammalta kuullut samaa ja kiinnostaisi :) En ole ap.
Hyvin menee vaatteet kaupan mutta ihmisiä niin paljon että kaikkea ei asiakkaana jaksa edes kiertää.
Järkyttävät hinnat siellä ainakin on tavaroissa. Aika paljon kiinakrääsää myös. Mä menisin Bonuskirppikselle.
Korkeat pöytähinnat pakottaneet tuotteiden hinnat kohtuuttomiksi, muuten hyvä paikka. Esimerkiksi viime sesongin halpakauppavaatteet koitetaan myydä samaan hintaan pois kuin mitä kaupassa on maksanut aikoinaan, viis siitä kuinka paljon ks. tuote on ollut käytössä.
Toisaalta sieltä tekee myös löytöjä, joskaan ei aina. Suht hyvin merkkikamaa kuten hilfigeriä, burberryä, ganttia ja urheilumerkkejä tarjolla, näissäkin ikävä kyllä hinnat usein tolkuttomia.
Kokonaisuutena tavara liikkuu hyvin ja asiakkaita käy paljon, itse laittaisin pöytään muutaman sisäänvetotuotteen takaamaan pöydän hinnan, muuten sitten hinnat kohtuullisiksi.
Mikä niissä myyjissä on? Sen mitä mä oon viime aikoina käynyt niin on ollut ihan ok palvelu. Joskus vuosia sitten oli kyllä eräs ylitöykeä tantta kassalla.
Kassat on kyllä aika huonoja, mutta toisaalta ymmärtää, kun siellä on varmaan hirveä kiirus koko ajan kun on niin iso kirppis ja hyvällä paikalla. Olisko työolosuhteissa jotain vikaa? Mitähän tuosta maksetaan? Ei varmaan hirveästi työmäärään nähden.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:44"]Kassat on kyllä aika huonoja, mutta toisaalta ymmärtää, kun siellä on varmaan hirveä kiirus koko ajan kun on niin iso kirppis ja hyvällä paikalla. Olisko työolosuhteissa jotain vikaa? Mitähän tuosta maksetaan? Ei varmaan hirveästi työmäärään nähden.
[/quote]
Kun työskentelet asiakaspalvelualalla, ET voi näyttää vitutustasi asiakkaille. Näin se vaan on. Ja jos et pysty siihen, olet ehdottomasti väärällä alalla.
Koskaan tympeät myyjät eivät minulta sääliä saa, jos ei ole paineensietokykyä eikä asiakaspalvelualttiutta niin hankkiutukoon toiseen työhön.
En ole enää vuoteen käynyt radiokirppiksellä juuri näiden petolintumyyjien vuoksi.
Radiokirppiksestä olen kuullut vain huonoja kokemuksia, tavarat kyllä menevät kaupaksi mutta paljon myös häviää tavaraa ja pöytävuokra on tosi kallis. En ole koskaan siellä myynyt, koska mua ärsyttää se, ettei saa hintalappuja tai mitään tietoa takaisin, et paljonko oikeasti on myyty. Otinkin juuri pöydän Laukontorin toisella laidalla olevasta kirpputori Tarinasta. En ole aikaisemmin ollut siellä myymässä, vain asiakkaana, mutta todella siisti kirppis ja myyjät ystävällisiä. Pöytävuokra on nyt kesä-heinäkuun ajan vain 25 e ja normaalistikin vain 29 e. Heillä on myös kätevä nettipalvelu, mistä voi joka päivä katsoa mitä on myyty ja paljonko rahaa on kertynyt (hintalapuissa on juoksevat numerot, mitkä voi itselleen kirjottaa ylös ja siitä sitten näkee mitkä tuotteet mennyt).
Siis sama nainen siellä on ollut iät ajat...töykeä,ylimielinen palvelu, pöytävuokra kova ja joskushan miettivät jopa pääsymaksua ko. Paikkaan. On niin suosittu. Pöydän varaaminenkin maksaa, maksunumerosta pitää tilata.
Bonuskirppis on parempi. Itse käyn siellä asikkaana mielummin, myyjänäkin sain ihan kivat tuotot (n.350e suunnilleen, vanhoja vaatteita pari ikeakassia). Opiskelijat taitavat käydä siellä paljon, Radiokirpparia tuntuu niin moni välttelevän.
Ohis, mutta nro 12:lle vinkki:
Kirjoita lista vaatteista joita myyt (esim. samalla kun kirjoitat hintalappuja ja saat kaikki valmiiksi niin kirjoita "tuplata", tai ota niistä kopio skannerilla, tai ihan vaikka valokuva puhelimella). Sitten kun tyhjennät pöydän voit ruksia yli ne jotka jäivät myymättä ja laskea täsmääkö muiden summa suunnilleen siihen summan minkä saat myynneistä.
Ymmärrän ettei isoilla kirppareilla aleta mitään lappuja säilyttelemään, niitä olisi vinot pikku pinot ties missä niitäkin voisi säilytellä +hidastaa entisestään toimintaa kassalla, mikä muutenkin esim. Radiokirpparilla hidasta, usein piiiiiitkä jono. Eikä moni edes kaipaa niitä jos myy asenteella nurkista pois, eikä ns. vain rahan takia.
Radiokirppiksellä käy paljon väkeä, joten myyntiäkin tulee. Ikävä kyllä henkilökunta on aika töykeää, aina.
Harmi, etteivät osaa edes perus-ystävällisyyttä. Näin markkinoinnin laki vaan toimii. Mitä jos porukalla boikotoidaan kuukausi? Jos heräisivät? Hyvä ja iso paikka kuitenkin. Joku siellä tienaa meidän tavaroilla hyvin!
radio kirppikselle vikkelä mummo seuraa käytävältä käytävälle . Pyörii edessä ja takana ja on järjestelevinään pöytiä.
Kun olin maksanut tuotteeni, pyörähti hän taas takaa eteen-muka ihailemaan tuotetta.
Warkaus vahdin voi tehdä fiksummin
Tämä mummo joka on nyt pesiytynyt radiolle , pyöri ennen bonus kirpparilla Itsenäisyydenkadulla. Tekee samaa kuin siellä ennen, ostaa parhaat päältä ja vie samantien omaan pöytäänsä. On neuvomassa ja siinä samalla ostaa parhaat .Omistaja ei sano mitään koska tämä mummeli muka auttelee . Asiakaspalvelu on yhtä surkeaa kun ennenkkin ei se parane ennenkuin omistaja vaihtuu.
Henkilökunta töykeää, asiakaspalvelusta ei voi puhuakaan. Sijainti ja koko tekevät kuitenkin sen, että väkeä käy suht paljon. Itse olen muutaman kerran lasten vaatteita myynyt ja olen kyllä omani pois saanut.