Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahastun kun mies katsoo muita naisia

Vierailija
19.08.2014 |

Kyllä. Tarvitsen apua joten kaikki näkökannat tervetulleita.

kun olemme miehen kanssa liikkeellä kahden, toivoisin hänen osoittavan huomion minuun ja ehkä pientä romantiikkaakin. Olen ikäväkseni huomannut että on todella kiinnostunut muista naisista. Saattaa jäädä hakemaan katsetta tai kontaktia, tai vain katsella. Ilmeestä näkee että näky miellyttää. Ei tuijota moukkamaisesti vaan, no, sanotaanko sitä silmäpeliksi. Mies on kauneuden perään. Sanoo että olen kaunis mutta en taida olla riittävän.

Enkä välitä ollakaan, olen mitä olen. Miehen silmäily ja kiinnostus tuntuu minusta todella pahalta. Kuin minusta pyyhittäisiin värit pois, lakkaisin olemasta siinä. Mitätön ja ruma.

En kiukuttele miehelle enkä raivoa. Yritän itse koota itseäni koska pääasiassa tämä on minun ongelma josta en voi kertoa kellekään.

Tässä tiivistettynä. Auttakaa miten pääsen tästä :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä siitä pääsekkään, ennen kuin mies muuttaa käytöstapojaan :/ Itse kokisin tuollaisen loukkaavana.

Voi tuijotella muita naisia, mutta huomaamatta.

Vierailija
2/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella aion vastata että tee kuten minä sanoin miehelle "katsoa saa muitakin vapaasti ja jos siitä innostuu niin tulee minun luo ja nautitaan". Eli minua ei haittaa vaikka mieheni joskus ihailee muita naisia koska pääosan huomiosta saan minä ja mies käyttäytyy muutenkin niin että kykenen luottamaan häneen.

Mutta en minäkään ehkä kykenisi suhtautumaan ihan neutraalisti jos toinen koettaa jatkuvasti pitää "silmäpeliä" muiden kanssa. Paljon riippuu onko mies muuten luotettavan oloinen. Eli jos tuo olisi viattoman tuntuista flirttiä ja minulla ei olisi syytä epäillä että mies menisi siinä pidemmälle voisin opetella sietämään tuota. Mutta jos minulla olisi pikkasenkaan sellainen olo etten kykene luottamaan mieheen niin laittaisin kiertoon. En vain uskoisi että mies voisi helposti muuttua tai että itse voisin elää onnellisena tuollaisen miehen kanssa joka on jatkuvasti kiinnostunut muista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytökseni on mennyt niin pitkälle että salaa seuraan miehen käytöstä. Joskus olen kommentoinut katsomista, niin on kieltänyt ettei ole huomannut. Noloa :(

Vierailija
4/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on todella huono itsetunto. Teetköhän kuitenkin kärpäsestä härkäsen?

Vierailija
5/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että asiasta on tullut liian iso. Minulla on huono itsetunto jota yritän aktiivisesti korjata mutta tuntuu ettei milään auta. Koko asia ahdistaa enkä halua enää lähteä kotoa jos ei ole pakko. Miehessäkin on vikaa, minusta on toisen kunnioittamista olla sitoutunut, mies viestii käytöksellään muuta.

Olisinpa kuin te, itsevarmoja ja ajattelisin että mitä väliä :(

Vierailija
6/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on moukka. Hänen ongelmansa, ei sinun. Mitä, jos tse katsot yhtälailla vieraita miehiä?

Vierailija
7/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaako miehesi muuten romantiikkaa ja huomiota sinua kohtaan? Vai haluatko tuota huomion osoittamista nimen omaan julkisesti liikkuessanne, että kaikki varmasti näkisivät että siinä on "sinun" miehesi? Jos noin, niin kyse on sinun huonosta itsetunnostasi. Kasvata itseäsi ja itsetuntoasi, niin kohta miehesi ei edes halua vilkuilla seurassasi muita naisia!

Vierailija
8/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mä luulen, että tässä on ongelmana se, että mies ei kiinnitä tarpeeksi huomiota suhun. Sehän on kuitenkin ihan normaalia, että miehet, kuten naisetkin katselevat herkästi kauniiden, komeiden, timmien ja lihaksikkaiden perään.

Ehkä sun kannattaisi jokseenkin hienovaraisesti sanoa, että sä kaipaat sitä huomiota mitä ehkä sait teidän suhteen alussa.

Me käytiin aikamoinen keskustelu miehen kanssa viime yönä. Harratettu seksiä nykyään usein ja mä tehnyt sellaisia asioita mistä mies ei ole kuulemma unelmoinutkaan 10 vuoteen. Mä sitten kerroin mistä se johtuu. Meillä oli vuosikausia miehen kanssa todella kovaa silmäpeliä ja flirttailtiin toisillemme aina, se piti meidän suhteen virkeänä. Sitten se loppui. Mies alkoi katselemaan muita naisia, mua ei huomannut vaikka miten "keikistelin" ja se sattui. Se sattui niin paljon. Ei niinkään ne muut naiset vaan se, että mies ei pitänyt mua enää katsomisen arvoisena.

Tänä kesänä tapahtui jotain. Ehkä ikäkin tehnyt tehtävänsä, mutta olen alkanut liikkumaan ja vaikka en mikään laiha ja timmi olekaan, mutta jotain tapahtui ja nyt olen estottomampi kuin 20 vuotiaana. Kaikista parasta tässä on se, että mies oli oikeasti järkyttynyt yöllä, kun kerroin noista mun tunteista. Sanoinkin etten mä halua mitään pakkotuijotusta ja -ihailua, mutta toisaalta miksi mies olisi mun kanssa ollut 18 vuotta, jos ei pitäisi mua haluttavana ja seksikkäänä...

Eli puhut miehelle. Joko yhtä suoraan kuin mä, tai sitten hienovaraisemmin.

Vierailija
9/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:28"]

Miehesi on moukka. Hänen ongelmansa, ei sinun. Mitä, jos tse katsot yhtälailla vieraita miehiä?

[/quote]

Niin minä olen aina tehnytkin, eikös se ole naisille sallittua?

Vierailija
10/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kokeilet uutta lähestymistapaa tuohon asiaan. Ajattele että teitä se vain kattoo mutta minut se haluaa. Elin olen teitä paljon parempi. Ja eihän kukaan halua miestä joka ei muillekkin kelpaisi. Vai haluaisitko sinä sellaisen miehen joka ei muille kelpaisi joka ei ymmärtäis vähän vilkasta millasta on ympärillä. Totuudessa jos pysyt niin kyllä sinäkin katot jos näät mielestäsi komean uroksen. Se on vain niin kuin taulua kattosi.

Vaikka miehet/naiset kattoo kaunista/komeaa ihmistä niin ei se tarkoita että he haluaisivat elää sen yksilön kanssa.

Vierailija
11/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:29"]Hmm, mä luulen, että tässä on ongelmana se, että mies ei kiinnitä tarpeeksi huomiota suhun. Sehän on kuitenkin ihan normaalia, että miehet, kuten naisetkin katselevat herkästi kauniiden, komeiden, timmien ja lihaksikkaiden perään.

Ehkä sun kannattaisi jokseenkin hienovaraisesti sanoa, että sä kaipaat sitä huomiota mitä ehkä sait teidän suhteen alussa.

Me käytiin aikamoinen keskustelu miehen kanssa viime yönä. Harratettu seksiä nykyään usein ja mä tehnyt sellaisia asioita mistä mies ei ole kuulemma unelmoinutkaan 10 vuoteen. Mä sitten kerroin mistä se johtuu. Meillä oli vuosikausia miehen kanssa todella kovaa silmäpeliä ja flirttailtiin toisillemme aina, se piti meidän suhteen virkeänä. Sitten se loppui. Mies alkoi katselemaan muita naisia, mua ei huomannut vaikka miten "keikistelin" ja se sattui. Se sattui niin paljon. Ei niinkään ne muut naiset vaan se, että mies ei pitänyt mua enää katsomisen arvoisena.

Tänä kesänä tapahtui jotain. Ehkä ikäkin tehnyt tehtävänsä, mutta olen alkanut liikkumaan ja vaikka en mikään laiha ja timmi olekaan, mutta jotain tapahtui ja nyt olen estottomampi kuin 20 vuotiaana. Kaikista parasta tässä on se, että mies oli oikeasti järkyttynyt yöllä, kun kerroin noista mun tunteista. Sanoinkin etten mä halua mitään pakkotuijotusta ja -ihailua, mutta toisaalta miksi mies olisi mun kanssa ollut 18 vuotta, jos ei pitäisi mua haluttavana ja seksikkäänä...

Eli puhut miehelle. Joko yhtä suoraan kuin mä, tai sitten hienovaraisemmin.

[/quote]

Kiitos viestistäsi. Olen samaa mieltä, juuri tämä sattuu minuun. Yritäpäs pitää päätä pystyssä kun lähin rakkaasi osoittaa ettet enää ole kuin ennen vaan mielenkiinto on muualla.

en katsele itse muita miehiä, en osaa. Minusta se on moukkamaista ja mitätöisi miestäni. Minun ei tarvitse estää itseäni katsomasta, vaan oikeasti en osaa kiinnittää huomiota niin.

Tuntuu nololta puhua miehelle tästä. En kyllä taida omin voimin selvitäkään.ap siis

Vierailija
12/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:36"]Entä jos kokeilet uutta lähestymistapaa tuohon asiaan. Ajattele että teitä se vain kattoo mutta minut se haluaa. Elin olen teitä paljon parempi. Ja eihän kukaan halua miestä joka ei muillekkin kelpaisi. Vai haluaisitko sinä sellaisen miehen joka ei muille kelpaisi joka ei ymmärtäis vähän vilkasta millasta on ympärillä. Totuudessa jos pysyt niin kyllä sinäkin katot jos näät mielestäsi komean uroksen. Se on vain niin kuin taulua kattosi.

Vaikka miehet/naiset kattoo kaunista/komeaa ihmistä niin ei se tarkoita että he haluaisivat elää sen yksilön kanssa.

[/quote]

Kiitos näkökannasta. Otan tämän käyttöön.

Silti kummittelee ajatus että entä jos mies haluaisi katsomansa naisen mutta tyytyy minuun :( ap

Vierailija
13/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehellesi ja kerro miltä susta tuntuu. Ja jos ei mene jakeluun niin mä olisin niin ilkeä, että alkaisin tehdä samaa. Ja ihan vain siksi, että oppisi kantapään kautta mkiltä tuntuu. Ja jos ei sekään tehoa niin sit joutaa koko mies mennä.

Saahan sitä katsoa, mutta ymmärtää myös missä se raja menee. Ja et ei ole hyväksi sellainen mikä toista loukkaa.

Vierailija
14/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kyllä muakin häiritsis jos mies tuijottelisi muita naisia. Ihan ok on katsoa, mutta jos oikeasti tuijottaa pitkään niin on se mun mielestä aika epämiellyttävää. Mulla on ystävä, jonka mies kuulemma harrastaa tota tuijottelua. Esim. baareissa ja jos käyvät syömässä tms. Siis ihan avoimesti tuijottaa, eikä häpeile sitä mitenkään...

Vierailija
15/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ystäväsi suhtautuu mieheensä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme