Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mittani on miesten suhteen siinä mielessä täynnä, että lopetan heidän "iskemisen"

Vierailija
14.09.2024 |

Olen n.2 vuotta yrittänyt olla aloitteellinen ja lähestyä miehiä (kolmea) joista olen ihan oikeasti pitänyt ja ollaan jo jonkin verran entuudesta tunnettu. Eli kyseessä ei ole mitään Random miehiä, enkä ole lähestynyt missään ravintolassa tai humalassa. 2/3 on ollut alkuun aivan ymmällään ja häkeltyneenä häipynyt paikalta. Kolmas oli heti ystävällinen ja juttelimme n.5 tuntia putkeen ja kummallakin tuntui olevan hauskaaa. Näiden 2 muunkin kanssa olen ajan mittaan tutustunut niin, että eivät juokse enää pakoon. Ongelma on vaan se, että he kaikkki ovat puhtaasti ystävyys mielellä kiinnostuneita. Tässä ihan taannoin sattui tilanne, että menin juttelemaan tämän yhden ihastukseni kanssa, niin hänen kaverinsa nauroivat ihan häpeilemättä lähietäisyydellä. Aivan kuin jossain ylä-asteella, vaikka kaikki olivat 40+. Mies lähti sitten nolon näköisenä pois. Täytyy sanoa, että koska miehet on näin lapsellisia, niin antaa olla. Katsotaan jos joskus joku jaksaa yrittää vaikka vuoden sinnikkäästi, niin jos vaikka lämpenisin. Tack ja Adjö.

Ps.Enkä todellakaan ole ruma tai yritä itseäni tasokkaampia miehiä, vaan olen juurikin kyllästynyt näihin "Ken" äijiin. Ex oli entinen miesmalli ja vei minulta kaiken elmänhalun olemalla totaalisen inhottava ja narsistinen. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/11 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan jaksa lukea tuollaista yhteenkirjoitettua vuodatusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sinun exäsi oli miesmalli ei tarkoita sitä, että sinä olet kaunis vaan sitä, että hän on kaunis.

Vierailija
4/11 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas outoja kommentteja. 

Vierailija
5/11 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että sinun exäsi oli miesmalli ei tarkoita sitä, että sinä olet kaunis vaan sitä, että hän on kaunis.

No ainakin Ap on kelvannut miesmallille, että eiköhän tavalliselle "Jormallekkin" pitäisi kelvata. 

Vierailija
6/11 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 40+ miehet nauravat kun nainen puhuu miehelle? Siis mitä? 

Vierailija
7/11 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näistä naureskelijoista ei vaan ole vielä yli 40 vuotiaanakaan suhteeseen. Tuskin tulee koskaan olemaankaan. Tulee juurikin ylä-aste mieleen.  

Vierailija
8/11 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ei vaan pysty vielä aikuisenakaan suhtautumaan naisiin vakavasti. Hihitellään, jos kaveri olisikin vaikka  saamassa pesää. Varmaan jotain lapsellista kateuttakin, mutta henkisesti on ainakin jääty lasten tasolle. En minäkään jaksaisi, jos miehet kikattelisivat. 

Vierailija
9/11 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten miehet ihmettelevät kun naiset eivät tule iskemään. Olisiko syynä miesten käytös....

Vierailija
10/11 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten miehet ihmettelevät kun naiset eivät tule iskemään. Olisiko syynä miesten käytös....

Tämäpä. Miehet on niin outoja. Kukaan ei ole musta kiinnostunut, itketään ja sitten, kun osoittaa että on kiinnostunut niin sitten käyttäydytään kuin teini-ikäiset pojat. 

Vierailija
11/11 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Helposti joutuu miesten juorukerhon kohteeksi nainen, jos mies ei ole kiinnostunut tai jos oot aiemmin lähestynyt. Tai kaverilähestymisen joku voi käsittää myös väärin. Eli varovainen saa olla mitä käsityksiä muille tulee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä