Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulet, pystyisitkö tappamaan

Vierailija
15.06.2014 |

jonkun tai jonkin, joka uhkaisi lastasi silmiesi alla?

Toivottavasti yksikään meistä ei joudu ikinä tilanteeseen, mutta tuliphan spekuloiduttua tällaistakin asiaa.

Itse vastaan, että hyvin todennäköisesti kyllä. Tarinoita, joissa esim. koira hyökännyt raatelemaan lasta, pystyisin tappamaan sen koiran siihen paikkaan. Nostaisin ilmaan ja paiskaisin asfalttiin ja vaikka vielä hyppäisin pään päälle, jotta menisi kallo pirstaleiksi. Tai potkasisin koiraa armotta ja lujaa, mikäli ei irrottaisi otettaan. Huom, pidän koirista, mutten säälisi, jos kävisi lapseni kimpuun.

Jos aikuinen ihminen tekisi jotain lapselleni, en lepäisi, ennen kuin tämä ihminen olisi maksanut siitä suoraa minulle. Vaikka hengellään..
 Jaksaisin odottaa sen hetken, mitä Suomessa kestää vapautua vankilasta.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

spekuloitua, tarkoitin. :D Ap.

Vierailija
2/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais varmaan harkita ammattiavun hakemista. Toi mitä juuri luin, ei todellakaan kuulosta normaalilta :D Taidat olla melko pahasti tärähtynyt :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan eläinrääkkäjä

Vierailija
4/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten elämä on mielestäni paljon tärkeämpi kuin ihmisten, paskapää ihmiset on tuhonneet maapallon!

Vierailija
5/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hyvin häiriintyneeltä ja kostonhimoiselta, eläimellisen raa'alta.

Toivottavasti sulla ei ole oikeasti lapsia...

Juu, voisin puolustaa lastani. Mutten tappaa huvin vuoksi edes eläintä. Vain pahimman estää, mutta en hyppisi kalloja murskaksi tai ettisi vankilasta päässyttä koston janosena. 

Vierailija
6/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tärähtänyttä siinä on suojella omaa lastaan? Eikä tämä tyhjästä pompannut. Onhan mediassa kaiken aikaa lapsiin kohdistuneita julmuuksia. Siitä heräsi vain ajatus, että oman lapseni kimppuun ei käytäisi ilman seurauksia.

Eläinrääkkääjä? No, voi siitä niinkin ajatella. Koira kokisi raivoni ja pahasti ko tilanteessa.

Vierailija
7/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko et ap pystyisi tuohon kunhan netissä huutelee

Vierailija
8/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:52"]

Juu, voisin puolustaa lastani. Mutten tappaa huvin vuoksi edes eläintä. Vain pahimman estää, mutta en hyppisi kalloja murskaksi tai ettisi vankilasta päässyttä koston janosena. 

[/quote] Minusta on häiriintyneempää, jos ei odottaisi vankilasta päässyttä kostonjanoisena.

Vierailija
9/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:53"]

Enpä usko et ap pystyisi tuohon kunhan netissä huutelee

[/quote]Sanoin todennäköisesti kyllä. Oikeastiko on niin, että joku pystyisi tumput suorina katsomaan, miten esim koira raatelee omaa lasta? Minusta se on pelottavaa. Itse en katselisi, en sekuntiakaan. Koiralta olisi henki pois. Se on aivan varma.

Vierailija
10/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:54"]

[/quote] Minusta on häiriintyneempää, jos ei odottaisi vankilasta päässyttä kostonjanoisena.

[/quote]

Kannattaa ap muistaa, että vaikka sinulla selvästikin on vakavasti kusta päässä, niin ei kannata aina kaivaa verta nenästään. Jos heittäisit mun koirani maahan ja hyppisit sen päällä, niin vetelisin sua niin turpaan, että itkemällä et siitä selviäisi. Aivan sama oletko nainen, mies ja miten vakavasti päässäsi on kusta :)

Vierailija
11/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin tappaa teistä kenet tahansa. Ei siinä sen kummempia tuntemuksia syntyisi. Keitä te muka olette? Maailma pyörii ilman teitä ja tavismitättömyyksiänne huomattavasti kepeämmin. Kaikki samaa paskaa.

Vierailija
12/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo aika häiriintynyttä et aloittaja näkee vain kaksi vaihtoehtoa, seisomisen katselemassa ja toisen tappamisen.

Siinä välissä on sellainenkin vaihtoehto, kuin puolustautuminen. Se ei edellytä tappamista. Koirakin lähtee yleisesti ottaen kyllä pois kunnon kipua kohdistaessa arkoihin paikkoihin. Sen kallon päällä ei suinkaan tarvitse hyppiä. 

Eikä ole mitään järkeä hommata itseään vankilaan jonkun vankilasta päässseen takia kostonjanossa. Ei se lapsi sua siitä koskaan kiittäisi.

Tuollainen vihamielinen suhtautuminen ja aggressio on häiriintynyttä. 

Vierailija
13/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä jos mentäisiin kysymyksen sisälle asenteella bulgarialainen mafia? Eli jos joku ihminen tekisi pahaa lapsellesi, niin sekä väärintekijä että hänen sukulaiset saisivat multaa päällensä? Kasvattaisiko tuommoinen lähestymistapa perheissä velvollisuudentunnetta, oikeamielisyyttä, pelkoa...mitä?

Vierailija
14/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Miksi toivot, ettei minulla olisi lapsia? Olen ihan tavallinen, työssä käyvä, rikosrekisteritön, kaikkien kanssa toimeen tuleva. Ainoastaan silloin, jos lapseni kimppuun kävisi joki/jokin, se joku/jokin ei siitä selviäisi. Mitä pahaa sinä näet siinä? MItä pahaa näet esimerkiksi siinä, jos Eerikan äiti tekisi kuvaamani asiat lapsensa kiduttajille?

Kummasti aina ollaan huutamassa, että pitäisi kokea sama, mutta sitten minun kaltaistani sanotaan häiriintyneeksi :D

Vierailija
15/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:54"]

[/quote]

Kannattaa ap muistaa, että vaikka sinulla selvästikin on vakavasti kusta päässä, niin ei kannata aina kaivaa verta nenästään. Jos heittäisit mun koirani maahan ja hyppisit sen päällä, niin vetelisin sua niin turpaan, että itkemällä et siitä selviäisi. Aivan sama oletko nainen, mies ja miten vakavasti päässäsi on kusta :)

[/quote] No se olisi matsi sitten. Jos koirasi raatelisi lastani (en puhu nyt näykkäisystä) niin piskisi olisi märkä läntti maassa ja kengänpohjissani :)

Vierailija
16/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoli puolustaessaan lastaan.

Kyllä minäkin väliin menisin, en hengiltä saisi, mutta toivoisin, etten minäkään kuolisi.

Vierailija
17/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, mutta koiraa en paiskaisi maahan koska koira tuosta tuskin välittäisi ja olisi nopeasti ylhäällä, lisäksi siinähän lentäisi lapsi myös. Ottaisin kurkusta kiinni, ja yrittäisin irrottaa lapsesta.

Vierailija
18/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:54"]

[/quote]

[/quote]

Mikä saatanan pelle sinä olet? Sinun koirasi raatelisi ap:n lapsen, ja sinä vetelisit ap:tä turpaan siksi, että kehtaa koskea koiraasi? Kuka täällä on häiriintynyt?

Vierailija
19/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilassa on ihmisiä jotka pystyvät tähän. Luultavasti kuka tahansa pystyisi tappamaan jos teoilla ei olisi seuraksia. Onhan meistä kaikista koulutettu tappajia. Pakon tullessa puolustetaan.

Vierailija
20/39 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan ison koiran itse ja olen henkeen ja vereen ns. koiraihminen. Jos niin epätodennäköisesti kuitenkin kävisi, että koirani jostain syystä hyökkäisi lapsen kimppuun, niin todellakin saa ja pitää puolustautua! Olen tällöin itse epäonnistunut kasvatustyössäni ja koira on vaaraksi yhteiskunnalle.

Ja loppu kommentti: jos koira hyökkää vihaisesti päin, levittäkää kätenne ja karjaiskaa niin lujaa kuin keuhkoista lähtee. Koira vähintäänkn hämmentyy, jolloin saa lisäaikaa miettiä jatkotoimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme