Söin äsken lähes litran jäätelöä
Kommentit (21)
Minäkin varmaan kun anoppi tarjos. Otin lisää kun silmä vältti.
Jäätelöhän on suurelta osin pelkkää ilmaa.
J-P
Litraa en oo onnistunut itse vetämään mutta pari kertaa televisiota katsellessa on mennyt kokonainen purkki ben&jerry's strawberry cheesecake:a. 2000 kaloria jotka maistuivat taivaalliselle!
Mitäpä tuohon sanoisi. Itsekin olen monesti syönyt litran kerralla.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 22:56"]Oon tehny saman monesti.
[/quote]
Ja mun lapsi on vetäny trioa melkein litran kerralla.
Minä söin ainakin sata litraa, lällällää! Tähänkö ollaan tultu.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:03"]
Minä söin ainakin sata litraa, lällällää! Tähänkö ollaan tultu.
[/quote]
Tähän näköjään. Missä ovat kaikki läskisaarnaajat?
t. ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:03"]
Minä söin ainakin sata litraa, lällällää! Tähänkö ollaan tultu.
[/quote]
Tähän näköjään. Missä ovat kaikki läskisaarnaajat?
t. ap
[/quote]
Sitäkö odotit? Eikähän se ole ihan jokaisen oma asia montako litraa syö jäätelöä kerralla.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:03"]
Minä söin ainakin sata litraa, lällällää! Tähänkö ollaan tultu.
[/quote]
Tähän näköjään. Missä ovat kaikki läskisaarnaajat?
t. ap
[/quote]
Sitäkö odotit? Eikähän se ole ihan jokaisen oma asia montako litraa syö jäätelöä kerralla.
[/quote]
Vähän olisin jonkun halunnut toivottavan onnea valitsemallani tiellä tms.
t. ap
Whoa... Ja minä tunnen parhaillaan morkkista yhdestä tiikerikakkupalasta... Mut enpä taida enää, kiitti ap!
Mitä toi ben&jerry's jäätelö oikein on? Nuoriso vaan kehuu, että on tosi hyvää.
Itse en ole maistanut. Mitä erikoista siinä on?
J-P
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 22:59"]
Litraa en oo onnistunut itse vetämään mutta pari kertaa televisiota katsellessa on mennyt kokonainen purkki ben&jerry's strawberry cheesecake:a. 2000 kaloria jotka maistuivat taivaalliselle!
[/quote]
tän on pakko olla värikäs pimpsa !!!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:16"]
Mitä toi ben&jerry's jäätelö oikein on? Nuoriso vaan kehuu, että on tosi hyvää.
Itse en ole maistanut. Mitä erikoista siinä on?
J-P
[/quote]
Jenkkiläistä kermajäätelöä, josta löytyy useita eri makuja. Jäätelöiden seassa on mausta riippuen erilaisia sattumia, kuten suklaanpaloja, kakunpaloja, pähkinöitä jne. Taivaallista!
http://www.benjerry.fi/site/fi/jaatelomme/our-flavours/#
t. ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:15"]
Whoa... Ja minä tunnen parhaillaan morkkista yhdestä tiikerikakkupalasta... Mut enpä taida enää, kiitti ap!
[/quote]
Haha no problemo!
t. ap
Mä oon monta kertaa syönyt litran jäätelöä ja oikeastaan ylikin jos kastikkeet ym lasketaan. Hyvää oli :)
Vähän ällö olo tuli jo pelkästä ajatuksesta, jos vetäsis litran jäätelöä. En pystyis.
Emmä kyllä litraa ole vetässyt mutta paljon kuitenkin kerralla ja usein.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:41"]
Mä oon monta kertaa syönyt litran jäätelöä ja oikeastaan ylikin jos kastikkeet ym lasketaan. Hyvää oli :)
[/quote]
Nam nam :) Mulla oli soijamaitoo, mantelilastuja ja mustikoita jätskin kaverina
t. ap
Ah, harrastin tuota paljonkin nuorena. Sitten kun sain lapset, en ole voinut pahemmin harrastaa pahettani. Tavallinen vaniljajäätelö suoraan paketista ruokalusikalla syötynä on todella nautinto. Parasta oli kuitenkin sellaisessa hunajakennon muotoisessa muovirasiassa oleva tofujäätelö, olikohan Tofuline nimeltään. Ei tullut edes huono olo, hiukan röyhtäilytti vain jälkikäteen pari tuntia. Taidanpa aktivoida tuon harrastuksen jälleen...
Oon tehny saman monesti.