Paljonko tililläsi on rahaa?
Onko yhteinen tili puolisosi kanssa vai molemmilla omat?
Maksoin just laskut ja jäi reilu 2500€ mun omalle tilille. Miehen ja mun yhteiselle tilille laitoin 500 ja nyt siellä on 4500€. Siitä tililtä menee asuntolaina ja muuten säästetään pahan päivän varalle.
Aina ei ole ollut tällainen tilanne, ollut paaaaljon huonompikin mutta alan olla tyytyväinen. Tilanne muuttunut vuoden sisällä huimasti, enpä olisi uskonut että lopputilistä ja työttömyydestä seuraa rahatilanteen parantuminen ;). Nyt taas töissä joten valoisalta näyttää.
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:32"]
0e.
[/quote]
Ai niin, ei puolisoa, oma tili.
Jaa a, oliskohan ehkä 40e.
Oma tilit kummallakin mutta rahat yhteisiä.
En tiedä, ollaan matkalla ja ollaan tuhlattu holtittomasti. Kohta varmaan Visa tapissaan! Mun käyttötilillä yleensä jotain 3000e, miehellä puolet vähemmän, yhteisiä säästöjä jotain tonneja, ehkä 15.
Mulla on tili nollilla ja mun miehen Jacon tilillä on vissiin 9 euroa, ne menee huomenna röökiin. Toivottavasti Jenna lainaa taas vähän huomenna jos Mirkku vaan on maksanu sille velkansa.
-Janica
Toisella 20+, toisella 380+. Tilipäivä ensi viikolla, jee. Miehen tilistä en tiedä, ei kuulu mulle, vaikka yhteiset rahat onkin.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:34"]En tiedä, ollaan matkalla ja ollaan tuhlattu holtittomasti. Kohta varmaan Visa tapissaan! Mun käyttötilillä yleensä jotain 3000e, miehellä puolet vähemmän, yhteisiä säästöjä jotain tonneja, ehkä 15.
[/quote]
miks tätä on miinuspeukutettu? Mikä on pielessä?
Käyttötilillä reilu 5000, ihan poikkeuksellisen paljon. Muilla tileillä yhteensä noin tonni. Normaalisti käyttötilin saldo pyörii satasen ja 800 väliä.
Noin 3000 euroa. Visalasku vihdoinkin nolla. Tosin kahteen kuukauteen ei ole töitä (alkaa vasta elokuussa), että elämiseen nuo kolme tonnia palaa. Eikä kovin leveään elämiseen näillä vuokrilla.. :(
Suomitilillä joku 100e, virotilillä 500e. Molempia käytän aktiivisesti, en säästä, vaikka se olisi kyllä fiksua ;)
Muutama kymppi. Toisella 200e. Ei miestä ja työtön. Kädestä suuhun eletään lapsen kans.
Käyttötilillä ja säästötilillä yhteensä noin 13000, avokilla samaa luokkaa.
Mun tilillä noin 4000, puolison tilillä noin 5000. Säästötilillä 10 000. Sillä tosin joko matkustetaan talvella tai maksetaan asuntolainaa pois.