Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeääkö mies minua?

Vierailija
15.06.2014 |

Miestä on hyvin vaikeaa saada poistumaan kota. Ymmärrän ettei illalla töiden jälkeen jaksa eikä ehdikkään. Vapaapäivinä ei suostu lähtemään kävelylle, leikkipuistoon, rannalle tai kaupungille. Hän haluaa vain nukkua sohvalla, olla koneella ja katsoa tv:tä ellei rämppää autoa tai pihaa. Olen miettinyt voisiko syy olla siinä että ei kehtaa liikkua seurassani. Hänellä on kuvia kun on exänsä kanssa jos jossakin paikassa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin lähteä juhannuksen viettoon enkä pyydä häntä mukaan.

Vierailija
2/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteitä kehiin!

Vierailija
4/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdotonta arvailla mitään, kun ei tunne sinua eikä miestäsi. Parasta varmaan olisi, jos saisit avoimesti sanottua miehelle, että tämä asia harmittaa ja häiritsee sinua. Ehkä hän ei tajua, että olisi sinulle tärkeää tehdä asioita yhdessä.

Vierailija
5/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentunut

Vierailija
6/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:23"]

Ihan mahdotonta arvailla mitään, kun ei tunne sinua eikä miestäsi. Parasta varmaan olisi, jos saisit avoimesti sanottua miehelle, että tämä asia harmittaa ja häiritsee sinua. Ehkä hän ei tajua, että olisi sinulle tärkeää tehdä asioita yhdessä.

[/quote]

Olen sanonut. Pari kertaa lähtikin mukaan iltakävelylle tai kahville mutta sitten alkoi valittaa ettei huvita ja lopetti koko touhun. Eniten ärsyttää että jos minä pyydän lähteä kävelylle/pyöräilemään/ kahville eikä suostu mutta kun kaveri soittaa niin lähtee heti. ap

Vierailija
7/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmasti mistään häpeämisestä johdu. Monet vaan tulevat iän myötä sellaiseksi ettei vapaa-ajalla juuri kiinnosta muuta tehdä kuin olla vaan. Itsestäni tuli sellainen jo noin 25-vuotiaana. Onneksi mies on samanlainen sohvaperuna, joten no problem!

Vierailija
8/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi. Täällä et saa kun arvailuja, mieheltäsi saat sen oikean tiedon. En ymmärrä naisia, jotka eivät kysy miehiltään asioista suoraan vaan tulevat tänne arvuuttelemaan miehensä ajatuksia.

Vierailija
9/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä melkein! Mies on vain laiskaa tyyppiä ja ei halua pitää hauskaa, se on syy! Meillä ei ole enää yhteisiä kiinnostuksen kohteita tai yhteisiä menoja, näin kävi kun lapsi tuli. En syyttäisi tilanteesta itseäni.

Vierailija
10/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustellessa lähti aina mukaan minne ikinä olinkin pyytämässä. Yhteenmuuton jälkeen aluksi lähti mukaan mutta pikkuhiljaa väheni kunnes noin 3kk yhteiselon jälkeen ei lähde juuri koskaan mihinkään kanssani. Olen hieman lihonnut, mutta en nyt niin kamalasti (n. 3kg) eikä se ole seksielämään vaikuttanut. ap

Vierailija
11/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko törkeää ilmoittaa edellisenä päivänä että lähden jussin viettoon kaverin kanssa? Ilmoitan vain enkä edes kysy lähteekö mukaan, jos ilmoittaa tulevansa mukaan, niin tervetuloa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi