Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naantalissa asuvat!

Vierailija
16.06.2014 |

Ollaan etsimässä asuntoa Naantalista työpaikan vuoksi ja kysyisinkin, onko siellä jotain erityisen mukavia asuinalueita lapsiperheelle, ja toisaalta myös niitä, joita kannattaa välttää? Kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen turkulainen ja jossain vaiheessa harkitsimme talon ostoa Naantalista. Sitten mietin tuntemiani naantalilaisia, joista jokainen oli joko ilkeä, ylimielinen tai rasisti. Meni maku koko paikasta, ostimme talon muualta ja viihdymme loistavasti!

Vierailija
22/25 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen asunut kokoelämäninaantlaissa ja suosittelen alueeksi vanhaa kaupunkia tai kultaranta/virvenrinne/porhonkallio. ihania masemia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naantalissa on nykyään aika rauhatonta, huume porukoita pyörii liikaa. Liikenne käyttäytyminen on välillä kuin villissä lännessä,, suojatiellä saa juosta yli ettei jää autojen alle. Luokkaerot huomaa selvästi, nokan nostajia riittää. Itse siellä asuessani kaikki parhaimmat tutut oli muualta muuttaneita. Perus Naantalilainen, tai saaristosta oleva on aika tympeä tyyppi.

Vierailija
24/25 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään aika paljon narkkareita ja kohta muuttaa lisää paremman väristä väkeäkin. Monia paikallisia se harmittaa

Vierailija
25/25 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme Sienipolulle syksyllä 2021. En millään voi allekirjoittaa väitettä "vältä sienipolun taloja".

Ainakin oma taloyhtiömme on rauhallinen viikonloppuisinkin. Kun aikoinaan muutimme niin ihmettelimme asuuko tässä kerrostalossa ketään muita kun ääniä ei kuulunut mistään. Ehkä joskus muinoin on saattanut olla rauhatonta mutta ei enää vuonna 2022.