Miksi mun uus puhelin ei suostu lataamaan mitään Driveen ilman Wi-Fi yhteyttä?
Ei edes yhtä kuvaa kerrallaan. En kai mä sille mitään Wi-fi-yhteyttä voi laittaa päälle, kun puhelimen netti on ainoa netti, joka mulla on käytössä. Sen jaan koneellekin. Ei ainakaan auta mitään pistää Wi-fi päälle, kun se etsii vain muiden verkkoja. Android siis kyseessä. Entinenkin oli Android ja latasi ongelmitta suuretkin tiedostot Driveen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti pitkään aikaan Googlen Drive ei ole toiminut androidin luureissa. Ei auta vaikka pistää mobile data tallennus luvan päälle. Turvallisempi vaihtoehto on siirtyä Microsoftin Driveen, yllättävää mutta se toimii pommin varmasti android luureissa (ja aina toiminut).
Minulle tuli jo kuukausia sitten ilmoitus googlelta, että kannattaisi siirtyä MS OneDrive käyttäjäksi, kun drive käyttöä ajetaan alas.
Jos noin käy, niin pitää kyllä siirtyä iPhoneen kun tietokonekin on Mac.
Eri
Mulla ei auttanut mikään muu kuin Android puhelimessa polku asetukset -> yhteydet -> datan käyttö -> Danatnsäästö -> Pois päältä. Eli vaikka Driven asetuksissa oli estot otettu pois niin piti käydä vielä poistamassa tuo datansäästö, joka oli ollut itselläni päällä. Jos nyt joku vielä kyseisen asian kanssa painii.
Google kuuntelee kaikkea ellei erikseen estä ja luulen että kuuntelee sittenkin. Voinko pyytää Googlelta minun ja kaverini keskustelut jos on tapeltu ja minä pidän itsepuolustuksena tehtynä kuolemantuottamuksena ja syyttäjä sanoo että tappo. Googlelta kuulisi että kaveri kävi päälle sanallisen riitelyn päälle.