Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni ei tiedä että olen jättänyt hänet, miten kertoa?

Vierailija
15.06.2014 |

Kävi siis niin, että petin naistani työkaverini kanssa muutama viikko sitten. En varsinaisesti kadu tekoani, mutta omatunto kolkuttaa silti sen verran, etten voi jatkaa suhdetta. En kuitenkaan voi kertoa pettämisestä naiselle, sillä se aiheuttaisi kummallekin vain turhaa mielipahaa - naiseni varmaan murtuisi täysin ja minä joutuisin kuuntelemaan raivoamista (jonka sinänsä olisin kyllä ansainnut). En halua satuttaa häntä tällä tiedolla, sillä hän on ollut minulle niin hyvä tyttöystävä kuin mahdollista.

Suurin ongelma tällä hetkellä on se, että olen jo tavallaan eronnut hänestä, mutta hän ei itse tiedä sitä vielä. Minulla luki aiemmin facebookissa että olen parisuhteessa, nyt siellä lukee että olen sinkku. Tyttöystäväni (tai siis oikeastaan ex) ei ole facessa eikä täten tiedä erostakaan. Tuntuu pahalta, että fb-kaverinikin perheen ja läheisten ystävien lisäksi tietävät ennen häntä, mutta en vain pysty kertomaan... Meidän olisi tarkoitus nähdä nyt parin päivän päästä kun hän tulee ulkomailta, mutten tiedä pystynkö silloinkaan paljastamaan mikä on tilanne. Osaatteko yhtään auttaa - mitä kerron ja miten? Yritänkö nyt vain kerätä rohkeutta ja soittaa tai laittaa viestiä heti, kerronko kasvotusten kun tapaamme vai mietinkö vielä? Ja mitä ihmettä voin keksiä eron syyksi, että se kuulostaisi uskottavalta, kun en voi oikeaa syytä paljastaa? Meillä on mennyt muuten niin hyvin enkä halua, että tyttöystäväni luulee, että hänessä olisi jotain vikaa. Hän ei olisi voinut tehdä mitään toisin.

Kyllä, tiedän että tein väärin ja että pitäisi kertoa pettämisestä, mutta asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia. En siis kaipaa haukkuja vaan ihan oikeita käytännön neuvoja.

M34

Kommentit (541)

Vierailija
41/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä kerro ollenkaan. Katoa vaan.

Vierailija
42/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä jätkä kun ei pillu kelpaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sitä vaan erottiin tai mentiin yhteen ja sillä selvä. Nykyään kaikki siirrot pitää "jakaa" somessa yleisön edessä. Ei sun ruikkupaska elämä nyt niin kiinnostavaa ole, että sitä pitää levitellä joka puolella.

Vierailija
44/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 17:50"]

Kävi siis niin, että petin naistani työkaverini kanssa muutama viikko sitten. En varsinaisesti kadu tekoani, mutta omatunto kolkuttaa silti sen verran, etten voi jatkaa suhdetta. En kuitenkaan voi kertoa pettämisestä naiselle, sillä se aiheuttaisi kummallekin vain turhaa mielipahaa - naiseni varmaan murtuisi täysin ja minä joutuisin kuuntelemaan raivoamista (jonka sinänsä olisin kyllä ansainnut). En halua satuttaa häntä tällä tiedolla, sillä hän on ollut minulle niin hyvä tyttöystävä kuin mahdollista.

Suurin ongelma tällä hetkellä on se, että olen jo tavallaan eronnut hänestä, mutta hän ei itse tiedä sitä vielä. Minulla luki aiemmin facebookissa että olen parisuhteessa, nyt siellä lukee että olen sinkku. Tyttöystäväni (tai siis oikeastaan ex) ei ole facessa eikä täten tiedä erostakaan. Tuntuu pahalta, että fb-kaverinikin perheen ja läheisten ystävien lisäksi tietävät ennen häntä, mutta en vain pysty kertomaan... Meidän olisi tarkoitus nähdä nyt parin päivän päästä kun hän tulee ulkomailta, mutten tiedä pystynkö silloinkaan paljastamaan mikä on tilanne. Osaatteko yhtään auttaa - mitä kerron ja miten? Yritänkö nyt vain kerätä rohkeutta ja soittaa tai laittaa viestiä heti, kerronko kasvotusten kun tapaamme vai mietinkö vielä? Ja mitä ihmettä voin keksiä eron syyksi, että se kuulostaisi uskottavalta, kun en voi oikeaa syytä paljastaa? Meillä on mennyt muuten niin hyvin enkä halua, että tyttöystäväni luulee, että hänessä olisi jotain vikaa. Hän ei olisi voinut tehdä mitään toisin.

Kyllä, tiedän että tein väärin ja että pitäisi kertoa pettämisestä, mutta asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia. En siis kaipaa haukkuja vaan ihan oikeita käytännön neuvoja.

M34

[/quote]

Älä jätä. Jatka parisuhdetta ja nussi salaa työkaveriasi. Saat kaksi yhden hinnalla

Vierailija
45/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:24"]

Väitättekö te ihan totta että joku "tarvitsen omaa aikaa ja tilaa, suhteessa oleminen ahdistaa" -selitys satuttaa enemmän kuin se, että paljastaa pettäneensä? Jos nainen ei jotain asiaa tiedä se ei voi myöskään satuttaa, tajuatteko.

AP

[/quote]

Väitän tosissani, että sinunkaltaisesi linnunaivoilla varustettu yksilö ei sitä ymmärrä, eikä koskaan tule ymmärtämään. Paljon vähemmän satuttaa, kun saa tietää jonkun konkreettisen syyn. Ja se konkreettinen syy tässä on se, että olet paatunut häntäheikki, goodbye ja adios!

[/quote]

Jos tärkeintä on vain saada kuulla joku konkreettinen syy, niin voinhan minä keksiäkin jonkun konkreettisen syyn paljastamatta kuitenkaan sitä oikeaa? Sanon esim, että olen ihastunut toiseen. Ja miksi te haukutte tuohon tyyliin joka viestissä, enhän minä teitä ole pettänyt?

AP

[/quote]

Nyt kyllä trollailet ihan huolella. Kai tiedät, että ihastuminen toiseen satuttaa enemmän kuin pelkkä seksi toisen kanssa?

Vierailija
46/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän tulee ulkomailta? Tuleeko tapaamaan sinua vai onko ollut jollain reissulla ja siksi tulee ulkomailta?

Olisi meinaan superperseestä jos hän matkustaa ulkomailta luoksesi vain ja ainoastaan sun takiasi ja sitten dumppaat. Soita ja anna mahdollisuus perua matka jos noin on.

Vierailija
47/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan numeroa 34.

Minusta syy on se, ettet halua sitoutua vielä vaan haluat sinkkuilla. Kerro se, jos et millään pysty pettämistä kertoa. Mutta älä kerro mitään, että puoliso ahdistaa sinua, silloinhan syytät häntä!! Ja hän pohtii lopun ikäänsä, mitä teki väärin.

Vierailija
48/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pettäminen on väärin ! Parisuhde on vain ja ainoastaan kahden ihmisen liitto, jos ei toisin ole sovittu.  Ja odotitko, että joku taputtaa sinua päähän "Hyvä poika ? " Olet kyllä hiukan yksinkertainen kuin tuollaisia perään kyselet.

Ja nyt kun siinä pohdit, mitä tyttöystävällesi sanot, niin mitä sinä tänne alunperinkään kirjoitit, kun asenne on niin outo ?

Vierailija
49/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:24"]

Väitättekö te ihan totta että joku "tarvitsen omaa aikaa ja tilaa, suhteessa oleminen ahdistaa" -selitys satuttaa enemmän kuin se, että paljastaa pettäneensä? Jos nainen ei jotain asiaa tiedä se ei voi myöskään satuttaa, tajuatteko.

AP

[/quote]

Väitän tosissani, että sinunkaltaisesi linnunaivoilla varustettu yksilö ei sitä ymmärrä, eikä koskaan tule ymmärtämään. Paljon vähemmän satuttaa, kun saa tietää jonkun konkreettisen syyn. Ja se konkreettinen syy tässä on se, että olet paatunut häntäheikki, goodbye ja adios!

[/quote]

Jos tärkeintä on vain saada kuulla joku konkreettinen syy, niin voinhan minä keksiäkin jonkun konkreettisen syyn paljastamatta kuitenkaan sitä oikeaa? Sanon esim, että olen ihastunut toiseen. Ja miksi te haukutte tuohon tyyliin joka viestissä, enhän minä teitä ole pettänyt?

AP

[/quote]

Konkreettinen syy ei ole sama asia kuin valhe. Miten moraalisesti köyhä voi ihminen olla, jos ei tätä tajua.

Vierailija
50/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas nainen kun pääsee susta eroon. Voisko teidät idiootit jotenki korvamerkitä että tajutaan vältellä?

Vierailija
51/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiin nro 42: Olen 34-vuotias ja kohta tulisi suhtessa 4 vuotta täyteen. Tuo kirje oli ihan hyvä idea, täytyy vain keksiä että mitä siihen sitten kirjoittaisi. Kuulostaa varmasti siltä, että sinkkuelämä olisi minua varten, mutta tuskinpa. Ei sinkkuna pysty luomaan keneenkään sellaista sidettä kuin kumppaaniin ja minä kaipaan sitäkin, pelkkä seksi ei riitä. Täytyy varmaan etsiä joku toinen nainen ja toivoa, ettei vastaavia tilanteita enää tulisi.

