Mitä luulet, pystyisitkö tappamaan
jonkun tai jonkin, joka uhkaisi lastasi silmiesi alla?
Toivottavasti yksikään meistä ei joudu ikinä tilanteeseen, mutta tuliphan spekuloiduttua tällaistakin asiaa.
Itse vastaan, että hyvin todennäköisesti kyllä. Tarinoita, joissa esim. koira hyökännyt raatelemaan lasta, pystyisin tappamaan sen koiran siihen paikkaan. Nostaisin ilmaan ja paiskaisin asfalttiin ja vaikka vielä hyppäisin pään päälle, jotta menisi kallo pirstaleiksi. Tai potkasisin koiraa armotta ja lujaa, mikäli ei irrottaisi otettaan. Huom, pidän koirista, mutten säälisi, jos kävisi lapseni kimpuun.
Jos aikuinen ihminen tekisi jotain lapselleni, en lepäisi, ennen kuin tämä ihminen olisi maksanut siitä suoraa minulle. Vaikka hengellään..
Jaksaisin odottaa sen hetken, mitä Suomessa kestää vapautua vankilasta.
Kommentit (39)
Tuskin pärjäisit pitbullia vastaan. Se raatelisi sinut ja lapsen.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:52"]
Kuulostat hyvin häiriintyneeltä ja kostonhimoiselta, eläimellisen raa'alta.
Toivottavasti sulla ei ole oikeasti lapsia...
Juu, voisin puolustaa lastani. Mutten tappaa huvin vuoksi edes eläintä. Vain pahimman estää, mutta en hyppisi kalloja murskaksi tai ettisi vankilasta päässyttä koston janosena.
[/quote] Minusta on häiriintyneempää, jos ei odottaisi vankilasta päässyttä kostonjanoisena.
[/quote]
Kannattaa ap muistaa, että vaikka sinulla selvästikin on vakavasti kusta päässä, niin ei kannata aina kaivaa verta nenästään. Jos heittäisit mun koirani maahan ja hyppisit sen päällä, niin vetelisin sua niin turpaan, että itkemällä et siitä selviäisi. Aivan sama oletko nainen, mies ja miten vakavasti päässäsi on kusta :)
[/quote]
Mikä saatanan pelle sinä olet? Sinun koirasi raatelisi ap:n lapsen, ja sinä vetelisit ap:tä turpaan siksi, että kehtaa koskea koiraasi? Kuka täällä on häiriintynyt?
[/quote]
Kuka vitun idiootti edes puhuu koiran päällä hyppimisestä ja kallon hajottamisesta. Luulin keskustelevani vauva.fi sivulla, enkä Alibin keskustelupalstalla...
Riippuu tilanteesta. Jos valittavana olisi joko lapsen henki tai uhkaajan henki, niin kuka nyt ei olisi valmis siinä tilanteessa tappamaan sitä uhkaajaa? Jos tilanteesta voisi selvitä tappamatta, niin sitten jäisi kyllä tappohommat välistä. Eli jos hullu murhaaja juoksisi lapseni perässä puukon kanssa ja minulla olisi ase, niin tähtäisin puukkotyyppiä mielummin jalkaan, en kuolettavasti päähän. Jos taas sillä tyypillä olisi nappi, jota painamalla lapseeni kiinnitetty pommi räjähtää, niin sitten ampuisin päähän, sillä jalkaan ampumalla pystyisi edelleen painamaan sitä nappia.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:08"]
Mulla on ap 80kg painava bullmastifi. Haluatko tulla ottamaan harjoitusottelun sen kanssa, jos vaikka joskus joudut tositoimiin :D
[/quote] Jollain tavalla se elukka kärsisi, se on varma. :) En pelkää isoja koiria, itse olen omistanut kolme saman painoista taskandoggia.Toivottavasti ruma kuolanaamasi on koulutettu.
Jos vihainen koira kävisi lapseni kimppuun, menisin tietenkin väliin ja tarvittaessa löisin/potkaisisin/vääntäisin koiralta suun auki, jotta irrottaa lapsestani, mutten todellakaan jäisi hyppimään eläimen päälle tms. vaan ottaisin lapsen syliin ja lohduttaisin hätääntynyttä lasta tottakai ja tarvittaessa soittaisin ambulanssin/poliisin.
Jos joku ihminen (pedofiili tms.) tekisi pahaa mun lapselleni, niin mä luottaisin siihen, että mieheni (lapsen isä), lapsen kummit, sedät ym. miespuoliset läheiset hirttäis tän pedofiilin munistaan ja hävittäis jäljet niin, ettei kukaan koskaan saa tietää mitä sillekin hullulle on mahtanut käydä. Itse en uskoisi pystyväni satuttamaan toista ihmistä, vaikka haluaisin, joten olisi pakko laittaa miehet asialle :/
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:52"]
Kuulostat hyvin häiriintyneeltä ja kostonhimoiselta, eläimellisen raa'alta.
Toivottavasti sulla ei ole oikeasti lapsia...
Juu, voisin puolustaa lastani. Mutten tappaa huvin vuoksi edes eläintä. Vain pahimman estää, mutta en hyppisi kalloja murskaksi tai ettisi vankilasta päässyttä koston janosena.
[/quote] Minusta on häiriintyneempää, jos ei odottaisi vankilasta päässyttä kostonjanoisena.
[/quote]
Kannattaa ap muistaa, että vaikka sinulla selvästikin on vakavasti kusta päässä, niin ei kannata aina kaivaa verta nenästään. Jos heittäisit mun koirani maahan ja hyppisit sen päällä, niin vetelisin sua niin turpaan, että itkemällä et siitä selviäisi. Aivan sama oletko nainen, mies ja miten vakavasti päässäsi on kusta :)
[/quote]
Mikä saatanan pelle sinä olet? Sinun koirasi raatelisi ap:n lapsen, ja sinä vetelisit ap:tä turpaan siksi, että kehtaa koskea koiraasi? Kuka täällä on häiriintynyt?
[/quote]
Kuka vitun idiootti edes puhuu koiran päällä hyppimisestä ja kallon hajottamisesta. Luulin keskustelevani vauva.fi sivulla, enkä Alibin keskustelupalstalla...
[/quote]Kuule av palstalla on muutenkin häiriintyneitä aloituksia, joten ajattelin, ttei omani siinä paljon painaisi (esim pelastaisitko koirasi vai naapurin lapsen.) En aloittanut ketjua, mutta ihan hitosti häiriintyneitä siellä väitti pelastavansa koiransa. Ap
entä jos joku ajaa autolla tai mopolla kolhien lasta? tapat?
Entä jos sisaruksilla on verinen riita? tapat molemmat?
On hulluja tällä palstalla. Jos koira uhkaisi raadella lapsenne niin on väärin puolustautua?
Normaali äiti käyttäytyisi tilanteessa juuri niin kuin ap.eli kävisi koiran kimppuun alkukantaisella raivolla. Lyhyeksi olisi jäänyt ihmiskunnan taru jos ei jälkeläisiä olisi puolustettu.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:17"]
[/quote]Lukisit aloituksen tarkemmin. Siinä puhutaan aikuisistaja lapsen uhkaamisesta.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:24"]
[/quote]Lukisit aloituksen tarkemmin. Siinä puhutaan aikuisistaja lapsen uhkaamisesta.
[/quote]
Luin. Mietin vain missä kaikissa tilanteissa tapat :D
Koira jota vastaan pystyt puolustamaan on niin pieni ettei se pysty tappamaan lastasi vai pidätkö teräaseita aina valmiudessa?
Sitten jos huomaat miehen puhuvan lapsellesi niin puukotat hänet??
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:53"]
Enpä usko et ap pystyisi tuohon kunhan netissä huutelee
[/quote]Sanoin todennäköisesti kyllä. Oikeastiko on niin, että joku pystyisi tumput suorina katsomaan, miten esim koira raatelee omaa lasta? Minusta se on pelottavaa. Itse en katselisi, en sekuntiakaan. Koiralta olisi henki pois. Se on aivan varma.
[/quote]
No henki sit pois vaan miksi helvetissä sitä pitäis ilmassa pyöritellä ja polkea katuun?
Pystyisin tarvittaessa tappamaan joko ihmisen tai eläimen täysin tunteettomasti. Olen jopa koulutettu siihen. Toivottavasti sellaista tilannetta ei tule eteen.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:24"]
[/quote]
Luin. Mietin vain missä kaikissa tilanteissa tapat :D
Koira jota vastaan pystyt puolustamaan on niin pieni ettei se pysty tappamaan lastasi vai pidätkö teräaseita aina valmiudessa?
Sitten jos huomaat miehen puhuvan lapsellesi niin puukotat hänet??
[/quote]Pienikin koira saa pahoja vammoja lapselle. Keskikokoinen koira kykenee vaikka pienen lapsen tappamaan. Puhun tilanteessa, jossa lapsen henki ja terveys on vakavassa vaarassa, eikä kyseessä ole vahinko. Jonkin 50 kiloisen koiran jaksan helposti nostaa ilmaan.
Jos minun lastani satuttaisi joku tahallisesti, niin sitä raivonmäärää, joka sisälläni heräisi, ei hillitsisi mikään. Nyt opin av:lta, että on häiriintyyttä kokea pohjatonta raivoa, jos joku satuttaisi lastani :D
Nää on näitä uhoiluja. Harvoinpa osuu silmään uutisia naisista, jotka ovat tappaneet suojatessaan lapsiansa. Ja lapsia tapetaan ja koirat niitä pureskelee.
Sen sijaan näkee uutisia, että joku nainen on tappanut lapsensa/lapsen noin niin kuin muuten vain. Esim. kun uusi poikaystävä ei ole lapsista välittänyt tai sen uuden poikaystävän lapsi on niin vtun ärsyttävä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:15"]
Jos vihainen koira kävisi lapseni kimppuun, menisin tietenkin väliin ja tarvittaessa löisin/potkaisisin/vääntäisin koiralta suun auki, jotta irrottaa lapsestani, mutten todellakaan jäisi hyppimään eläimen päälle tms. vaan ottaisin lapsen syliin ja lohduttaisin hätääntynyttä lasta tottakai ja tarvittaessa soittaisin ambulanssin/poliisin.
Jos joku ihminen (pedofiili tms.) tekisi pahaa mun lapselleni, niin mä luottaisin siihen, että mieheni (lapsen isä), lapsen kummit, sedät ym. miespuoliset läheiset hirttäis tän pedofiilin munistaan ja hävittäis jäljet niin, ettei kukaan koskaan saa tietää mitä sillekin hullulle on mahtanut käydä. Itse en uskoisi pystyväni satuttamaan toista ihmistä, vaikka haluaisin, joten olisi pakko laittaa miehet asialle :/
[/quote]
Jos joku ns. taistelukoirarotu hyökkää sinun tai läheisesi päälle, niin älä nyt ihmeessä kuvittelekaan, että pystyisit lyömään tai vääntämään siltä suun auki. Ei toivoakaan. Tuossa tilanteessa taistellaan hengestä, eli koiran silmät puhkotaan, sen kurkku murskataan tai revitään auki, jalat ja kaikki muutkin mahdolliset luut katkotaan (omaa ruumiinpainoa hyödyntäen) jne. Kaikki tämäkin siis vain sillä oletuksella, että pystyt tuohon eikä koira saa sinua hengiltä ensin. Olen muuten itse koiraihminen, eli en todellakaan toivo joutuvani (tai että kukaan muukaan joutuisi) tuohon tilanteeseen.
Aikuista en varmaankaan pystyisi surmaamaan.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:15"]
[/quote]
Tyypillinen nainen.
Mulla on ap 80kg painava bullmastifi. Haluatko tulla ottamaan harjoitusottelun sen kanssa, jos vaikka joskus joudut tositoimiin :D