Mikä tässä blogissa tympäisee!
Kommentit (64)
Käyn juhlissa jossa wt mammat pukee äpäränsä ja itsensä kello 10 aamulla iltapukuun jossa näyttävät läskeineen ylipursuavilta makkaroilta.
Iltapukuahan ei etiketin mukaan saa käyttää ennen kello 18:00
Itse pukeudun aina mustaan Guessin mustaan jakku pukuun ja kaulassa on joko kultainen panssari kaulakoru taikka sitten lapponia kaulakoru.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:16"]
Käyn juhlissa jossa wt mammat pukee äpäränsä ja itsensä kello 10 aamulla iltapukuun jossa näyttävät läskeineen ylipursuavilta makkaroilta.
Iltapukuahan ei etiketin mukaan saa käyttää ennen kello 18:00
Itse pukeudun aina mustaan Guessin mustaan jakku pukuun ja kaulassa on joko kultainen panssari kaulakoru taikka sitten lapponia kaulakoru.
[/quote]
Guess on todella wt-merkki.
Sano kateellienen ämmä joka ei tiedä paljon maksaa esim aidot ja harvinaiset lapponia korut
Pukeudut itse ilmeisesti iltapukuun kuin paraskin tursuava paskalta ja hieltä haiseva makkara
Ai bloggaaja itse kommentoimassa myös. Yhdyssanavirheistä ei voi erehtyä.
En pidä tätä blogia pidi aina täysillä ja päin mäntyjä blogia. Vitun ääliö.
Yhdyssana -ja kirjoitusvirheet sekä töksähtelevä kirjoitustyyli häiritsee. Ulkonäkökin blogilla on vähän sinnepäin. Luulin, että on teini-ikäisen kirjoittama, mutta ilmeisesti kuitenkin perheenäiti.
Päin mäntyjä todellakin. Aina.
Ai ajoitko paskalta haisevan romusi metikköön jälleen tänä juhannuksena
Orimattilahan on hyvin edustettuna tässä ketjussa.
En todellakaan asu Orimattilassa vaan Haukilahdessa tallini sijaitsee Orimattilassa.
Nuo "juhlavaatteet" naisella kuulostaa tosi pahalta tyylirikolta. T-paita ja farkut ei vain voi olla juhla-asu, vaikka olisi kuinka kiva paita. Ei nuo muutkaan hyviltä kuulosta, mutta ovat saattaneet olla edes sinne päin.
Kirppiksiltä saa kyllä kotelomekkojakin tai muita juhlavaatteita. Vaatteen ei tarvitse olla kallis ollakseen juhlava ja tyylikäskin. Kunhan se istuu hyvin ja lisäksi voi käyttää kivoja asusteita, esim. huivia.
En tosin tiedä, mikä auttaa, jos ei ole yhtään tyylitajua ja ymmärrystä kuinka pukeutua erilaisiin tilanteisiin. Äitini on sellainen, että hän kuvittelee, että jokin on juhlavaa ja tyylikästä, jos se on maksanut paljon ja ostettu jostain tietystä kaupasta. Hän on juuri sellainen, että saattaisi mennä farkuissa ja jossain arkisen näköisessä neuleessa juhliin, tai mekossa, joka näyttää joltain lastentarhanopettajan työessulta.
Nuo listat ovat tosiaankin tylsiä.
Mikä voisi olla kiinnostavampaa sisältöä tuonne? Ainakin paremmat kuvat.
Lisäksi voisi olla vaikkapa jotain lapsiperheessa tapahtuneita kommelluksia ja kuinka niistä on selvitty. Mukavia voisivat olla myös jotkin lasten hassut sanomiset.
tuo mäntyjäpäintyyppi on sama tyyppi kuin tämä "Niina" sillä erolla, että toinen sivupersoona on muka 20v ja toinen 40. Joku hullu on blogin takana selkeästi.
Ei muuten ole tunnen Niinan ja hän on 40.
Eikä ole hullukaan.
Mies tienaa ilmeisesti aika hyvin, kun varaa pitää hirveä määrä elukoita. Ja ostivat uuden talon jonka pihalla kymmenpaikkainen talli.
Nyt on muka muuttamassa isompaan asuntoon.
Ulkoasu. Sisältö. Kirjoitus. Kuvat.
Ei mikään.