Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen peruna- ja leipäviha on joittenkin osalta valloillaan?

Vierailija
16.06.2014 |

Tuskin kukaan on läskejään saanut leipää ja perunaa syömällä. Eiköhän rasvaiset leivonnaiset, karkit ja alkoholi mieluummin lihota ihmisiä kuin oikea ruoka. Ja tarkoitan nyt keitettyjä perunoita, en rasvaupotettuja sekä ruisleipää, en vehnäsämpylöitä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:12"]Mun kohdalla on niin, etten pysty harrastamaan liikuntaa, ellen saa tarpeeksi leipää ja joskus perunaakin. En missään tapauksessa korvaa syömisiäni joillakin ravintolisillä.

[/quote]

:DDD

[/quote]

Salaliittoteoreetikko taas hymistelee. Minkähän firman palveluksessa olet? Pitäisi siis syödä ateriankorvikkeita oikean ruuan tilalla.

[/quote]

Mikähän on se ateriankorvike nimeltään jota pitää kiskoa jollei syö perunaa ja leipää? Tärkkelystabletteja?

Vierailija
22/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:18"]

Heillä on rankasti ylipainoa, piilevä diabetes, saavat huonon olon nopeasti nousevan verensokerin takia. Pitävät ruokaa näin ollen "paskana". Heillä on suppea yleissivistys, fanaattinen suhtutuminen aatteisiin (samaan tapaan kuin uskonnoissa, politiikassa) juuri sen kapea-alaisuuden takia.

Lisäksi asia saa paljon "palstatilaa" täällä, koska kaikesta päätellen 1-2 aktiivisinta moderaattoria ovat näitä karppausaatteen kannattajia, auktoritteettipelkoisia salaliittoteoreetikoita, homeopatian suosijoita ja pesupähkinöiden purijoita. Pelkäävät viranomaisten suosituksia, lääkkeitä ja rokotteita.

[/quote]

Juuri näin. Ihanaa, kun joku fiksu ihminen tälläkin sivustolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan perunaa ja leipää tulisesti. Ne ovat kelvottomia ja ketkuja ruokia joista pitää päästä eroon lopullisesti! Antaisin oikean käteni jos maailmasta hävitettäisi kaikki peruna ja leipä.

No ei vaan, sana "viha" oli kyllä ihan ylilyöntiä ap:lta. Hiilaritietoiset välttävät, ei sen kummempaa.

Vierailija
24/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan perunaa ja leipää tulisesti. Ne ovat kelvottomia ja ketkuja ruokia joista pitää päästä eroon lopullisesti! Antaisin oikean käteni jos maailmasta hävitettäisi kaikki peruna ja leipä.

No ei vaan, sana "viha" oli kyllä ihan ylilyöntiä ap:lta. Hiilaritietoiset välttävät, ei sen kummempaa.

Vierailija
25/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, millä saa nälän pysymään poissa, on riisi. Kokeilkaapa itse.

Vierailija
26/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, kiiiitos! Päivän piristys olet sinäkin. Kiva, että täällä on joku muukin täysipäinen ihminen. 14

Vierailija
27/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ruokaa josta pidän. Anteeksi uskonnollisuuteni, fanaattisuuteni ja piilevä diabetekseni.

Vierailija
28/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:29"]

[/quote]

hehe, hyvä vitsi.

Vierailija
29/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt toi yks hullu huutelee itselleen.

Vierailija
30/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:27"]

[/quote]

Millä ruokkisit  vaikkapa 100-päisen ihmisjoukon? Soijallako? Pitääkö näkkileipä kieltää  armeijasta? Tilalle vaikka parsaa.

Aika julmaa itseäsi kohtaan, jos kädestäsi haluat luopua toisten ravinnon tähden. Outo olet.

Vierailija
31/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:29"]

[/quote]

No jos sen (vain vähän aikaa keitetyn) riisin kanssa syö kasviksia ja kalaa, nälkä pysyy oikein hienosti poissa. Suomessa ikävä kyllä riisi tai peruna saa kaveriksi vain jonkun kastikkeen.

Vierailija
32/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:12"]Mun kohdalla on niin, etten pysty harrastamaan liikuntaa, ellen saa tarpeeksi leipää ja joskus perunaakin. En missään tapauksessa korvaa syömisiäni joillakin ravintolisillä.

[/quote]

:DDD

[/quote]

Salaliittoteoreetikko taas hymistelee. Minkähän firman palveluksessa olet? Pitäisi siis syödä ateriankorvikkeita oikean ruuan tilalla.

[/quote]

Mitä sä selität?

Vierailija
33/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa perunaa enkä leipää, mutta haluan panostaa ruokailussani hyvään ravintoon, joten en niitä syö.

Vierailija
34/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juurikaan perunaa enkä leipää syö.

Miksi, ei kuulu sinulle, ja minun puolestani sinä saat taas syöda tai olla syömättä ihan mitä huvittaa. EVVK.

Pätee muuhunkin kuin syömiseen.

Case closed. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää.

Vierailija
35/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:05"]

Tuskin kukaan on läskejään saanut leipää ja perunaa syömällä. Eiköhän rasvaiset leivonnaiset, karkit ja alkoholi mieluummin lihota ihmisiä kuin oikea ruoka. Ja tarkoitan nyt keitettyjä perunoita, en rasvaupotettuja sekä ruisleipää, en vehnäsämpylöitä.

[/quote]

On ihmisiä, jotka kulkevat muotivirtausten mukana. Kun joku isohko kiho toteaa, että jokin tietty ravintoaines on haitallista, lähdetään oitis tähän ajattelukaavaan mukaan. Osalla ruokavalion noudattaminen luo yhteenkuuluvuuden tunnetta, mikä kyllä heijastuu aika selvästi tälläkin palstalla.

Vierailija
36/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:38"]

Itse en juurikaan perunaa enkä leipää syö.

Miksi, ei kuulu sinulle, ja minun puolestani sinä saat taas syöda tai olla syömättä ihan mitä huvittaa. EVVK.

Pätee muuhunkin kuin syömiseen.

Case closed. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää.

[/quote]

Rauhoitu, nainen.

Vierailija
37/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole leipää tai perunaa vastaan, vaikka kummankin käyttöä olen vähentänyt viimeisen vuoden aikana. Varsinkin kun olen vähentänyt leivän syömistä, ei olo ole enää niin turvonnut kuin ennen.

Ennen söin lämpimän ruuan ohessakin leipää, nykyään vain joko aamu tai iltapalalla. Esim aamupuuron kanssa syön aina leipää, muuten tuntuu että nälkä ei lähde. Vaaleaa leipää en syö ikinä, vaan aina ruisleipää. Jos pitää valita pastan, riisin tai perunan kesken, valitsen perunan.

Vierailija
38/38 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän leivän syömättä kohteliaisuudesta. Olen hetken päästä kuin ilmapallo. Ei ole keliakiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi