Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolasuihke, Miten käytätte? Millaiset hiukset?

Vierailija
16.06.2014 |

itsellä puolipitkät, ihan suorat ja hennot hiukset. Miten kannattaisi suolasuihketta käyttää?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingoittako suolasuihke hiuksia?

Vierailija
2/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi ei tekis mieli laittaa suolaa hiuksiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Prismasta Biozell-tuuheuttavaa suolasuihketta.

Vierailija
4/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:34"]

[/quote]

Ei. Mutta se hieman avaa hiussuomuja, minkä takia hiukset näyttää tuuheammilta, mutta myös mattaisemmilta. Hiussuomuja avaava vaikutus ei ole kuitenkaan pysyvä, ne saa suljettua taas vaikka huuhtomalla kylmällä vedellä tai käyttämällä mitä tahansa hoitoainetta jos tuntuu että haluaa kiiltoa ennen kuin tuuheutta.

Vierailija
5/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:34"]

[/quote]

Ei. Mutta se hieman avaa hiussuomuja, minkä takia hiukset näyttää tuuheammilta, mutta myös mattaisemmilta. Hiussuomuja avaava vaikutus ei ole kuitenkaan pysyvä, ne saa suljettua taas vaikka huuhtomalla kylmällä vedellä tai käyttämällä mitä tahansa hoitoainetta jos tuntuu että haluaa kiiltoa ennen kuin tuuheutta.

[/quote]

kiitos!!

Vierailija
6/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran kuulen aineesta. Lukeeko pullon kyljessä suolasuihke vai mistä tunnistaa? Ton linkin perusteella olisin luullut tavalliseksi hiuslakaksi, ja ihan liian paljon värkkäämistä mulle, jos samalla tavalla tekisin. Toimiiko siis pelkkä suihke miten?

Vierailija
7/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:36"]

Ekan kerran kuulen aineesta. Lukeeko pullon kyljessä suolasuihke vai mistä tunnistaa? Ton linkin perusteella olisin luullut tavalliseksi hiuslakaksi, ja ihan liian paljon värkkäämistä mulle, jos samalla tavalla tekisin. Toimiiko siis pelkkä suihke miten?

[/quote]

Ilman muuta laittamista mulla ainakin tekee jotenkin takkuisen näköiset hiukset, ei kovin hyvä. Sellaiset kuin olisi meressä uinut ja jättänyt huuhtomatta hiukset. Mutta kokeilla voi aina, eri hiuslaaduissa toimii eri tavalla. Mulla suolasuihku + föönäys toimii hyvin, pelkkä suihke ja ilmakuivuminen ei.

Vierailija
8/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sitä itse. Ihan hyvää tuli! Tuubissa taisi olla video , mutta aikanaan joku oli laittanut aloituksen tänne, jossa oli ohjeet siihen. Vettä, meri suolaa, kookoksentuoksuista hoitoainetta, hiusgeeliä. Homma valmis ja suihkupulloon.

Vierailija
9/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:36"]

[/quote]

Ilman muuta laittamista mulla ainakin tekee jotenkin takkuisen näköiset hiukset, ei kovin hyvä. Sellaiset kuin olisi meressä uinut ja jättänyt huuhtomatta hiukset. Mutta kokeilla voi aina, eri hiuslaaduissa toimii eri tavalla. Mulla suolasuihku + föönäys toimii hyvin, pelkkä suihke ja ilmakuivuminen ei.

[/quote]

No tuohan siinä just on ideana, kuin olisi meressä uinut. Just hieno. Tykkään. Suihkin vaan suihketta, vähän rutistelen hiuksia niin että kuivuvat ihanan sekaiseksi biitsitukaksi. Mulla pitkä paksu tukka muutenkin, suolasuihkeella siitä saa tosi messevän.

Vierailija
10/31 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä, hiuksessa mitään suomuja ole. Vanhentunutta tietoa. Ja vaikka olisikin, niin suolasuihke ei niitä riittäisi avaamaan. Ei kannata vanhentuneita tietoja jakaa. Hiuksessa EI ole mitään suomuja eikä Se avaudu eikä sulkeudu. Ei ole mitään nyt se on auki nyt se on kiinni juttuja ainakaan hiuksessa.

Vierailija
11/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä saa? Jostain luin tuosta ja etsiskelin muttei mistään löytynyt.

Vierailija
12/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän. Laitan sitä puolipitkään tukkaan pesun jälkeen, sitten kierrän rullat päähän. Suolasuihke tekee sen, että rullien tekemä tuuheus/kiharat pysyy, ilman suolasuihketta hiuslaatuni on niin liukas että rullat on ihan hyödyttömät. 

Vierailija
13/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa? Mulle kans! !!

Vierailija
14/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:13"]Mistä sitä saa? Jostain luin tuosta ja etsiskelin muttei mistään löytynyt.

[/quote]

Kampaamoista.

Vierailija
15/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:14"]

Mä käytän. Laitan sitä puolipitkään tukkaan pesun jälkeen, sitten kierrän rullat päähän. Suolasuihke tekee sen, että rullien tekemä tuuheus/kiharat pysyy, ilman suolasuihketta hiuslaatuni on niin liukas että rullat on ihan hyödyttömät. 

[/quote]

kuivaatko rullat föönillä vai annatko kuivua itsekseen?

Vierailija
16/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redken on hyvä.

Vierailija
17/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kosteisiin hiuksiin laitan ja sitten vielä muotovaahtoa.

Vierailija
18/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:18"]

Niin ja kosteisiin hiuksiin laitan ja sitten vielä muotovaahtoa.

[/quote]

miksi pitää sitä muotovaahtoa laittaa?

Vierailija
19/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Björn Axenilta löytyy myös. Ainakin Stockmannilta ja Kicksin myymälöistä löytyy.

Vierailija
20/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä Tigin suolasuihke, ihanan tuoksuinen, sillä saa vähän niinkuin biitsihenkeä tukkaan :D Antaa myös paremman rakenteen kampauksia varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi