Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu naistasi

Vierailija
16.06.2014 |

Kehu miestäsi- ketjua on niin kiva lukea, että haluaisin lukea miesten vastaavia kirjoituksia naisistaan. Olen itse nainen, joten en voi itse aloittaa kehumista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän miestäni kirjoittamaan tähän, en itse katso vastausta ennen kuin on lähettänyt sen:)

Kaunis, huomaavainen, itsenäinen, hauska, huolehtiva.

Vierailija
2/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on töissä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastava, älykäs, jännittävä, ymmärtäväinen, jalomielinen, empaattinen, antelias, sivistynyt ja ihanan pervo ihminen.

Vierailija
4/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit, tiukka pillu ja uskomaton huumorintaju.

Vierailija
5/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttaa keskimääräistä vähemmän, painaa alle 70 kg, laittaa toisinaan ihan hyvää ruokaa, antaa kakkoseen, sopivan tyhmä, pitää turpansa kiinni kun puhun sille elämästä

Vierailija
6/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, huomaavainen, pitää itsestään huolta, ei pelkää liata käsiään eikä muutenkaan ole likakammoinen. Ahkeruus hänessä on jotain käsittämätöntä, aina tekemässä jotain, pitkäpinnainen, rakastava, aloitteellinen, osaa kuunnella ja olla läsnä. Seksuaalisesti aktiivinen ja valmis pikku pervoiluihinkin, sellainen vähän tuhma. Kooltaan pienehkö, muodokas, oikein ihana oikea nainen!

Vierailija
7/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua te horot alapeukutatte?

Vierailija
8/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska, kaunis, fiksu, hyvä äiti lapsillemme, epäitsekäs, kiltti - ns. hyvä ihminen.

ja ottaa helvetin hyvin suihin :-)

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan