Millaiset miehet viehättyy minkäkinlaisista naisista?
Kommentit (43)
Jotkut lihavatkin on kyllä monia hoikkia kauniimpia - on lihavia, joilla säilyy tiimalasimainen kroppa, mutta sen sijaan on paljon hoikkia, joilla ei ole vyötäröä ollenkaan ja kun yhdistät siihen vielä tissittömyyden ja löysän pienen perseen niin ei se mikään naisellinen näky ole.
Kyllä riippuu paljon kasvoista onko nainen kaunis. Moni mies ei tykkää myöskään tatuoinneista eikä lävistyksistä.
Itse tykkään miehestäkin, jos hyvännäköiset kasvot. Jos mies käy salilla, mutta kasvot ei ole hyvännäköiset niin en tykkää.
Olen hoikka nörtähtävä mies ja viehätyn hoikista nörtähtävistä naisista.
Ihan kuin kaikki tietynlaiset viehättyisivät tietynlaisista..
Herää ny!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut lihavatkin on kyllä monia hoikkia kauniimpia - on lihavia, joilla säilyy tiimalasimainen kroppa, mutta sen sijaan on paljon hoikkia, joilla ei ole vyötäröä ollenkaan ja kun yhdistät siihen vielä tissittömyyden ja löysän pienen perseen niin ei se mikään naisellinen näky ole.
Kyllä se lihavakin on aina lihava ja jos tietyt rajat ylittää esim. takapuolen leveys niin ei siinä tiimalasit auta. Kaikki ei tykkää isoista takapuolista ja tisseistä jotka lihavilla tuppaa olemaan.
mikä tässä nyt on oikein pointti?
Kalpeat rimpulat viehättyvät instabeibeistä ja instabeibet heistä.
Vierailija kirjoitti:
85 prosenttia miehistä viehättyy hoikista (tai laihoista) ja pitkätukkaisista naisista, joilla vyötärö on kapeampi kuin lantio.
10-13 prosenttia viehättyy vähän pyöreämmistä, pitkätukkaisista naisista, joilla vyötärö on kapeampi kuin lantio.
Loput on fetisistejä ja feedereitä.
Ole hyvä!
Miun parisuhde on tuon ekan kuvauksen mukainen täysin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
85 prosenttia miehistä viehättyy hoikista (tai laihoista) ja pitkätukkaisista naisista, joilla vyötärö on kapeampi kuin lantio.
10-13 prosenttia viehättyy vähän pyöreämmistä, pitkätukkaisista naisista, joilla vyötärö on kapeampi kuin lantio.
Ole hyvä!
Oho tähän tuli väärä lainaus :o piti siis olla tämä:
"Keskivertoa pitempi raamikas mies - kurvikas ja feminiininen nainen, tiimalasi.
Lähde: evoluutiopsykologian kirja jonka nimeä en muista.
Palstalla on käynyt selväksi että hintelä ja lyhyt mies toivoo laihaa ja pienirintaista naista.
Tavikset pariutuvat monenlaisten kanssa."
Eikä tuo ylihoikkuusjuttu :D
Et sitten väsyneempää yleistystä keksinyt ap?
Pitkä ja hoikka nainen. Itse 190cm laatikkoleukainen parransänkimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä!
Samoin mun.
Vierailija kirjoitti:
Vetäytyykö pitkät miehet enemmän lyhyistä naisista? Lihavat miehet hyvin hoikista? Hoikat miehet muodokkaista? Millainen vartalotyyppi ja väritys tuntuu vetävän puoleensa?
Kaikkia miehiä viehättää nuori, kaunis , hoikka nainen- sanokoon kuka mitä tahansa, niin tämä on totuus.
Olen aina pitänyt eniten keskipituisista, hoikista/normaalipainoisista, pienirintaisista n.165-170cm), bruneteista tai mustatukkaisista naisista. Kasvot ovat tärkeät, mutta ei tarvitse olla superkaunis. Naapurintyttö look toimii aina vaan.
Itse olen pitkä, ristiverinen, ihan ok näköinen, urheileva mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetäytyykö pitkät miehet enemmän lyhyistä naisista? Lihavat miehet hyvin hoikista? Hoikat miehet muodokkaista? Millainen vartalotyyppi ja väritys tuntuu vetävän puoleensa?
Kaikkia miehiä viehättää nuori, kaunis , hoikka nainen- sanokoon kuka mitä tahansa, niin tämä on totuus.
Nuoria, kauniita ja hoikkia naisiakin on monenlaisia ja joillakin miehillä on aika tarkkakin naismaku tuon genren sisällä. Esimerkiksi mun mies kuuluu heihin.
Oon itse pitkä ja hoikka nainen, 180-senttinen, jolla ihan hyvä ja paljon katseita saava vartalo esim. rannalla, vaikkakaan mitään ampiaisvyötäröä mun kroppa ei ole nähnytkään, aika pötkylä oon kärjistäen. Pitkät hiukset ja pitkät sääret. Kasvot eivät ole mitenkään kauniit, ehkä parhaimmillaan nätit, kun on edustava meikki.
Tykkään eniten itseäni vähän lyhyemmistä miehistä, jotenkin koen pitkät miehet vähän pelottavina jotenkin... Usein kuitenkin mua yrittävät juuri ne tosi pitkät miehet. Itse katse kuitenkin hakeutuu aina niihin vaaleisiin suomalaisiin keskimittaisiin miehiin jostain syystä, vaikka niistä harva tuntuu olevan kiinnostunut musta. Oon joskus saanut jopa jollakin tapaa inhoavaa kohtelua joltakin itseäni paljon lyhyemmältä mieheltä.
Mun mielestä mies on parhaimmillaan, kun näyttää sellaiselta vanhanajan suomalaiselta yleisurheilijamieheltä. Käsillä tehty muutakin kuin näpytelty näppäimistöä, muttei kuitenkaan mikään bodari. Vaaleat ja kasvoiltaan vähän poikamaiset miehet miellyttää mua eniten. En omalla miehelläni oikein syttyisi pitkästä parranreuhkasta, koska musta ne on epäsiistejä. Sängestä tykkään ja siitä, kun parta ajetaan trimmerillä sellaiseksi matalaksi sängeksi. Mies saa musta olla kasvoiltaan tietyllä tapaa jopa kaunis, varmaan juuri siksi arvostan sitä, kun en itse ole kasvoilta mitenkään perinteisen hyvännäköinen.
Vyötärö-lantio-suhde 0.7 tai alle naisilla vetoaa useaan mieheen
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt eniten keskipituisista, hoikista/normaalipainoisista, pienirintaisista n.165-170cm), bruneteista tai mustatukkaisista naisista. Kasvot ovat tärkeät, mutta ei tarvitse olla superkaunis. Naapurintyttö look toimii aina vaan.
Itse olen pitkä, ristiverinen, ihan ok näköinen, urheileva mies.
Aika yllättävää. Olen just tuollainen nainen kuin kuvailit ja minusta kiinnostuvat useimmiten lyhyet, hintelät miehet maantienvärisillä/vaaleilla hiuksilla. Niin basic suomalaisen näköiset miehet kuin vaan voi olla. Itse kiinnostun poikkeuksetta näiden vastakohdasta eli tummapiirteisista, raamikkaista, sporttisista ja komeakasvoisista miehistä.
Se olisikin helppoa, kun laihduttamalla muuttuisi kauniiksi. Ihminen on kokonaisuus. Ei hoikat samalta näytä.