Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolasuihke, Miten käytätte? Millaiset hiukset?

Vierailija
16.06.2014 |

itsellä puolipitkät, ihan suorat ja hennot hiukset. Miten kannattaisi suolasuihketta käyttää?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:13"]

Mistä sitä saa? Jostain luin tuosta ja etsiskelin muttei mistään löytynyt.

[/quote]

Ihan tavallisista marketeista, got2be-merkkisenä. Beach Matt -nimistä on.

Vierailija
22/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:14"]

Mä käytän. Laitan sitä puolipitkään tukkaan pesun jälkeen, sitten kierrän rullat päähän. Suolasuihke tekee sen, että rullien tekemä tuuheus/kiharat pysyy, ilman suolasuihketta hiuslaatuni on niin liukas että rullat on ihan hyödyttömät. 

[/quote]

kuivaatko rullat föönillä vai annatko kuivua itsekseen?

[/quote]

Annan kuivua itsekseen. Sain vinkin yhdestä blogista ja minulla on toiminut yllättävän hyvin, oikeasti entinen hiirenhäntätukka näyttää hyvältä tuon ohjeen mukaan laitettuna : http://kaljamahalady.blogspot.fi/2014/05/hiukset-tuuheiksi-5-minuutin.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biozell-merkillä on paras kokeilemani suolasuihke. Saa marketeista ja maksaa n. 6e. Mulla on lyhyt tukka ja käytän suihketta pyyhekuiviin hiuksiin ennen kuivaamista antamaan tuuheutta.

Vierailija
24/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Lushin suolasuihke, Sea Spray nimeltään. Ohjeen mukaan sitä pitäis laittaa kuiviin hiuksiin, mutta itse käytän sitä pesun jälkeen märkään tukkaan. Annan kuivua tai föönaan ja laitan lämpörullat. Vähän niinkuin kampausnesteenä.  Jos laitan ohjeen mukaan kuiviin hiuksiin tuota se tekee hiukset ihan klähmäisiksi. Tuuheuttaa kivasti.

Vierailija
25/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy myös Pirkka suolasuihke ja oon tykännyt tosi paljon. Vähän edullisempi vaihtoehto :)

Vierailija
26/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullon pohjalle kerros merisuolaa ja täytetään vedellä. Päivän kuluttua suolasta on liuennut veteen niin paljon kuin mahdollista eli liuos on kylläinen. Osa suolamäärästä on vielä liukenemattomana pullon pohjalla. Tätä kylläistä liuosta suihkin hiuksiini. Hyvin toimii eikä maksa paljoa.

Vierailija
27/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei riitä pelkkä suolalitku, siksi myös muotovaahtoa.

Vierailija
28/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut kosteisiin hiuksiin ja jättänyt vaan kuivumaan? Mikä on efekti näin?

Vierailija
29/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:37"]

Onko kukaan kokeillut kosteisiin hiuksiin ja jättänyt vaan kuivumaan? Mikä on efekti näin?

[/quote]

olen kokeillut. tuuheuttaa hyvin, mutta latvat jää sojottamaan tönkkönä, joten mulla ainakin vaatii laittoa.

Vierailija
30/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:37"]

[/quote]

Mä suihikin välillä kosteisiin hiuksiin kun olen pessyt hiukset ja jätän kuivumaan. Tuo hiuksiin parempaa kammattavuutta ja tekstuuria, mulla ongelmana "liian puhtaat hiukset" pesun jälkeen eli saan tuolla suihkeella pois sen liukkauden mikä tekee hiuksista roikkuvat. Mulla on pitkät hiukset eli takaa peittää suunnilleen lapaluut. 

Vierailija
31/31 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras suolasuihke on luonnonmukainen ja niitä voi ostaa kaupasta nimeltä Ruohonjuuri, googleta kaupan sivuille. Mahtava kauppa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan