Miksi kaikilla fitness-bloggaajilla on silikonit?
Esimerkiksi tämä pelottava esimerkki: http://johannahermans.blogspot.fi/ Lyön vaikka pääni pantiksi, että näyttäisi paremmalta luomuna. Miksi nämä rasvaprosenttinsa tarkoituksella alas ajavat tytöt tekevät tuollaista itselleen? Näyttääkö nätiltä? Ei ainakaan luonnolliselta millään mittarilla mitattuna.
Kommentit (40)
Tuolla alempana yhes kuvassa se keskimmäinen on kyllä ihan luonnottoman näkönen koko runko.
No, kun elämän päätavoite on mennä esittelemään itseään pienet biksut päällä lavalle, niin en ihmettele että harmittavan moni päätyy silareihin (ja esim. huulien täyttöö:/)! Silareissa ei ole vikaa jos on oikea syy, esim. syöpä. Sitten nämä pimut sanoo että joojoo otin pienimmät maholliset, ettei näytä tyhmältä. HALOO. Ja instassa sata kuvaa tissit tyrkyllä. Ei haluta huomiota.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:03"]
Urheilijalla nimenomaa pienet tissit on etu.on se luontoäiti vaan fiksu.
[/quote]
Tässä urheilulajissa ne on etu.
"Urheilu". Itse treenaan joka päivä ja tarkkailen ruokavaliota. Tarkoitus ei ole lähteä esittelemään itseäni. En siis ole urheilija :(
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:38"]
"Urheilu". Itse treenaan joka päivä ja tarkkailen ruokavaliota. Tarkoitus ei ole lähteä esittelemään itseäni. En siis ole urheilija :(
[/quote]
Et ole fitness-urheilija pöljä.
Fitness-kisat eivät ole urheilukisat vaan "kauneus"kilpailu.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:38"]
[/quote]
Et ole fitness-urheilija pöljä.
[/quote] Varmasti ymmärti sen. Mutta eikö tämmöinen "tavis" voi olla urheilija vaikkei kisoihin tähtää? Vaikka eläisi mitenkä tarkasti. Ottakaahan "urheilijat" mallia vaikka mm-kisoista.. Nuo on urheilijoita.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:45"]Fitness-kisat eivät ole urheilukisat vaan "kauneus"kilpailu.
[/quote]
Aamen! Itsekin käyn klo 5.00 lenkillä ja vedän puurot naamariin. Kisoihin lähtemistä olen miettiny mutta en kehtaisi itseäni urheilijaksi sanoa :D voisi hiihtäjä-mies suuttua heh!
Bikini fitness kisaaja Sara Sievinen on upea ja näyttää hyvältä luomuna!
Noilla rasvaprosenteilla ilman silikonirintoja rintakehän päällä nakottaisi kaksi nänninruppanaa. Jostain kait siellä lavalla on xx-kromosomilliseksi tunnistettava?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 00:19"]
Noilla rasvaprosenteilla ilman silikonirintoja rintakehän päällä nakottaisi kaksi nänninruppanaa. Jostain kait siellä lavalla on xx-kromosomilliseksi tunnistettava?
[/quote]
miksi siis vetää itsensä tuollaiseen kuntoon? itse taidan liimata kepin otsaani ja leikkiä yksisarvista
No ap vastasi jo itse omaan kysymykseensä.. Kaikkihan meistä varmasti tietävät, että rinnat ovat suurelta osin rasvakudosta, ja koska nuo fitness-ihmiset tiputtavat sen rasvaprosentin kropassa minimiin, tarkoittaa se myös rintojen katoamista.. Mutta koska nykyajan kauneusihanne on mikä on, niin naisen on näytettävä naiselta rintavarustukseltaan, (ja nykyään ilmeisesti myös muhkea peppu on muotia) vaikka kropasta ei sitten mitään muuta löytyisikkään
Vastaus rasvaprosentista onkin mainittu jo moneen kertaan. Fitnesskisoissa kuitenkin pitää olla naisellinen, joten silikonit, tekoripset ja muut kuuluvat asiaan. Tosin on myös muutamia fitnesstyttöjä, joilla ei ole implantteja, esimerkiksi Janni Hussi on ainakin vielä toistaiseksi luomu. Lisäksi löytyy kyllä paljon treeniblogeja, joissa harjoittelu on melko fitnesstyyppistä, mutta tavoitteena ei ole kilpalavat, joten silikonejakaan ei ole kuten esimerkiksi Venla Savikuja (salkkari-Heidi).
Ei minulla ainakaan ole silareita :) Ihan luomutissit. Ja kerronko kuka bloggaajista olen? Noup.
"Pesulauta" -lookki ei ole naisellinen, siksi pikkutissiset broilerivartalot käy ottamassa silikoonipollukat rintanahkansa alle. Muutenhan se heidän vartalo muistuttaa nuoren pojan vartaloa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 04:22"]Upeita naisia nuo fitnesstytöt on! Täällä vain kateelliset sairaanloisen ylilihavat mammat valittaa katkeruuttaan...
[/quote] Olipas harvinaisen asiallinen kommentti. Tämäkin mamma tekee mallin töitä, tissit löytyy omasta takaa. Tyhmältä näyttää kun tytöillä on kropat kuin pojilla paitsi sitten ne turhuuden huiput jotka ottavat silarit "ihan oman itsensä takia". Sitten joka toinen kuva instassa ollaan tissit leuassa kiinni.
On teilläkin ongelmat.. Jos vaikka huolehtisitte omasta perseestä / tisseistä nyt ihan ens alkuun. Miehenä en voi ymmärtää että naiset voi ollakin noin kateellisia toisilleen. Se paha olo lähtee ihan menemällä itseensä eikä sillä että haukkutaan ja arvostellaan muita ihmisiä. Ja yleensä tottakai, selän takana ja vielä helpompaa se on tietty täällä netissä.
Olis ees vähän pienemmät, muttamei. Jutallakin hirveet melonit, verkkomelonit.