Paljonko tililläsi on rahaa?
Onko yhteinen tili puolisosi kanssa vai molemmilla omat?
Maksoin just laskut ja jäi reilu 2500€ mun omalle tilille. Miehen ja mun yhteiselle tilille laitoin 500 ja nyt siellä on 4500€. Siitä tililtä menee asuntolaina ja muuten säästetään pahan päivän varalle.
Aina ei ole ollut tällainen tilanne, ollut paaaaljon huonompikin mutta alan olla tyytyväinen. Tilanne muuttunut vuoden sisällä huimasti, enpä olisi uskonut että lopputilistä ja työttömyydestä seuraa rahatilanteen parantuminen ;). Nyt taas töissä joten valoisalta näyttää.
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:06"]
Saanko kysyä että miksi alapeukutetaan jos on paljon rahaa tilillä tai sijoituksia? Eikös se ole hyvä asia? Ei kai se ole keneltäkään teiltä pois? Itse olen käynyt töissä kohta 20 vuotta, jokaikisestä tilistä säästänyt. Asuntolainat maksanut jne. Minusta tässä tilanteessa kuuluukin olla säästöjä. Ei ole perittyä rahaa.
[/quote]
Ehkä alapeukutukset johtuu siitä, jos joku pitää yli 10000 e käyttö- tai säästötilillään, koska ne korot ovat nollassa ja rahan arvo vain laskee inflaation myötä?
Eri tilit miehen kans. Mulla Jotain 500 e tilillä. Miehen tilistä en tiedä?
Aloin säästää 2013 tammikuussa ja säästössä on nyt 20 000€, käyttötilillä pyörii 2500-3000€. Oma tili, ja kaikki omia rahoja. Miehellä sitten omansa.
Mulla 7000 noin, miehellä luulen että joitain kymmeniä tuhansia. Ja molemmilla tarkasti omat rahat. Rakennetaan just että kohta ne menee kaikki eikä riitä..
ASP-tilillä 5200, säästötilillä ~12 000, käyttötilillä 120 (palkkapäivä torstaina). Tästä puuttuu muutama satanen jonka lainannut poikaystävälle. Lomarahat ja bonukset onneksi tulossa perjantaina myös.
440e. Maksoin just tän kuun laskut, kai tolla juhannuksen ja loppukuun pärjää.. hope so!
Oisko parikymppiä?
Omat tilit, mutta mulla on käyttöoikeus miehen tiliin, onneks! Miehen tilillä on aina tarpeeks rahaa.
Ehkä 90 käyttötilillä ja tilipäivä vastajuhannuksen jälkeen, Visa tapissa, vajaa kymppitonni lapsilisätilillä, 60 000-80 000 sekalaisilla tileillä/sijoituksissa.
Miehen tileistä ei harmainta haisuakaan. Kymmenisen vuotta sitten oli 90 000, nykytilanteesta en tiedä, mutta kai siellä on riittävästi.
Yrittäjänä tilillä 45 euroa. Yrityksellä 65 000 laskuja kesän aikana. Myyntisesonkia odotellessa..
1,5 euroa tilillä, lomapkossa 5 euroa. Onneksi kaapeissa on jotain millä hengissä pysyy ja kuun lopussa tulee kesätyön "huippu" verojen jälkeen 900e. Heinäkuuksi en saanut töitä, ei naurata, onneksi elokuussa on taas töitä. Se miten on rahat näin lopussa johtuu siitä että koko kevään oon elänyt kädestä suuhun ja ne pienetkin säästöt on huvennut täysin. Toukokuussa maksoin vuokran vajaana, kun ei ollut muutakaan mahista. Toukokuun lopussa saadusta 900e huippupalkasta piti maksaa 480e vuokra, 150e vajaaksi jäänyt edellinen vuokraosuus, 200e muita loppukeväällä kertyneitä laskuja korkoineen ja sit loput 70e onkin jo kulunut ihan välttämättömiin ruoka ja bussikuluihin. T. Opiskelija, Helsinki
Tilillä n. 30 000e +käyttötilillä n. 200e + 4000e rahastosalkussa...
-Nainen22-