Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on illat ihan töttöröö

Vierailija
16.06.2014 |

Miehen työt alkaa 6.00 ja herää siis 5.10. Iltaisin nukahtaa 20.30 ja kuorsaa yön lapsien takia heräilemättä, minä hoidan heidän heräilyt. Ja illat mies on...uninen, vetämätön, sa. Laitetaan ruoka vuoropäivinä mutta muuten mies nuokkuu pöydässä, piereskelee sohvalla, puhuu tyhmiä lapsille-siis vähän mitä sattujaa, ei vaan jaksa panostaa. Inhottaa kun toinen tuollainen. Heräähän moni muukin aikaisin, mun unet saattaa jäädä miestä paljon huonommalle, mutten silti ole kuin känninen ja vetämätön, puhi tyhmiä..meillä pienet lapset, ärsyttää kantaa vastuu ja vielä kun toinen puhuu väsyneenä hölmöjä. Jos se käy päikkäreille niin sitten ei loppuiltana enää jaksakaan herätä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä junttia siinä on jos saa voimia oluesta työpäivän jälkeen. Toinen perinteinen ratkaisuhan on se että töiden jälkeen syön voileivän ja lösähdän sohvalle. Herään yhdeksältä, kun lapset ovat iltapuuhilla ja siirryn sängylle laittaen aamulle herätyksen töihin. Mitä haittaa siitä on jos isä juo olutta että piristyisi töiden jälkeen?

Sitä saa ikaankuin uuden mahdollisuuden osallistua perheen arkeen.

T: 11cm mies

Vierailija
2/47 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihmetyttää, että Ap ei ota kantaa tuohon uniapneaan. Moni jo kiinnittänyt siihen huomiota ja kertonut, että Ap:n mies on sen takia väsynyt päivisin. Ap haluaa vain huomiota sille kuinka mies kaljan voimalla jaksaa leikittää lapsia. Eli Ap haluaa sympatiat itselleen ja haluaa haukut miehelleen, vaikka siihen ei olisi tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 17:33"]

Jotenkin ihmetyttää, että Ap ei ota kantaa tuohon uniapneaan. Moni jo kiinnittänyt siihen huomiota ja kertonut, että Ap:n mies on sen takia väsynyt päivisin. Ap haluaa vain huomiota sille kuinka mies kaljan voimalla jaksaa leikittää lapsia. Eli Ap haluaa sympatiat itselleen ja haluaa haukut miehelleen, vaikka siihen ei olisi tarvetta.

[/quote]

Niipä!

Ap ei taida edes tietää mikä on uniapnea.

Sitä paitsi raskaan päivän jälkeen kahdeksan olutta piristää kummasti. Siis jos pitää vielä hoitaa asioita töiden jälkeen niin olut on siihen oivallinen lääke ja reseptivapaa.

Vierailija
4/47 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta!! Olen itsekin sen vuoksi töttöröö

Vierailija
5/47 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/47 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:11"]

Kilpirauhasen vajaatoiminta!! Olen itsekin sen vuoksi töttöröö

[/quote]

Oisko mullakin?

T: 11cm mies

Vierailija
7/47 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kokeile itse tuollaisia työpäiviä sanoisinko kuukauden verran ja tule kertomaan miten itse jaksat. Jooko?

Vierailija
8/47 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:15"]

Sanoisin että kokeile itse tuollaisia työpäiviä sanoisinko kuukauden verran ja tule kertomaan miten itse jaksat. Jooko?

[/quote]

Ei tuossa nyt vielä kerrottu, että miehen työpäivissä olisi mitään erityisen kummallista, paitsi että ne alkaa kuudelta. Kyllähän aimo joukolla ihmisiä duunit alkaa kuudelta.

Vierailija
9/47 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen meillä valvonut yöheräilijälasten (2-5 herätystä yö) kanssa kolme vuotta enkä ole nukkunut ainuitakaan päiväunia. Yöunet jääneet välillä kolmeen tuntiin. Ja olen ollut hillittömän väsynyt mutta asenne ratkaisee silti. Tyhmiä ei tarvi suoltaa väsyneenäkään ja tunnin illassa jaksaa vaikka päällänsä kun pienet lapset vanhempia tarvitsee. Ap

Vierailija
10/47 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin työt alkaa kuudelta ja herään myös muuten klo 5.10 : D

Mun työpäivä loppuu klo 17.30 ja kyllä ainakin mä olen työpäivien jälkeen ihan pihalla.

Tämän jaksaa, koska pitkien vuorojen takia on myös pitkiä vapaita.

Vierailija
11/47 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tehdaatyössä, harvoin kiirettä tai vaativaa. Joka päivä aikaa olla netissä, kahvitella, lukea lehdet rauhassa läpi. Ei vaativa työ. Ap

Vierailija
12/47 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pääsee klo 14. Levähtää kotona ja hakee lapset klo 15. Ne leikkii keskenään ja isi notkuu.. Ap

Vierailija
13/47 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat, että puhuu tyhmiä? Huonoja vitsejä, puhuu samoja asioita ja itse kyllästyt, lapsille sopimattomia vitsejä, kirjoilee, on heikkohermoinen?

Vierailija
14/47 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kunto varmaan ukkelilla. Onko ylipainoa? Liikkuuko yhtään? Jos ei jaksa mitään muuta kuin työssä käydä, jotain on vikana. Kilpirauhasarvot?

Vierailija
15/47 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia kuin sinä. Jos en esim. itse saa nukuttua kunnolla, olen totaalinen kävelevä zombi, ajatus ei kulje vähän kaikki pätkii. Kerro minullekin jos jostakin saa jotain apuja tähän jatkuvaan väsymykseen. Herään klo 5.30 jotta ehdin bussiin 6.25 ja olen töissä 7.45. Klo 16.15 bussilla kotiin ja kotona n. 17.40, jaksaa jaksaa... Ei jaksa

Vierailija
16/47 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellasta idiootin kuulosta puhetta..tehdasjunttipuhetta, herkästi kiroaa tai ärähtää, pieraisee ja letkauttaa päälle jonkun kakkajutun..herkästi sellasta kitkeränkatkeraa tyyliä mitä tehdastyöntekijät käyttää. Kyllä se lapsia halaakin, mutta huonoa mallia antaa. On hyväkuntoinen ei ylipainoinen. Uniapneaa hieman löydetty mutta pitkät unethan se saa. Ap

Vierailija
17/47 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä tuommoinen on teille putkahtanut?

Vierailija
18/47 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:23"]

Mies tehdaatyössä, harvoin kiirettä tai vaativaa. Joka päivä aikaa olla netissä, kahvitella, lukea lehdet rauhassa läpi. Ei vaativa työ. Ap

[/quote]

Mutta työ voi olla tylsää, pakkotahtista, siksi kuormittavaa. Onko miehesi fyysisesti terve, normaalipainoinen, juoko, mässyttääkö makeita? Onko hänellä kiinnostuksen ja ilon kohteita työn ja perheen ulkopuolella, hyviä ystävyyssuhteita, harrastuksia?

Hänen elämänsä kuulostaa minusta aika raskaalta ja ymmärrän hyvin, että sinun on raskasta elää hänen kanssaan nyt. Oletteko miettineet miten voisitte muuttaa tilannetta, ap?

Vierailija
19/47 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:31"]

No sellasta idiootin kuulosta puhetta..tehdasjunttipuhetta, herkästi kiroaa tai ärähtää, pieraisee ja letkauttaa päälle jonkun kakkajutun..herkästi sellasta kitkeränkatkeraa tyyliä mitä tehdastyöntekijät käyttää. Kyllä se lapsia halaakin, mutta huonoa mallia antaa. On hyväkuntoinen ei ylipainoinen. Uniapneaa hieman löydetty mutta pitkät unethan se saa. Ap

[/quote]

Lueppas uniapneasta, niin tiedät ettei pitkätkään yöunet siihen auta. Jos kerran näitä hengityskatkoksia tulee, niin päivisin väsymys ja vireystilan aleneminen ovat siihen kuuluvia oireita.

Vierailija
20/47 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsänä työtään pitääkin muttei kannustuksestani huolimatta etsi muuta. Kuulemma "ei se niin helppoa ole nelikymppisenä vaihtaa" eli ei edes yritä. Syö terveellisesti ja käy punttisalilla. Oma-aloitteinen ei ole missään, perusnegatiivinen on. Valittaa ettei ole entisiä kavereita, muttei koskaan ole aloitteellinen heidän suhteen. Sanoo herkästi jos jotain kivaa tekemistä keksin että "tehkää te, antakaa mun olla rauhassa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi