Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lakimiehiä paikalla? Exä hakee oikeusteitse korvauksia...

Vierailija
16.06.2014 |

...huoltajuuden lisäksi siitä, että on elänyt taloudellisessa ahdingossa köyhänä minun vuokseni ja että on tästä syystä laihtunut. Exäni on narsisti ja erossa sanoin, etten tarvitse häneltä yhtään mitään kunhan pääsen hänestä eroon. Lastenvalvojalla sovittiin kyllä minimielarit ja tapaamiset isälle hänen halustaan kerran viikossa.

Kahden kuukauden päästä onkin sitten täytenä yllätyksenä tullut oikeudenkäynti. Mies vaatii lapsen itselleen ja minulta 10 000€ korvauksia. Hän on eromme jälkeen kuulemma elänyt köyhyydessä minun takiani ja laihtunutkin, tämä lukee saamassani korvausvaatimuskirjeessä.

Miten minä olen voinut aiheuttaa hänen laihtumisensa ja köyhyytensä? Hän on maksanut elareita 150€ lapsestamme kuussa. Mitään en ole koskaan häneltä pyytänyt. Millä hän todistaa kaiken?

Minua pelottaa :(

Minun tuloni ovat noin 1800€ kuussa ja exän 6000€.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä oikeusaputoimistoon, siellä ei ne penaalin terävimmät kynät istu. Selivtä yksityisjuristilta hinta, noilla tuloilla saat todennäköisesti osaksi ainakin ilmaista oikeusapua. Jos asut pk-seudulla, Haara&Salo on hyvä - teilasivat mun narsisti-exän kahdesti.

Vierailija
22/26 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko avaus tämä jo on aiheesta? Vai onko vain tasaisin väliajoin ilmestyvä provo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin ensin , mitä on "mini mielarit". Selvis kyllä myöhemmin minimielarit.

Vierailija
24/26 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo on. Ei ihan stemmaa summat.

Vierailija
25/26 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri taman takia kannattaisi vaatia kunnollinen ositus, nyt kun tuo ukko sai pitaa kaiken omaisuuden itsellaan, se sai tuulta purjeisiin yrittaa viela vieda ap:lta tuhkatkin pesasta. Nyt olisi hyva olla sukan varressa rahaa hyvaan lakimieheen.

Vierailija
26/26 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Hevonpaskat.