Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EURO 2020 - SUOMI - BELGIA

Vierailija
21.06.2021 |

Äääääää apuva 🙈

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan Suomi palloa edes puolen kentän toiselle puolelle? Belgia voittaa 4-0

Vierailija
22/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt sormenkynnet leikkaamatta että voin tänään syödä ne. Kävin myös juuri äsken kakalla ettei tule housuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä lupaan jos Suomi voittaa? Jotain kauheaa.

Juosta alastomana Tampereen rautatieaseman ympäri nokkahuilua soittaen?

Vierailija
24/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Suomi.

Vierailija
25/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele poijat, nuotin vierestä, mutta ei se mitään!

Vierailija
26/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ainoa Suomen pisteiden ottamista puoltava asia olla historia. Belgia ei ole voittanut Suomea kymmeniin vuosiin.

Tämä on itseasiassa tilastofakta. Tosin Belgian joukkue ei tosin ole ollut nykypäivän kokoonpanossa ennen.

Vierailija
27/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetääks toi Arajuuri jotain Nutellaa päivät pitkät vai miten se jaksaa aina olla noin hymyilevä tsemppari? :D

Vierailija
28/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasapelillä Suomi menisi jatkoon eli 0-0 lähdetään pelaamaan 🤔

Niinhän sitä kuvittelisi että tuota kannattaisi tavoitella. Mutta mitähän Suomen valmentaja aikoo? Paljon hän on saanut aikaiseksi, mutta heikkoutensa hänelläkin on. Hänellä vaikuttaa olevan sellainen luonnevika että hän ei ikinä lähde hakemaan 0-0 tulosta, vaan jokaisessa pelissä hän tahtoo että Suomen joukkue "yrittää ihan oikeasti pelata, yrittää myös hyökätä". Ihan tosi: se on luonnevika. Joskus pitäisi osata olla yrittämättä!

EM-karsinnoissa Italiaa vastaan tuo luonnevika näkyi. Siinä oltaisiin voitu saada 0-0. Tai oltaisiin voitu hävitä vain 0-1. Mutta ei. Piti yrittää ja yrittää ja yrittää. Ja niinpä sitten hävittiin 0-2. Ei se onneksi karsinnoissa lopulta haitannut kun päästiin kisoihin kuiteskin, mutta nyt ei kyllä ole varaa väkisin yrittämiseen.

Kyllä tietysti yritetään voittaa jos mahdollista, mutta jos peli Tanskaa vastaan ei ollut sitä että yritetään hakea 0-0 niin en tiedä mikä on. Totta kai silloin yritetään hyökätä kun voidaan, eikä voida kauheasti luottaa siihen että oma maali pysyy puhtaana, mut veikkaan että erittäin puolustusvoittoinen taktiikka nähdään tänäänkin.

Tanskaa vastaan? Mä kyllä käsitin tuon pelin toisin. Tosi alhaalla Suomi oli melkein koko ajan, mutta ei siksi että oltaisiin haluttu pysyä alhaalla. Vaan ihan vain siksi ettei Suomi kaikesta yrittämisestä huolimatta osannut nostaa palloa ylös. Puolustajat yrittivät pitkillä avauksilla saada palloa hyökkääjille ja se epäonnistui melkein aina joten niinpä sitten oltiin jumissa alhaalla. Ei todellakaan etukäteen ollut valmentaja päättänyt että pelataan sillä lailla.

No toki se oli Tanskan hyvyyttä myös, mutta toltahan se näyttää kun haetaan 0-0. Pelataan pitkää yksinäisille hyökkääjille ja muuten joka jätkä pallon alla. Miltä se sitten näyttäisi jos lähdettäis hakemaan 0-0? Ei edes olisi niitä hyökkääjiä kärjessä ja annettaisiin aina pallo vaan Tanskan veskarille että hyökätkäähän uudestaan??

Vierailija
29/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuo Lukaku pelottaa. Ettei tee hattutemppua :/

Vierailija
30/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivittavasti ei tule teurastus.

Vierailija
31/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tsemppaatte jätkät. Se riittää ja jos sillä pääsee jatkopeleihin niin aina parempi.

Vierailija
32/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu tosiasia on, että Suomi joutuu nyt elämänsä pyöritykseen. Tanska - Belgia pelissä se nähtiin mitä siitä seuraa kun puolitoista peliä vaihtopenkillä huilanneet maailmantähdet päästettiin irti. Jälki oli jäätävää. De Bruyne ja kumppanit siis nyt jo avauksessa mukana. Jos tästä jollain ihmeen fagiiritempulla 0-1 tappiollakin selvittäisiin, niin se olisi valtaisia jättiyllätys.

Vierailija
33/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukku ylös jos sinäkin toivot belgian komistusten voittavan pelin!

Mä näin niiden rivissä vain kolme komeaa.

Vierailija
34/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomijunttien takia parempi kun huuhkajat häviävät, en kestä sitä juoppojen miesten juhlimista

Vierailija
35/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JES HUUHKAJAT POLVISTUI!! 👍🏾💪

Vierailija
36/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan aina inhonnut jalkapalloa, enkä todellakaan ole halunnut vapaaehtoisesti katsoa ensimmäistäkään peliä. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta tässä sitä taas katsotaan jalkapalloa ja oikeasti jopa mielenkiinnolla :D 

Vierailija
37/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivittavasti ei tule teurastus.

Pahoin pelkään. 

Vierailija
38/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan aina inhonnut jalkapalloa, enkä todellakaan ole halunnut vapaaehtoisesti katsoa ensimmäistäkään peliä. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta tässä sitä taas katsotaan jalkapalloa ja oikeasti jopa mielenkiinnolla :D 

Kuningaslaji koukuttaa. The beautiful game ☝️

Vierailija
39/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä helle, miten ne jaksaa tuossa kuumuudessa.

Nuoret ja terveet? Mieti vanhuksia kaupunkikodeissaan, joista ei pääse mihinkään, ellei joku auta.

Vierailija
40/148 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perkele poijat, nuotin vierestä, mutta ei se mitään!

Kamara taas mulkoili epäluuloisesti. :O Ei taida paljon suomalaisuus kiinnostaa sierraleonilaista. 

Sinä se jaksat :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi