Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ilman parisuhdetta on kivaa! Miksi sinä olet parisuhteessa?

Vierailija
22.06.2021 |

Itse nautin elämästä ilman naista saman katon alla ja tätä palstaa lukiessa uskoisin naisten olevan myös aika leipiintynyt omaan sukupuoleeni. Kiva käydä treffeillä ja tapailla naisten kanssa mutta en keksi yhtään syytä miksi 50 v enää alkaisi parisuhteeseen. Miksi sinä olet tai haluat olla parisuhteessa?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, niin me naiset ollaan leipiintyneitä miehiin! Sinkkuna on kyllä parasta. Siinä olet oikeassa. Oikein hyvää kesää sinulle!

Uskon, ja kiitos, hyvää kesää sinullekkin! -AP

Vierailija
22/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan vaimoani....edelleenkin....27 vuotta oltu yhdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska löysin miehen, jonka kanssa on mukavampi olla, kuin yksin, mun elämäni 7 oikein. Muuten kai sinkkuilisin itsekin.

Vierailija
24/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee kommentteja, niin melkein voisin vannoa että kaikki ovat naisten kirjoittamia AP:ta lukuunottamatta. Itse olen sinkkumies mutta missä täällä on kaikki parisuhteessa olevat miehet? Olisi kiva lukea ajatuksia. 

Vierailija
25/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut elämästäni noin 35 vuotta sinkku. Se on nähty.

Vierailija
26/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rakastan vaimoani....edelleenkin....27 vuotta oltu yhdessä

Sori, olihan täällä yksi mieskin.

Vierailija
27/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin kymmenisen vuotta itsekseni (ikävuodet 30-40), ja ajattelin että tuskin haluan enää kenenkään kanssa vakavaan parisuhteeseen, muuttaa yhteen tai mitään muuta vastaavaa. Rakastuin sitten kuitenkin naiseen, jonka kanssa oleminen on hienompaa kuin koskaan uskoin käytännössä mahdolliseksi.

Vierailija
28/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pitkä parisuhde ja rakkautta ja seksiä, miksi olisin ilman ihanaa parisuhdetta💗💗

Vierailija
29/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä nykyisessä parisuhteessa on vielä kivempaa.

Vierailija
30/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parishde minua oikeasti rajoita mitenkään. En keksi oikein mitään mitä tekisin sinkkuna jota en nyt voisi tehdä. Mutta ehkä tämä kertoo eniten siitä miten tylsä ja mielikuvitukseton tyyppi olen...

Vierailija
31/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttä, seksiä ja seuraa. Joo, niitä mäkin kuvittelin parisuhteessa saavani. Alkuun toki sainkin, mutta nyt miestä kiinnostaa ihan kaikki muu paljon enemmän kuin oma puoliso.

Vierailija
32/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee kommentteja, niin melkein voisin vannoa että kaikki ovat naisten kirjoittamia AP:ta lukuunottamatta. Itse olen sinkkumies mutta missä täällä on kaikki parisuhteessa olevat miehet? Olisi kiva lukea ajatuksia. 

Ei täällä perhepalstalla ole ukkomiehiä, pelkkiä tasoteoriaa miettiviä yksinäisiä.

Vierailija
33/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellyyttä, seksiä ja seuraa. Joo, niitä mäkin kuvittelin parisuhteessa saavani. Alkuun toki sainkin, mutta nyt miestä kiinnostaa ihan kaikki muu paljon enemmän kuin oma puoliso.

Ukko vaihtoon vaan.

Vierailija
34/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun mielestä jotenkin kaukaa haettua että mieskin tykkää olla parisuhteessa? Ehkä tää tulee monelle yllätyksenä, mutta näin todella on. 

Vierailija
35/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tarpeeksi kauan yksin. Nyt on kiva olla parisuhteessa. Ei olla kumminkaan muuttamassa yhteen. Ollaan molemmat 55+

Vierailija
36/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska puolisoni kanssa on superhauskaa! Paljon tylsempää olisi yksin.

Vierailija
37/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on hyvä parisuhde :) Kevennämme ja autamme arjessa toisiamme, joten elämä yhdessä on laadukkaampaa ja helpompaa kuin yksin.

Koska toisen kanssa yhdessä nauraminen on mukavaa, sitä edelleen haluaa jatkossakin toisen hymyilevän, eikä siksi halua vaikeuttaa hänen elämäänsä.

Meillä keskustellaan vaikeistakin asioista, minkä vuoksi alla ei muhi käsittelemättömiä asioita pitkän aikaa

Voisin sanoa, että olen parempi ihminen hänen kanssaan kuin yksin. Voin myös olla hiljaa, väsynyt, itkeä, olla apaattinen tai pettynyt.

Vierailija
38/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa treffailla enkä tapailla jatkuvasti uusia miehiä, tein sitä ikävuodet 25-35. Nyt on viimeiset 10v ollut ihana mies rinnalla.

Vierailija
39/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vastaus tähän ole ihan yksinkertaisesti se, että yhdessä on parempi olla kuin erikseen. Meillä on hauskaa, seksi on hyvää ja tukea riittää vaikeina aikoina. Täydennetään toisiamme ja ollaan riittävän erillään, että molemmilla on elämässä myös paljon omia asioita (toki vähemmän näin korona-aikaan). Mä en oikein näe mitä lisää saisin, jos päättäisin elää yksin, mutta minun on helppo listata asioita, joita kaipaisin jollemme olisi yhdessä. Siksipä siis.

M40

Vierailija
40/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa koska elämä parisuhteessakin voi olla todella kivaa kun löytää sen oikean!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi