Elämä ilman parisuhdetta on kivaa! Miksi sinä olet parisuhteessa?
Itse nautin elämästä ilman naista saman katon alla ja tätä palstaa lukiessa uskoisin naisten olevan myös aika leipiintynyt omaan sukupuoleeni. Kiva käydä treffeillä ja tapailla naisten kanssa mutta en keksi yhtään syytä miksi 50 v enää alkaisi parisuhteeseen. Miksi sinä olet tai haluat olla parisuhteessa?
Kommentit (55)
rakastan vaimoani....edelleenkin....27 vuotta oltu yhdessä
Koska löysin miehen, jonka kanssa on mukavampi olla, kuin yksin, mun elämäni 7 oikein. Muuten kai sinkkuilisin itsekin.
Kun lukee kommentteja, niin melkein voisin vannoa että kaikki ovat naisten kirjoittamia AP:ta lukuunottamatta. Itse olen sinkkumies mutta missä täällä on kaikki parisuhteessa olevat miehet? Olisi kiva lukea ajatuksia.
Olen ollut elämästäni noin 35 vuotta sinkku. Se on nähty.
Vierailija kirjoitti:
rakastan vaimoani....edelleenkin....27 vuotta oltu yhdessä
Sori, olihan täällä yksi mieskin.
Olinkin kymmenisen vuotta itsekseni (ikävuodet 30-40), ja ajattelin että tuskin haluan enää kenenkään kanssa vakavaan parisuhteeseen, muuttaa yhteen tai mitään muuta vastaavaa. Rakastuin sitten kuitenkin naiseen, jonka kanssa oleminen on hienompaa kuin koskaan uskoin käytännössä mahdolliseksi.
Ihana pitkä parisuhde ja rakkautta ja seksiä, miksi olisin ilman ihanaa parisuhdetta💗💗
Elämä nykyisessä parisuhteessa on vielä kivempaa.
Ei parishde minua oikeasti rajoita mitenkään. En keksi oikein mitään mitä tekisin sinkkuna jota en nyt voisi tehdä. Mutta ehkä tämä kertoo eniten siitä miten tylsä ja mielikuvitukseton tyyppi olen...
Hellyyttä, seksiä ja seuraa. Joo, niitä mäkin kuvittelin parisuhteessa saavani. Alkuun toki sainkin, mutta nyt miestä kiinnostaa ihan kaikki muu paljon enemmän kuin oma puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee kommentteja, niin melkein voisin vannoa että kaikki ovat naisten kirjoittamia AP:ta lukuunottamatta. Itse olen sinkkumies mutta missä täällä on kaikki parisuhteessa olevat miehet? Olisi kiva lukea ajatuksia.
Ei täällä perhepalstalla ole ukkomiehiä, pelkkiä tasoteoriaa miettiviä yksinäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hellyyttä, seksiä ja seuraa. Joo, niitä mäkin kuvittelin parisuhteessa saavani. Alkuun toki sainkin, mutta nyt miestä kiinnostaa ihan kaikki muu paljon enemmän kuin oma puoliso.
Ukko vaihtoon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun mielestä jotenkin kaukaa haettua että mieskin tykkää olla parisuhteessa? Ehkä tää tulee monelle yllätyksenä, mutta näin todella on.
Olin tarpeeksi kauan yksin. Nyt on kiva olla parisuhteessa. Ei olla kumminkaan muuttamassa yhteen. Ollaan molemmat 55+
Koska puolisoni kanssa on superhauskaa! Paljon tylsempää olisi yksin.
Koska minulla on hyvä parisuhde :) Kevennämme ja autamme arjessa toisiamme, joten elämä yhdessä on laadukkaampaa ja helpompaa kuin yksin.
Koska toisen kanssa yhdessä nauraminen on mukavaa, sitä edelleen haluaa jatkossakin toisen hymyilevän, eikä siksi halua vaikeuttaa hänen elämäänsä.
Meillä keskustellaan vaikeistakin asioista, minkä vuoksi alla ei muhi käsittelemättömiä asioita pitkän aikaa
Voisin sanoa, että olen parempi ihminen hänen kanssaan kuin yksin. Voin myös olla hiljaa, väsynyt, itkeä, olla apaattinen tai pettynyt.
En jaksa treffailla enkä tapailla jatkuvasti uusia miehiä, tein sitä ikävuodet 25-35. Nyt on viimeiset 10v ollut ihana mies rinnalla.
Eikö vastaus tähän ole ihan yksinkertaisesti se, että yhdessä on parempi olla kuin erikseen. Meillä on hauskaa, seksi on hyvää ja tukea riittää vaikeina aikoina. Täydennetään toisiamme ja ollaan riittävän erillään, että molemmilla on elämässä myös paljon omia asioita (toki vähemmän näin korona-aikaan). Mä en oikein näe mitä lisää saisin, jos päättäisin elää yksin, mutta minun on helppo listata asioita, joita kaipaisin jollemme olisi yhdessä. Siksipä siis.
M40
Olen parisuhteessa koska elämä parisuhteessakin voi olla todella kivaa kun löytää sen oikean!
Uskon, ja kiitos, hyvää kesää sinullekkin! -AP