Jos näet julkkiksen kaupassa, no esim. Heikki Paasosen niin tervehditkö sitä?
Kommentit (52)
En tietenkään. Ei hän minua tunne ja hänelläkin on oikeus vapaa-aikaan jolloin saa olla rauhassa. Ehkä ihan poikkeustilanteessa, eli kyseessä pitäisi olla maailmanluokan julkkis, johon taatusti ei ikinä enää törmää.
En. Joskus meinaan vahingossa tervehtiä, kun tajuaa vain nopeasti, että joku tuttu naama tulee vastaan 🥴
Vain, jos se julkkis on Konsta Hietanen. Hän on ainut ns. julkkis, jonka tunnen.
No en :D Enhän tervehdi muitakaan ihmisiä, joiden kanssa en ole missään tekemisissä.
Näin kerran Jumbossa Minna Kuukan ja mua alkoi hymyilyttämään. Olen maalta enkä ole julkkiksia nähnyt livenä kaupoissa.
Ap haluaisitko itse että ihan random sakki tulee tervehtimään sinua?
Olen silloin tällöin ammattini puolesta törmäillyt esim suomalaisiin poliitikkoihin, satutaan samoihin tiloihin etc mutta en todellakaan menisi jauhamaan mitään säbää heille ihan vain sen pohjalta että tein katsehavainnon heistä.
En tietenkään. En tervehdi muitakaan ihmisiä, joita en tunne, vaikka sattuisikin katsekontakti heidän kanssaan. Enkä mielestäni tunne julkkiksia sen enempää vaikka olisinkin nähnyt heidät telkkarissa tai jossain.
Jos kyseessä on Pete Lattu eli Salkkareiden Kalle, aloitan saarnan alkoholin haitoista.
Oon tervehtinyt Päivä Räsästä ja Pentti Arajärveä.
En, mutta saattaisin hymyillä ihan pienesti ja ystävällisesti, jos katseet kohtaisivat. Siitä tuskin kukaan pahastuu (enkä siis tarkoita mitään hammashymyä). Paitsi tietysti jos julkkis näyttää hyvin happamalta, jolloin hän ei haluaisi, että kukaan tunnistaa, niin sitten en olisi edes huomaavinani.
Olen vaingossa aikoinani tervehtinyt Heikki Kahilaa kadulla Helsingissä. Hän tervehti takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran Jumbossa Minna Kuukan ja mua alkoi hymyilyttämään. Olen maalta enkä ole julkkiksia nähnyt livenä kaupoissa.
Mulle tuli hyvä mieli sun puolesta <3
Itse asun Helsingissä ja täällä niihin julkkiksiin voi satunnaisesti törmätä. Mutta ei me niitä moikkailla, se on enempi sellainen "jei, tossa on tuo, hauskaa että bongasin".
Meinasin tervehtiä Sinuhe Wallinheimoa, kun hän niin leveästi hymyili Prisman hevi-osastolla. Viimehetkellä tajusin, että en minä häntä tunne.
Liikuin yhteen aikaan televisiosta tutun ikäiseni naisen kanssa. Tosi moni tervehti häntä. Hän tervehti takaisin ja totesi vaan mulle:
kaikki tuntevat apinan, mutta apina ei tunne ketään.
En tietoisesti, mutta joskus oon vahingossa moikannut ajatuksissani, kun tutut kasvot tulleet vastaan.
He ovat vastanneet ihan ystävällisesti tervehdykseen.
LOL en tietenkään, ellen tunne ko. julkkista.