Anna ja Sebu palanneet
http://annajasebastian.indiedays.com/
Mun mielestä oli outoa että laittoi blogin tauolle riidan takia? Taisi olla niinkin iso riita että miettivät eroa, ei pienten riitojen takia blogia laiteta jäähylle :D Huvittavaa
Kommentit (23)
Todella noloja tyyppejä, blogitauko oli ihan ylä-asteikäisten toimintaa. Aikuiset olisivat voineet päättää että pidetään esim. viikon miettimistauko, kertoa ympäripyöreästi mistä on kyse (ero, riita, kuolema, väsymys, siirtyminen toiseen portaaliin jne) ja jos asia ei ratkea niin kertoa sitten suoraan mistä kyse.
Nyt ei voi olla miettimättä, onko blogin jatkamisen syynä pelkät sponsorit ja hyvät (hää) bileet.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 18:37"]Yea! Nyt voi taas aamu tsuffel tsittaa kautsill ja lukee mitä Sebu skriivaa, ajatuksii ja thoughtsei täst ballost jol me eletää. Iha kreisii.
[/quote]
Pelastit mun päivän!
[/quote]
Ja tuon kun lukee Jäbä Leisson-äänellä niin on pari seuraavaakin päivää pelastettu.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 19:02"]
ihan ot mutta miltä tuntuu mennä naimisiin jos parilla on blogistien kaltaisia riitoja jo tässävaiheessa?
[/quote]
Minulla ja miehelläni oli iso, paha kriisi paria kuukautta ennen häitä ja eroakin pohdittiin. Saimme riidan sovittua, menimme naimisiin ja olemme vähitellen oppineet elämään sopuisasti yhdessä. Takana nyt kymmenen vuotta hyvää avioliittoa.