Jos näet julkkiksen kaupassa, no esim. Heikki Paasosen niin tervehditkö sitä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena näin kerran Matti Vanhasen kassajonossa (oli silloin pääministeri) nii pikkasen hymyilytti kun vilkaisin hänen ostoksiaan: osti halpaa ruisleipää ja B-luokan makkaraa. Luulis ny et hänen palkoillaan olis varaa ostaa vähän parempilaatuista muonaa.
Merja Vanhanenhan sanoi aikoinaan kun erosivat, että ero on harmaan pariskunnan harmaa ero, ja varmasti tiesi mistä puhui. Oli ilmiselvä piikki Matille, seksi tuon Matin kanssa on varmasti tooooodella tylsää. Matti on kuiva mies ja saakelin nuuka. Eikä taatusti syö kun ruokia joita on lapsuudessa syönyt. Coca-Cola lienee ollut ainoa myönnytys nykyajalle.
Merjanhan alkoi elää vasta erottuaan Matista. Mitenhän se Hannele viitsii tuota Matin kutlaketta katsoa. Minusta aina tuntuu, että Matilla hengitys haisee pahalle. Hyi.
Eli Matille olisi ollut enemmän kunniaksi olla sannamarin joka tuhlailee kaikkien rahoja minkä kerkiää ruokakaupassa?
Tietenkin. Ovat niin tuttuja. Joskus pyydän kyläilemään ja kysyn, minkälainen viineri on mieleisin.
Vähän ohi aiheen, mutta toimii niinkin päin että julkisuudessa vaikuttava ihminen olettaa jokaisen tunnistavan hänet ja ottaa nokkiinsa jos ei tule erityisesti huomatuksi tai saa erityiskohtelua.
Tämä ei ole vitsi, mutta muutama vuosi taaksepäin Dave Lindholm tuli iskemään eräässä Tamperelaisessa kapakassa. Vaikutti silminnähden loukkaantuneelta, kun en innostunutkaan hänen runoiluistaan ruusuista ja ulkonäöstäni vaan keskityin enemmän silloiseen poikaystävääni. :D Tämä meni vieläpä niin päin, että hän itse pyysi saada istua pöytäämme, eikä toisinpäin. Huomasin ja tunnistin hänet kyllä heti kun astuin baariin, mutta ei ollut tarvetta mennä häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaisitko itse että ihan random sakki tulee tervehtimään sinua?
Olen silloin tällöin ammattini puolesta törmäillyt esim suomalaisiin poliitikkoihin, satutaan samoihin tiloihin etc mutta en todellakaan menisi jauhamaan mitään säbää heille ihan vain sen pohjalta että tein katsehavainnon heistä.
Hyvä pointti, mutta tosiasia on se, että kun olet ammatissa joka tekee sinusta julkisuuden henkilön, on ihmisiä jotka tulevat juttelemaan ihan vain koska olet julkkis tai ihailevat sinua tms. Tuo on vähän sellainen asia, että toisaalta häiritsee yksityisyyttä mutta kun valitset olla julkisuudessa, joudut tuon asian hyväksymän ikävä kyllä. Jokainen julkisuuteen syystä tai toisesta hakeutunut ihminen varmasti ymmärtää tämän.
On näitä faneja jotka vaan röyhkeästi käyvät päälle ja se ei tietenkään ole koskaan oikein, olit kuka tahansa. Mutta julkkiksena hyväksyt sen, että joku saattaa tulla juttelemaan, pyytämään nimmaria tms. Joillakin ihmisillä ei ole mitään tilannetajua mitä näihin tulee, itse en koskaan menisi häiritsemään julkkista jos näkisin vaikkapa ulkona syömässä perheen kesken tms.
Ei ole mikään pakko hyväksyä häiriköintiä vapaa-ajalla. Ei julkkis ole mikään 24/7 fanien käytettävissä oleva lelu, vaan ihminen, jolla on oikeus yksityisyyteen siinä missä muillakin. Aina voi kohteliaasti käskeä jättämään itsensä rauhaan. Jos ei mene hyvällä perille, sitten vartijat tms. paikalle.
No en todellakaan tervehdi.
Vaadin nimmaria vasempaan pakaraan
Mahtaisinko tervehtiä, epäilen. Nyökätä voisin, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena näin kerran Matti Vanhasen kassajonossa (oli silloin pääministeri) nii pikkasen hymyilytti kun vilkaisin hänen ostoksiaan: osti halpaa ruisleipää ja B-luokan makkaraa. Luulis ny et hänen palkoillaan olis varaa ostaa vähän parempilaatuista muonaa.
Merja Vanhanenhan sanoi aikoinaan kun erosivat, että ero on harmaan pariskunnan harmaa ero, ja varmasti tiesi mistä puhui. Oli ilmiselvä piikki Matille, seksi tuon Matin kanssa on varmasti tooooodella tylsää. Matti on kuiva mies ja saakelin nuuka. Eikä taatusti syö kun ruokia joita on lapsuudessa syönyt. Coca-Cola lienee ollut ainoa myönnytys nykyajalle.
Merjanhan alkoi elää vasta erottuaan Matista. Mitenhän se Hannele viitsii tuota Matin kutlaketta katsoa. Minusta aina tuntuu, että Matilla hengitys haisee pahalle. Hyi.
Oletpa ilkeä ihminen,
Kerran tuli Tarja Halonen vastaan ja vahingossa tervehdin. Ystävällusesti nyökkäsi tajaisin.
Joskus vahingossa, kun huomaan, että on tutunnäköinen ja ajattelen olevan joku tuttu työkuvioista. Tapaan työssäni paljon ihmisiä, enkä muista kaikkia. Varmuuden vuoksk tervehdin kaikki tutunnäköisiä ja siksi tällaisia mokia voi joskus sattua. Tajuan vasta myöhemmin. Poikkeuksetta kaikki moikkaavat takaisin, ovat tottuneet.
Kerran tervehdin tuttavallisesti kovin tutun näköistä miestä. Minulla on lievä kasvosokeus ja nimimuisti sitämyöden onneton. Ajattelin, että on talouspuolen kavereita, kun oli niin siististi pukeutunut - pikkujouluissa oltiin, mutta oli silti sliipatumpi kuin keskivertokollegani.
Vartin päästä lavalle kuulutettiin Andre Wikström ;-)
No, en varmaan tunnistaisi vast'edeskään muuta kuin tutun näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Oon tervehtinyt Päivä Räsästä ja Pentti Arajärveä.
Ara moikkaa aina!
Minna kuukka ei moikkaa, mutta samapa tuo. En tunnistaisi koko ämmää ellei olisi joskus käynyt niin että sen somejutut valuu mun puolelle ja sitten tyyliin samana päivänä nähnyt livenä sen ja koiran ja tajunnu ahaa.
<no siis en moikkaa julkkiksia, Arajärvi on kohtelias ja pointsit siitä kun oon törmänny sellaisissa puolivirallisissa kuvioissa muutaman kerran. Joskus tulee tosiaankin se dejavuu, että kuka tuo oli, ja sitten tajuaa että se olikin joku tv-kasvo.
Off topic, mutta asun alueella jossa moni ihminen tuntee toisensa. Olin paikallisessa kaupassa töissä, ja etenkin sen jälkeen ihmiset alkoivat tervehtiä minua ja tulivat jutulle, kun näkivät mut jossain. Kieltämättä erikoista, kun en itse tunne isoa osaa näistä ihmisistä muuta kuin ehkä naamalta tunnistan ja tulevat silti luokseni kuin tuntisimme toisemme.