Millaiset miehet viehättyy minkäkinlaisista naisista?
Kommentit (43)
Vetäytyykö pitkät miehet enemmän lyhyistä naisista? Lihavat miehet hyvin hoikista? Hoikat miehet muodokkaista? Millainen vartalotyyppi ja väritys tuntuu vetävän puoleensa?
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstä oli kysymys.
Olen urheilullinen nainen visuaaliselta alalta enkä KOSKAAN määrittelisi miestäni ulkonäön kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstä oli kysymys.
No miksi sitä ei kerrota tuossa? Ei ole mitään yhtä ja oikeaa, nainen on kokonaisuus johon vaikuttaa moni asia. Pidän usein sellaisista naisista jotka eivät vastaa kauneusihanteita, mutta jokin heissä sitten sytyttää, ehkä se on äly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstä oli kysymys.
No miksi sitä ei kerrota tuossa? Ei ole mitään yhtä ja oikeaa, nainen on kokonaisuus johon vaikuttaa moni asia. Pidän usein sellaisista naisista jotka eivät vastaa kauneusihanteita, mutta jokin heissä sitten sytyttää, ehkä se on äly.
Et osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstä oli kysymys.
Olen urheilullinen nainen visuaaliselta alalta enkä KOSKAAN määrittelisi miestäni ulkonäön kautta.
Olen pahoillani ettei miehesi ole komea.
Kyllähän ihmisillä on joku ulkonäkötyyppi, mikä viehättää enemmän kuin joku muu, on outoa, jos ei tällaista tiedosta itsessään. Parisuhde on asia erikseen ja miten siihen päätyy. No viehättää Selena Gomez tyyppiset naiset. Pienet, lyhyet, sopivasti muodokkaat, tummat naiset. Anna Kournikova taas ei vetoa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstä oli kysymys.
Olen pahoillani ettei miehesi ole komea.
Mistä tulee tarpeesi olla ilkeä? oliko vastauksessani jotain ärsyttävää?
Onko paha olla?
Mieheni on ihana ❤️
Keskivertoa pitempi raamikas mies - kurvikas ja feminiininen nainen, tiimalasi.
Lähde: evoluutiopsykologian kirja jonka nimeä en muista.
Palstalla on käynyt selväksi että hintelä ja lyhyt mies toivoo laihaa ja pienirintaista naista.
Tavikset pariutuvat monenlaisten kanssa.
Komea miehekäs mies tarvii kauniin naisellisen naisen.
85 prosenttia miehistä viehättyy hoikista (tai laihoista) ja pitkätukkaisista naisista, joilla vyötärö on kapeampi kuin lantio.
10-13 prosenttia viehättyy vähän pyöreämmistä, pitkätukkaisista naisista, joilla vyötärö on kapeampi kuin lantio.
Loput on fetisistejä ja feedereitä.
Ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Keskivertoa pitempi raamikas mies - kurvikas ja feminiininen nainen, tiimalasi.
Lähde: evoluutiopsykologian kirja jonka nimeä en muista.
Palstalla on käynyt selväksi että hintelä ja lyhyt mies toivoo laihaa ja pienirintaista naista.
Tavikset pariutuvat monenlaisten kanssa.
Osmo Tammisalo, Rakkauden evoluutio
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstä oli kysymys.
Olet väärässä. Useimmille se on aina toissijaista.
Vierailija kirjoitti:
85 prosenttia miehistä viehättyy hoikista (tai laihoista) ja pitkätukkaisista naisista, joilla vyötärö on kapeampi kuin lantio.
10-13 prosenttia viehättyy vähän pyöreämmistä, pitkätukkaisista naisista, joilla vyötärö on kapeampi kuin lantio.
Ole hyvä!
Pelkkä hoikkuus ei riitä, täytyy olla myös kauniit kasvot.
Tummat miehet vaaleista, pitkät miehet muodokkaista, lyhyet lyhyistä laihoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä!
Pelkkä hoikkuus ei riitä, täytyy olla myös kauniit kasvot.
Aivan ja rinnat myös unohtui.
Minä pyöreä nainen viehätyn eniten hoikista miehistä, mutta eipä mulla ole niihin mahdollisuuksia.
Paljon on hoikkia, jotka eivät ole päässeet naimisiin, ei se hoikkuus yksin riitä.
Mun mies sanoi että pinkit ja siniset hiukset ja silmälasit.
Olen taiteellinen ja urheileva mies ja viehätyn fiksuista naisista.