Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ilman parisuhdetta on kivaa! Miksi sinä olet parisuhteessa?

Vierailija
22.06.2021 |

Itse nautin elämästä ilman naista saman katon alla ja tätä palstaa lukiessa uskoisin naisten olevan myös aika leipiintynyt omaan sukupuoleeni. Kiva käydä treffeillä ja tapailla naisten kanssa mutta en keksi yhtään syytä miksi 50 v enää alkaisi parisuhteeseen. Miksi sinä olet tai haluat olla parisuhteessa?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Ihmettelen oikeestaan joka päivä miksi olen tuon miehen kanssa. Tarttis varmaan tehdä jotain.

Vierailija
2/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on loistava parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia. Vielä 4 vuotta...

Vierailija
4/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niin yksinäinen ilman miesystävääni. On joku kenen kanssa tehdä asioita ja välillä naidaan.

Vierailija
5/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihan kivaa viettää aikaa puolison kanssa. Tosin se ei estä sitä ettenkö välillä vietä ja halua viettää aikaa myös yksin.

Vierailija
6/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän sellaisessa, että asutaan erillään ja vietetään aikaa yhdessä kun siltä tuntuu. En enää ikinä mene sellaiseen saman katon alle suhteeseen. Näin on tosi hyvä =) 

Vierailija
7/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin takia pidän naisystävää.

Vierailija
8/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika "esitelty" aloitus 🤔

Vierailija
9/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä elän sellaisessa, että asutaan erillään ja vietetään aikaa yhdessä kun siltä tuntuu. En enää ikinä mene sellaiseen saman katon alle suhteeseen. Näin on tosi hyvä =) 

Näin aion minäkin tehdä seuraavassa suhteessani kun joskus pääsen tästä nykyisestä eroon. 

Vierailija
10/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän parisuhteessa, koska löysin sellaisen jossa on yhtä kivaa kuin sinkkuna. Alusta asti on ollut selvää, ettemme muuta koskaan yhteen saati mene naimisiin. Emme välttämättä edes näe viikoittain.

Tämä on toiminut meillä hyvin ja tilanne saa jatkua niin kauan kun kummallakin on hyvä fiilis.

Vierailija
11/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla, sillä kaikessa yksinkertaisuudessaan haluaisin jakaa elämäni toisen ihmisen kanssa. Jonkun ihanan, jonka kanssa elämä olisi entistäkin parempaa.

Vierailija
12/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus, hellyys, arjen jakaminen. Yhteinen talo johon kummallakaan ei olisi yksin varaa. Seksi, seura, tukikin, kun sattuu jotakin ikävää.

Vierailija
13/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaikka rakastin sinkkuelämääni, niin satuin törmäämään ihmiseen ketä rakastan enemmän kuin sitä. Välillä toki kaipaan huoletonta menoa ja deittailua ja ensisuudelmia, mutta on tää yhdessä oleminen kuitenkin vaan liian ihanaa poisheitettäväksi.

Vierailija
14/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastan toista ja meillä on superhauskaa yhdessä. Itse olen myös enemmän sinkkuelämän kannattaja. Ajattelin, etten koskaan enää muuta kenenkään kanssa yhteen, mutta nyt jo kolmatta vuotta asutaan saman katon alla ja miehellä on vielä lapsikin joka on meillä joka toinen viikko. En ole koskaan halunnut lapsia.

Parisuhteen parhaat puolet: yhdessä nauretaan joka päivä monta kertaa. seksi on kivaa. Voi kertoa omista jutuista vapaasti ja toinen omistaan. Harrastetaan yhdessä ja katsotaan telkkaa. Yhdessä on helppoa ja ihanaa.

Vierailija
15/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki ystävät ovat jämähtäneet ydinperhepoteroihinsa joista kykenevät poistumaan ehkä kerran vuodessa. Uusien ystävien hankkiminen ei ole auttanut, koska ennemmin tai myöhemmin nekin löytävät miehen ja sitten niitäkin näkee sen kerran vuodessa kun mies on työmatkalla, joka tosin yleensä sekin peruuntuu, kun jonkun lapsi sairastuu. Treffailu taas ei kiinnosta, koska arvostan pitkiä ihmissuhteita ja tuttuutta enemmän kuin jatkuvaa uusiin ihmisiin tutustumista. Olisin sinkkuna oikein onnellinen, ellei se käytännössä tarkoittaisi totaalista sosiaalista eristystä. Tykkään toki kumppanistani, mutten ole yhtään parisuhdeihminen ja ylivoimaisesti suurin syy, miksi olen suhteessa on se, että tässä yhteiskunnassa se tuntuu olevan ainoa tapa lapselliselle ruuhkavuosi-ikäiselle saada itselleen kaveri, jota voi nähdä useamman kerran viikossa ja välttyä esimerkiksi viettämästä kaikkia juhlapyhiä kaksin lapsen kanssa. Mikäli sosiaalinen kulttuuri Suomessa ei olisi niin sulkeutunut vaan tämä olisi mahdollista muutenkin kuin romanttisen suhteen kautta, viettäisin ilomielin sinkkuna vaikka loppuikäni.

Vierailija
16/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämä tässä parisuhteessa on kivaa.

Vierailija
17/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, niin me naiset ollaan leipiintyneitä miehiin! Sinkkuna on kyllä parasta. Siinä olet oikeassa. Oikein hyvää kesää sinulle!

Vierailija
18/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mun paras ystävä. Meillä on hauskaa yhdessä ja tehdään paljon asioita kimpassa. Kumppanuus on ihanaa ja stressitöntä, matkustaminen, arjen jakaminen, jopa ruoanlaitto on kivempaa kun on joku jakamassa sen. On kivaa kun on joku jonka kanssa taivastella maailman menoa ja jakaa ajatuksiaan. Seksi on monin verroin parempaa, kun tuntee toisen, osaa lukea häntä ja tietää mistä toinen tykkää. Mun elämä on hyvää pitkälti hyvän parisuhteen ansiosta, mutta toki osataan tehdä asioita erikseen. Sellainen vapaus elää mutta silti jakaa asioita kun haluaa, on tässä parasta.

Vierailija
19/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan puolisoani, enkä halua elää ilman häntä. 

Vierailija
20/55 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen onnellisempi parisuhteessa kuin yksin. Parisuhde antaa niitä asioita, mitä minulla ei yksin olisi: hellyyttä, seksiä, seuraa, turvallisuutta.

En kaipaa satunnaista seksiä uusien ihmisten kanssa enkä keksi mitään muuta, minkä parisuhde sulkisi minulta pois. Eli se antaa positiivisia asioita eikä minun sen takia tarvitse luopua mistään, mistä en haluaisi luopua. Kompromisseja tietysti joskus tehdään ja joskus on minun vuoroni joustaa, silti en vaihtaisi takaisin sinkkuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi