Mikä tässä blogissa tympäisee!
Kommentit (64)
Mene muualle mainostamaan tylsää blogiasi.
Tympäisee kun joku spämmää blogia koko ajan tänne.
Oikeinkirjoitus. Sydänjuureni vuotaa verta.
Oletteko ajatelleet että kirjoittajalla voi olla lukihäiriö.
Ei jaksa lukea, kirjoitusvirheitä niin paljon. Oli sitten lukihäiriö tai ei. Ei mua kyllä muutenkaan kiinnosta, mitä on kirpparilta ostanut ja paljonko se on maksanut. Tylsiä juttuja!
Ei yhtään yhdyssanaa oikein! Uskomaton suoritus.
Luin vaan vähän alkua: lueteltu ostoksia, ei jaksa listoja, eikä kiinnosta mitä joku ostaa jostain. PAITSI jos olis valokuvia niistä ja ne olis jotain muuta ku lastenvaatteita. vaikkapa kippoja ja kuppeja. Huonekaluja. Puutarhakasvien taimia.
Liian vähän valokuvia, ravikuvat oli erikoisia, siitä plussaa, mutta vois olla enemmin kuvia. Vaikka kotipihasta, lenkkimaastoista, syömisistä. mökkimatkasta, grilli-illasta...
Jutut keskittyi lapsiin, en ole kiinnostunut lapsista ja perhe-elämäblogeista. Mieluummin tykkäisin lukea ihmisten mielipiteistä, syvällisiä pohdintoja ja aatoksia.
Mutta blogina ei nyt kuitenkaan mikään ihan pohjanoteeraus, uskoisin että joku toinen pikkulapsiperheblogittaja voisi lukea toista samanlaista.
Plussaa siitä, ettei ollut muotia ja sisustusta.
Kirjoittaja ei osaa yhdyssanoja, kuvat puuttuu ja liikaa luetteloita.
"Miten tällaiset ostokset kaupasta voi tuntua niin kalliilta.
Lounaaksi meillä on Pyttipannua ja porkkana smpylöitä.
Jälkiruuaksi mokkapaloja
Välipalaksi Eetulle raparperi mansikka keittoa. "
Av palstan wt mammat luulee itseään niin paljon paremmiksi ihmisiksi kuin muut.
Kirjoittaja on orimattilasta :D minäkin olen sieltä alunperin kotoisin. Kirjoittajalla taitaa olla lukihäiriö. Ei mua silti se blogi ärsytä. Ainakin se on aito rehellinen kuvaus jonkun ihmisen elämästä eikä sellaista kiiltokuvamaista pintaliitopaskaa jossa eletään "täydellistä elämää". Enemmän mua ainakin sellaiset feikit ärsyttää...
Miten kaikki tän palstan wt mammat voi olla Orimattilasta.
Kiva kun ei ole mikään kiiltokuvamainen blogi.
Kirjoittaja ei osaa yhdyssanoja, kuvat puuttuu ja liikaa luetteloita.
Miten niin kuvat puuttuu onhan siellä kuvia.
Ei tympäise mikään mutta sisältö ei vaan kiinnosta. Kirjoitusvirheet hirvittää. Varmasti ihan ok Eetun mummin tai kummin luettavaksi mutta tuskin suurelle yleisölle.
Ei kukaan jaksa lukea tavismamman tylsää, kirjoitusvirheitä vilisevää tavisblogia. Paitsi tietty taviksen ystävät/ suku.
No tuon blogin teksti on ihan apukoulutasoa.
Saahan sitä tietysti lukihäiriöisetkin blogata, mikäs siinä.
Blogin kirjoittajalla saattaa olla lukihäiriö (vain omaa spekulaatiotani) ja siitä voi johtua kirjoitusvirheet, joten niiden vuoksi en niin ärsyynny. Sen sijaan kirjoituksen sisältö ei anna lukijalle mitään. Toimii ehkä päiväkirjana kirjoittajalle ja viestimiskeinona hänen tutuille, mutta ulkopuolisena en tällaista tuotosta viitsisi lukea.