Vierailija
52/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei varmasti ole 34 v., vaan pikemminkin joku ylilaudan teinipojista.

Vierailija
53/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun joku kysyi, niin hän oli reissussa parin kaverinsa kanssa ja tulee pian kotiin.

AP, kuten viestin 53 kirjoittajakin

Vierailija
54/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hölmöys. Ajatteleeko ja käyttäytyykö joku aikuinen todella noin? Tietenkin kerrot naisystävällesi mahdollisimman pian, että et halua jatkaa seurustelua. Pettämisestä et sano mitään. Jos hän kysyy syytä, sanot vain, ettei ole mitään erityistä syytä, vaan sinulla vain ei ole enää tarpeeksi syviä tunteita häntä kohtaan. Ja toki sanot tämän kasvotusten, kuten aikuiset tekevät.

Vierailija
55/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:48"]

Voi hölmöys. Ajatteleeko ja käyttäytyykö joku aikuinen todella noin? Tietenkin kerrot naisystävällesi mahdollisimman pian, että et halua jatkaa seurustelua. Pettämisestä et sano mitään. Jos hän kysyy syytä, sanot vain, ettei ole mitään erityistä syytä, vaan sinulla vain ei ole enää tarpeeksi syviä tunteita häntä kohtaan. Ja toki sanot tämän kasvotusten, kuten aikuiset tekevät.

[/quote]

Aikuiset valehtelevat? Voi hölmöys sinunkin kanssasi.

Vierailija
56/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että jos mies kertoo pettäneensä niin silloin nainen ei etsi syitä itsesään?!?! Mutta jos kertoo ettei rakasta, niin nainen etsii syitä itsestään?! Hei, ei naiset nyt niin noin tyhmiä ole - ja joku nainen etsii AINA syitä itsestään, joku toinen taas jo tajuaa ettei ole vastuussa toisen ihmisen tunteista. En rakasta enää, on täysin hyvä syy jättää!!!!

Vierailija
57/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuit tuosta, että konkreettinen syy vaaditaan ja sanoit, että voisit valehdella ihastuneesi toiseen. Pysyisikö muka sinulla pokka toisen kysyessä, että ootko harrastanut seksiä sen toisen kanssa/pettänyt jollain tapaa. 

Ymmärrän osin, mikset halua pettämisestä kertoa. Se sattuu aivan maan helvetillisesti (kokemusta on), mutta ei kuitenkaan ikuisuuksia. Tekään ette ole olleet niin pitkää yhdessä etteikö voisi kuvitella naisen pääsevän elämässään eteenpäin oikean syyn ja totuuden kanssa. 

Oletko osin vähän paniikkinappulaa turhaa painamassa, jos olet typeryyksissäsi hänestä eronnut esimerkiksi facebookissa? Miksi ihmeessä? Ihan lapsellista ja kaikenlisäksi pettämisen päälle äärimmäisen loukkaavaa käytöstä. Jos nyt yrittäisit edes korjata vähän omia virheitäsi niin selkä suorana nyt kannat loput jutusta harteillasi niin kuin ne ovat.

Kerro totuus, eipähän jää ketään kalvamaan menneisyys.

Vierailija
58/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:45"]

Viestiin nro 42: Olen 34-vuotias ja kohta tulisi suhtessa 4 vuotta täyteen. Tuo kirje oli ihan hyvä idea, täytyy vain keksiä että mitä siihen sitten kirjoittaisi. Kuulostaa varmasti siltä, että sinkkuelämä olisi minua varten, mutta tuskinpa. Ei sinkkuna pysty luomaan keneenkään sellaista sidettä kuin kumppaaniin ja minä kaipaan sitäkin, pelkkä seksi ei riitä. Täytyy varmaan etsiä joku toinen nainen ja toivoa, ettei vastaavia tilanteita enää tulisi.

[/quote]

Voi mikä tahdoton tallukka ja huomiohuora! Laiva ajelehtii ilman kapteenia. Valot palaa, mutta ketään ei kotona.

Vierailija
59/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot. En ole koskaan ymmärtänyt miehiä jotka käyttävät kumppanistaan nimitystä naiseni...

Vierailija
60/541 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:39"]No älä kerro ollenkaan. Katoa vaan.

[/quote]

Näinhän miehet (pojat) aina tekee!!! En ihmettele enää mitään miehissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi