Kike Elomaa sanoi just uutisissa, että perussuomalaisilla
on puheenjohtajaksi LAAJA RINTAMA OSAAVIA IHMISIÄ, Minulla lensi aamukahvit keittiön seinään. Laitan tapetointilaskun Kikelle. Koomikkoainesta on hänessä
Kommentit (35)
Eihän kyse ole mistään koulutetusta vaan puheenjohtajaan henkilöitynyt puolue pitäisi saada kulttiasemasta normaalisti toimivaksi puolueeksi, jonka jäsenkunta noudattaa demokraattisen, asiallisen keskustelun sääntöjä!! Näinhän ei ole vaan räksytetään aivan pienistäkin asioista muita puolueita jatkuvalla syötöllä. Koulukiusaajamainen asenne on persujen kansanedustajia myöten, esim.Mäkelä jne. Asenne on siis väärä eikä ole peilin, l.media, vika, jos naama on ruma. Jatkuva v..lu ei vain ole suomalaisen politiikan ydin ja keskeinen tarkoitus ja jatkuva muiden syyttely. Persujen pitäisi kasvaa aikuisiksi. Rasistipellet voi häipyä mutta sehän olisi hyvä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ainakin ap:n kohdalla pitävän paikkansa se että: Tyhmyys on iäti lisääntyvä luonnonvara.
Oletko jo saanut lapsia ap, jotka ovat perineet sinun tyhmyytesi.
Se rakki älähtää johon kalikka kalahtaa. Totuus sattuu! Ja pistää vihaiseksi.
Jos uusi puheenjohtaja jatkaa asenteella, että kaikki muut puolueet ovat väärässä ja persut ainoastaan oikeassa, voi halkitushaaveet haudata. Itsekritiikki on aivan olellinen asia ja on kestettävä myös omat virheet ja myönnettävä ne! Persujen kritiikinsieto on nolla ja aina vika muissa!
Vierailija kirjoitti:
Mä valitsisin Tavion, mutta jos Purraa on koulittu vuosikausia puheenjohtajaksi, niin eiköhän siitä se tule. Tavio ainakin uskaltaa pitää puolensa, eikä silti räkytä. Asiallinen.
Osittain samaa mieltä, tosin Purra vaikuttaa nopeaälyisemmältä.
Enkä tosiaan ole edes persu, mutta siltä osin kuin molemmat ovat esiintyneet julkisuudessa, on syntynyt vaikutelma. Eihän se tosiaan minulle edes kuulu, paitsi jos täsmentävät teesejään ja muutkin persujen edustajat oppivat käyttäytymään.
Te kaikki olette vaginapäitä! Minä myös.
Vierailija kirjoitti:
Jos uusi puheenjohtaja jatkaa asenteella, että kaikki muut puolueet ovat väärässä ja persut ainoastaan oikeassa, voi halkitushaaveet haudata. Itsekritiikki on aivan olellinen asia ja on kestettävä myös omat virheet ja myönnettävä ne! Persujen kritiikinsieto on nolla ja aina vika muissa!
Miten sen pääministerinä toimivan ruokavarkaan itsekritiikki ja kyky myöntää omat virheensä? Aika heikolta on näyttänyt.
Viestini poistettiin koskien sitä, että rikostilastojen mukaan persuilla on paljon monenlaista rikososaamista.
Jännää tämä moderointi, jos tuo ihan vain faktan esiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä valitsisin Tavion, mutta jos Purraa on koulittu vuosikausia puheenjohtajaksi, niin eiköhän siitä se tule. Tavio ainakin uskaltaa pitää puolensa, eikä silti räkytä. Asiallinen.
Tavio on ihan ok mutta ulosanti on laadultaan liian epätasaista, sillä on vaikeampi vakuuttaa suurempaa porukkaa.
Purralla ei suurempia heikkouksia ole. Hän on mielestäni selkeä ykkösvaihtoehto.
Sakari Puisto olisi Briteissä huippuyliopistolla opiskellut tyyppi ja monella tapaa pätevä mutta en ole varma onko hän sopiva puheenjohtajaksi, siinä pitää kuitenkin jaksaa pelata myös poliittista peliä ja hän tuntuu aina vaan keskittyvän täysin asiapohjaan.
Eerola on liian epävakaa persoonaallisuus puheenjohtajaksi.
Tynkkynen on liian nuori ja kokematon, mutta paljon potentiaalia. Voisi pärjätäkkin mutta tulisi samalla myös paljon lööppimateriaalia mahdollisista ylilyönneistä.
Leena Meri olisi myös monella tapaa pätevä mutta persoona sellainen ettei kerää suurta kannatusta.
Ano Turtiainen. Siinä on MIES eikä paskahousu!
teuvosta puheenjohtaja ja laurasta varajohtaja.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä siellä onkin. Aivan varmasti.
On myös lukeneita akateemisia ja asiallisia ihmisiä, jotka pystyvät puheejohtajaksi.
On vain totuttu siihen, että perussuomalaisilla pitää olla joku reteä ja suulas ja änkyrämäinen puheenjohtaja, kuten, Vennamo, Soini ja Halla-aho.
On olemassa muunkilaisia puheenjohtajia, enemmän faktapohjalla olevia, eikä pelkästään populisteja.
Luuleeko joku muka edelleen, ettei perussuomalaisiin kuulu akateemisia ihmisiä ollenkaan.
Olet tollo ap, häpeä tyhmyyttäsi!
Reteä ja suulas kuten halla-aho??. Täysin päinvastainen persoona.
Ja mikä persujohtaja vennamo oli. 😂 Hänen puolueensa oli SMP, ihan eri asia kuin persut.
Vierailija kirjoitti:
Ano Turtiainen. Siinä on MIES eikä paskahousu!
Paskahousu siitä mieleen tulee ensimmäisenä, tai itse pökäle.
Mahtaa olla pienet munat steroidikyljyksellä.
Kannattaa miettiä, haluaako rikollisten huolehtivan rahoistasi.
Seinäjokelaiset tuskin äänestävät Purraa enemmistöltään.