Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi tuhoaa suhteen

Vierailija
16.06.2014 |

Hei! Toivoisin todellakin neuvoa, koska tilanne on minulle todella epätoivoinen.

Seurustelen miehen kanssa joka asuu kaukana eri paikkakunnalla kuin minä ja tämän takia näemme vain vklp jne.. Suhde on täydellinen ja olemme aivan umpirakastuneita, mutta miehen äiti on sanonut miehelleni, että "otit sitten Helsinkiläisen...", ei päästä minua taloonsa etten varasta mitään koska näytän ulkomaalaiselta sekä minun koulutus on aivan väärä koska olen ammattikoulusta valmistunut. Yksinkertaisesti en kelpaa miehelleni hänen äidin mielestä ja se raastaa minua koska minulle perhe on tärkeä. Mitä minun pitäisi tehdä?

Vittuilijat älkää vaivautuko.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tässä maassa mielipiteen ilmaisemisen vapaus, vaikka joku sen uhaksi kokeekin. Itseään arvostava ja rakastava ihminen tuntee ja tietää oman arvonsa ja muiden arvostelu ja sanomiset menee sanojan puuttellisuuden piikkiin ja ne valuvat vessata alas, joten grow up!

Vierailija
2/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksesta (:!

Joten olisi parasta unohtaa anoppi ja olla ikinä näkemättä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen kirjoitetaan pienellä lauseen keskellä.

Aika näyttää tykkäättekö te toisistanne riittävästi. En minäkään pojalleni ihan ketä tahansa likkaa kelpuuttaisi. Poikien äidit on sellaisia.

Vierailija
4/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... ei se siitä miksikään muutu, ei hänen äitinsä ala sinusta väkisin tykkäämään. Poika ottaa itselleen puolison ja on paljon tärkeämpää kelpaatko sinä hänelle. Kun miehesi osoittaa äitinsä nähden sinuun kunnioittavaa käytöstä niin tilanne vähän paranee, hän ehkä oppii sietämään sinua.  Voi vaivautua tutustumaan sinuun. Ammattikoululaiset eivät ole toiveminiöiden aatelia, mutta aina on olemassa ihminen, jonka käytös ja asenne ratkaisevat sosiaalisissa tilanteissa eniten. ... ja se helsinkiläinen kirjoitetaan pienellä, mutta Helsinki isolla, samaten suomalainen mutta Suomi.

Vierailija
5/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon anoppien kanssa tarvii olla tekemisissä jos ei tuu toimeen

Vierailija
6/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:22"]Helsinkiläinen kirjoitetaan pienellä lauseen keskellä.

[/quote]

Helsinkiläiset mielellään kirjoittavat olevansa Helsinkiläisiä, kun muualta tulleet kirjoitetaan sitten oikein eli pienellä

Vierailija
7/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toi vitonen ja miniäkokelaaani on ihana, amiksen käynyt iloinen ja ahkera neito. Hän on tosiaan tervetullut miedän perheeseemme..

Vierailija
8/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:20"]

Kiitos paljon vastauksesta (:!

Joten olisi parasta unohtaa anoppi ja olla ikinä näkemättä ?

[/quote]

Olisi parasta kasvaa aikuiseksi ja unohtaa anopin mielipide.

Vierailija
9/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväsi äiti ei ole anoppisi!

Vierailija
10/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:22"]Helsinkiläinen kirjoitetaan pienellä lauseen keskellä.

[/quote]

Helsinkiläiset mielellään kirjoittavat olevansa Helsinkiläisiä, kun muualta tulleet kirjoitetaan sitten oikein eli pienellä

[/quote]Olen huomannut saman. Siksi siihen heti puutuinkin.

Vierailija
11/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tuhoaa?! Kyllä sinä ihan itse suhteen tuhoat, jos otat hikeä anopi sanomisista ja mielipiteistä.

Vierailija
12/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse olla "anoppikokelaan" kanssa tekemisissä, jos et halua. Miehesi tehtävä on puolestaan asettaa äidilleen rajat ja varmistaa, ettei tämä pääse loukkaamaan sinua. Jos hän ei sitä tee, ongelmasi ei ole anoppi vaan vässykkämäinen mies.

Vierailija
13/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksista! (:

Vierailija
14/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se anoppi mitään tuhoa kun sinä ja/tai mies ette anna tuhota.

Sinä aikuisena naisena et välitä tämän sinulle vielä vieraan naisen mielipiteistä vaan elät omaa elämääsi niinkuin haluat.

Mies toivottavasti on myös aikuinen, itsenäinen mies joka tietää mitä haluaa mamin mielipiteistä huolimatta.

Vierailija
15/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:33"]

Sinun ei tarvitse olla "anoppikokelaan" kanssa tekemisissä, jos et halua. Miehesi tehtävä on puolestaan asettaa äidilleen rajat ja varmistaa, ettei tämä pääse loukkaamaan sinua. Jos hän ei sitä tee, ongelmasi ei ole anoppi vaan vässykkämäinen mies.

[/quote]

Miehen tehtävä?! Voi pyhä jeesus tätä nykynaisen kaksinaismoralismia...Eikö ole ihan aikuisen naisen omalla vastuulla pitää itsestään huolta.

Vierailija
16/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä välimatka riittävän suurena, niin anopista ei ole haittaa.

Kyllä se siitä ajan kuluessa kuolee pois.

Minulle anopin kuolema oli suuri helpotus. Sen jälkeen olen jonkin verran pystynyt pitämään jopa yhteyttä mieheni sukulaisiin.

Vierailija
17/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:33"]

[/quote]

Miehen tehtävä?! Voi pyhä jeesus tätä nykynaisen kaksinaismoralismia...Eikö ole ihan aikuisen naisen omalla vastuulla pitää itsestään huolta.

[/quote]

Tämä ei ole mitenkään sukupuolisidonnaista, vaan kyllä myös vaimon tulee puolustaa miestään, jos hänen sukulaisensa kohtelevat miestä huonosti. Jos joutuu yksin riitelemään ilkeästi käyttäytyvän anopin kanssa ja puoliso vaan seuraa vierestä, niin todella epälojaalisesta puolisosta on kyse.

Vierailija
18/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppikokelaalla ei ole mitään sanomista teidän suhteeseenne.

Tosin saattaa olla hankala aina, jos nyt jo aloittaa... Ole sitkeä :)

Vierailija
19/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:33"]

[/quote]

[/quote]

Jos mietit asiaa hetken, ymmärrät varmaan, että rajojen asettaminen kuuluu tässä tilanteessa miehelle, koska kyseessä on hänen sukulaisensa. Sukupuolella ei ole tässä merkitystä. Aloittaja vastaa rajojen asettamisesta omille sukulaisilleen. -13

Vierailija
20/34 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:25"]

Miesystäväsi äiti ei ole anoppisi!

[/quote]

Mä puhun ainakin anopista ja he puhuu miniästä. Ja mun vanhemmat puhuu vävystä, mä miehestäni ja mies appivanhemmista.

Meistä kaikille kun ei ole merkitystä onko sitä virallisesti avioliitossa vaan riittää, että on hyvässä suhteessa ;-)